Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לשים תמונות שיתחלפו כל כמה שניות בסמלון ושמעתי שניתן לבצע את זה דרך פוטושופ.

מישהו יכול להסביר לי הכיצד? לא לדאוג, קליטה מהירה, הסברים פשוטים.:lol:

 

 

 

 

תודה רבה, :twisted: חולה~הגה :twisted:

פורסם
תודה איש הטיוטה :)

אני והוואנדורה שבסמלון שלי מודים לך (בעצם זה Chevy-Van אבל למה להיות קטנונים? :wink: )

דווקא יותר אהבתי את הילדונת החמודה שהיתה לך מקודם...

מי זו אגב?

פורסם
תודה איש הטיוטה :)

אני והוואנדורה שבסמלון שלי מודים לך (בעצם זה Chevy-Van אבל למה להיות קטנונים? :wink: )

 

:roll:לי לא מגיעה תודה על שאילת השאלה?....:roll:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סתאאאאאאאם, :twisted: חולה~הגה :twisted:

פורסם

משום מה התוכנה הנ"ל לא פועלת אצלי, בדיוק איך שאני נכנס אליה היא יוצאת בלי שום סיבה.

יש אולי תוכנה אחרת שיכולה לבצע את הסרטונים הללו?

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם
משום מה התוכנה הנ"ל לא פועלת אצלי, בדיוק איך שאני נכנס אליה היא יוצאת בלי שום סיבה.

יש אולי תוכנה אחרת שיכולה לבצע את הסרטונים הללו?

 

פליקס.

 

פוטושופ... :-P

פורסם
"הילדה" החמודה היא תכלת סמל, מגישת תכונית המבוקשים בערוץ 24.

היא מבוגרת ממני בשבע שנים ככה שלא נראה לי שאפשר לקרוא לה "ילדה" :hihi:

היא נראית מקסימום בת 17... ;)

 

בכל מקרה - מוזר שאף פעם לא ראיתי אותה (יוצא לי לפעמים לראות ערוץ 24)

×
×
  • תוכן חדש...