Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסתמנת התחלה למירוצי קטנועים 50 סמ''ק - 2 נושאים שמוזגו יחדיו


סיני
שימו לב! השרשור הזה בן 7185 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סתם כך מתוך סקרנות :

 

אם הליגה היא לא חוקית ....

 

כי הספורט הוא לא חוקי ....

 

אז יהיה מותר לעשות דברים לא חוקיים ????

 

קטנועים בלי רשיונות , שיפורים אסורים עפ"י החוק וכיו"ב .

 

אל תשכחו מתחרי ה ס.מ - אתם אולי עושים דברים "אפורים עד שחורים " אבל לא כליגה מוסדרת פתוחה לציבור הרחב , אלא כגוף סגור מצומצם ודי מוסתר מעיני העם .

 

אם אתם יוצאים בצברות בריש גלי לגבי ליגה אמיתית , ציוד ומיגונים , תקנון ועניינים ( יצא לי חרוז ) - כדי שתשקיעו שתיים וחצי דקות גם בבחינת האסור בארץ ורצוי שיהיה אסור במרוץ .

 

אני מאוד לא אשמח לראות ילד בן 17 שגנבו לו את הראנר , קופץ מהיציע לתוך המרוץ בניסיון לתפוס את הרוכב .

מי שלא רוכב , יותר טוב שלא ידבר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סתם כך מתוך סקרנות :

 

אם הליגה היא לא חוקית ....

 

כי הספורט הוא לא חוקי ....

 

אז יהיה מותר לעשות דברים לא חוקיים ????

 

קטנועים בלי רשיונות , שיפורים אסורים עפ"י החוק וכיו"ב .

 

אל תשכחו מתחרי ה ס.מ - אתם אולי עושים דברים "אפורים עד שחורים " אבל לא כליגה מוסדרת פתוחה לציבור הרחב , אלא כגוף סגור מצומצם ודי מוסתר מעיני העם .

 

אם אתם יוצאים בצברות בריש גלי לגבי ליגה אמיתית , ציוד ומיגונים , תקנון ועניינים ( יצא לי חרוז ) - כדי שתשקיעו שתיים וחצי דקות גם בבחינת האסור בארץ ורצוי שיהיה אסור במרוץ .

 

אני מאוד לא אשמח לראות ילד בן 17 שגנבו לו את הראנר , קופץ מהיציע לתוך המרוץ בניסיון לתפוס את הרוכב .

למה אתה חושב שליגת הקטנועים תהיה שונה מליגת הסופרמוטו? (שבה יש הקפדה על ציוד, מיגונים, תקנון ועניינים)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקנון קטנועים 50 סמ'ק קלאס א

א. הקטנוע חייב להיות עם מספר שילדה ומנוע ורישיון מזהה, או טופס אובדן כללי(טוטלוס).

ב.הנהג חייב ברשיון נהיגה של מינימום בר תוקף חצי שנה.

ג. חליפת נהיגה עם מיגון גב ,ומרפקים ,ברכיים,כפפות,קסדה סגורה תקינה,ביטוח מירוצים,אישור קורס נהיגת מסלול(שיעשה במסלול ע'י שפיצר) חובה.

מנוע:

א.בלוק מנוע מקורי ללא שינויים בקרנק קייס(בבית גל ארכובה ), בקייסים(חצאי בלוק),ובבית בליעה(בית שסתומי עלים, ניתן להפוך מנוע קירור אויר לקירור מים.

ב. ראש מנוע מקורי ללא שינויים.

ג. צילינדר מקורי ללא שינוי נפח או יחס דחיסה, מותרת החלקת מעברים בלבד, הגדלת מעברים אסורה,מותר לחרוט עד 2 חריטות מהקדח המקורי דהיינו עד 2 מ'מ אוברסייז.

ד. גל ארכובה(קרנק) ניתן לשנות לתחליפי ,גם מלא משופר.

ה.מיסבי מנוע ניתנים לשינוי בחופש, בתנאי שיהיו זהים למיסבים המקוריים במידות.

ו. מותר לשנות אגזוז.

ז.אסור השימוש בטורבו, מגדשים, או שימוש בגזים למיניהם, אין הגבלה על דלק.

ח. מותר לשנות שסתומי עלים קומפלט.

ט. מותר לשנות מניפולג, מאייד, ופילטר אויר.

מערכת חשמל:

א.מותר להסיר את המערכת חשמל עם , המתגים,מתנע חשמלי,וצמות קומפלט.

ב.ניתן לשנות CDI לתחליפי או משופר אך ללא שינויים אלא לפי יצורו ע'י היצרן.

ג.מערכת הצתה תישאר מקורית,אך מותרים בה שינויים,כגון הסרת סלילי הצתה וצלעות סלילי הצתה,

מותר שינוי בגלגל תנופה המקורי.

מערכת העברת כוח:

א.מותר לשנות וריאטורים קומפלט וגיר.

ב.החישוקי גלגלים ישארו במידות מקוריות,אפשרי לתחליפי באותה מידה.

ג.ניתן לשנות צמיגים,עובי ,גובה,ורוחב צמיג.

שילדה וכיסויים:

א.ניתן לשנות ולחתוך שילדה ופלסטיקה.

ב. הכידון ישאר מקורי.

ג.ניתן להחליף בולם אחורי לתחליפי או משופר, בולמים קידמיים ניתנים רק לשיפור,לא להחלפה.

ד. ניתן לשפר מערכת ברקס,דיסק ברקס ישארו במידה המקורית.

משקל מינימום לקטנוע עם רוכב יהיה 135 ק''ג

שיפורים , צמיגים,וציוד רכיבה,ימכרו במחיר מוזל למשתתפים בלבד.

יעוץ לבניית קטנוע , שיפורים, הדרכה ,וידע טכני ינתנו בחינם למשתתפים בלבד.

בדבר פרטים סיני-052-2503461.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיני - יפה מאוד אבל: למה הכידון צריך להשאר מקורי ?

זהו הסעיף היחידי שלא ברורה לי הסיבה מאחוריו... (זה אפילו לא שיפור יקר שיכול להבדיל באופן משמעותי בין אלו שיש להם הרבה כסף לבין אלו שיש להם פחות)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוכנעתי סיני, ננסה לראות אם אפשר להשיג קטנוע מירוץ בתקציב הדל.

מה לגבי התקנון של קלאס ב'? או שבינתיים זה רק קלאס א'?

 

חוצמזה קבל מסר.

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל למה קורס מסלול עם שפיצר?

למה חובה קורס מסלול? רוכבי הסופר מוטו לא כולם עברו קורס רכיבה מתקדמת כתנאי להשתתפות בליגה...

עם כל הכבוד , אני לא רואה איזו סיבה לקביעה הנ"ל, ועם כל הכבוד לשפיצר כרוכב , לא יודע מהיכן ההסמכה ללמד רכיבת מסלול. (מה רע בהסברים לגבי דגלים , וכללים לגבי הרכיבה במסלול?)

בכלל , כל הנושא הופך למסורבל מדי, כאילו אנשים שכחו שהם יכולים לארגן 2-3 חברים , לשים מיגונים ,ללכת לאיזה מגרש מבודד ולתת בגז כמה שבא להם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקנון קטנועים 50 סמ'ק קלאס א

א. הקטנוע חייב להיות עם מספר שילדה ומנוע ורישיון מזהה, או טופס אובדן כללי(טוטלוס).

ב.הנהג חייב ברשיון נהיגה של מינימום בר תוקף חצי שנה.

ג. חליפת נהיגה עם מיגון גב ,ומרפקים ,ברכיים,כפפות,קסדה סגורה תקינה,ביטוח מירוצים,אישור קורס נהיגת מסלול(שיעשה במסלול ע'י שפיצר) חובה.

מנוע:

א.בלוק מנוע מקורי ללא שינויים בקרנק קייס(בבית גל ארכובה ), בקייסים(חצאי בלוק),ובבית בליעה(בית שסתומי עלים, ניתן להפוך מנוע קירור אויר לקירור מים.

ב. ראש מנוע מקורי ללא שינויים.

ג. צילינדר מקורי ללא שינוי נפח או יחס דחיסה, מותרת החלקת מעברים בלבד, הגדלת מעברים אסורה,מותר לחרוט עד 2 חריטות מהקדח המקורי דהיינו עד 2 מ'מ אוברסייז.

ד. גל ארכובה(קרנק) ניתן לשנות לתחליפי ,גם מלא משופר.

ה.מיסבי מנוע ניתנים לשינוי בחופש, בתנאי שיהיו זהים למיסבים המקוריים במידות.

ו. מותר לשנות אגזוז.

ז.אסור השימוש בטורבו, מגדשים, או שימוש בגזים למיניהם, אין הגבלה על דלק.

ח. מותר לשנות שסתומי עלים קומפלט.

ט. מותר לשנות מניפולג, מאייד, ופילטר אויר.

מערכת חשמל:

א.מותר להסיר את המערכת חשמל עם , המתגים,מתנע חשמלי,וצמות קומפלט.

ב.ניתן לשנות CDI לתחליפי או משופר אך ללא שינויים אלא לפי יצורו ע'י היצרן.

ג.מערכת הצתה תישאר מקורית,אך מותרים בה שינויים,כגון הסרת סלילי הצתה וצלעות סלילי הצתה,

מותר שינוי בגלגל תנופה המקורי.

מערכת העברת כוח:

א.מותר לשנות וריאטורים קומפלט וגיר.

ב.החישוקי גלגלים ישארו במידות מקוריות,אפשרי לתחליפי באותה מידה.

ג.ניתן לשנות צמיגים,עובי ,גובה,ורוחב צמיג.

שילדה וכיסויים:

א.ניתן לשנות ולחתוך שילדה ופלסטיקה.

ב. הכידון ישאר מקורי.

ג.ניתן להחליף בולם אחורי לתחליפי או משופר, בולמים קידמיים ניתנים רק לשיפור,לא להחלפה.

ד. ניתן לשפר מערכת ברקס,דיסק ברקס ישארו במידה המקורית.

משקל מינימום לקטנוע עם רוכב יהיה 135 ק''ג

שיפורים , צמיגים,וציוד רכיבה,ימכרו במחיר מוזל למשתתפים בלבד.

יעוץ לבניית קטנוע , שיפורים, הדרכה ,וידע טכני ינתנו בחינם למשתתפים בלבד.

בדבר פרטים סיני-052-2503461.

למה אסור להחליף בולם קדמי? ומה בדיוק אפשר לשפר בו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת בולמים זה עסק יקר מאוד וגם ככה רוצים שהליגה תיהיה יותר פתוחה לאנשים ה"פשוטים".

לשפר? אפשר להקשיח, להחליף קפיצים, שמנים שונים...

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה קודם כרובי, אחי להחליף כידון בקטנוע זה לא כמו באופנוע ממש לא, זו השקעה לא בדיוק זולה, כי צריך מתאם מיוחד ועוד כמה שיבצורים, ותאר לך שעל המזל זה שהחליף כידון ינצח? אתה יודע מה יעשו לי?

 

''בגלל שהיה לו כסף להחליף כידון הוא ניצח ובלה בלה בלה.........................................''

 

 

אז שוואיה שוואיה , כל דבר עולה כסף אין כלום בחינם, תן לאנשים קודם להתארגן עם קטנועים להתחרות ואני תמיד עם האוזן על רחשי ליבם, אנחנו עוד נשב ונחליט יחד כולם להמשך השיפורים, אבל תן להתחיל במשהו.

כנ''ל שלומי TC, שלומי בולם אחורי זה מינימום ומי שרכב במירוצי קטנועים יודע בודאות מה אני אומר, בולמים קידמיים אפשר לסדר ולהביא למצב תחרותי ברוב סוגי הקטנועים.

ואורי? אילו התנאים של ההשתתפות, קורס חייבים לעשות ,נהיגה במסלול מירוץ זה לא רק דגלים ומרשלים יש צורך לדעת קווים במסלול ואיפה מותר ואסור לעקוף במסלול וכ''ו וכ''ו, זה מסלול מסודר, לא בסטה בתחנה מרכזית.

ומקבלים בסיום הקורס רשיון נהיגה במסלול מירוץ, עם כל הכבוד לסופרמוטארד, לא בדיוק מעניין אותי החוקים שלהם ,ואם זה לא נראה לך אתה תמיד יכול לרכב איתם ולהנות לא פחות,

אז שיהיה לך בהצלחה.

ומומו אחי אל תקנה שום דבר עדיין תתקשר אלי דחוף 052-2503461.

המעוניינים להשתתף שיתקשרו אלי לטלפון הנ'ל מפני שיכול להיות שאפילו יש לי אפשרות לארגן להם קטנועים במחירים ממש מוזלים.

הליגה תתחיל בקרוב מאוד מאוד.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה קודם כרובי, אחי להחליף כידון בקטנוע זה לא כמו באופנוע ממש לא, זו השקעה לא בדיוק זולה, כי צריך מתאם מיוחד ועוד כמה שיבצורים, ותאר לך שעל המזל זה שהחליף כידון ינצח? אתה יודע מה יעשו לי?

 

''בגלל שהיה לו כסף להחליף כידון הוא ניצח ובלה בלה בלה.........................................''

 

 

אז שוואיה שוואיה , כל דבר עולה כסף אין כלום בחינם, תן לאנשים קודם להתארגן עם קטנועים להתחרות ואני תמיד עם האוזן על רחשי ליבם, אנחנו עוד נשב ונחליט יחד כולם להמשך השיפורים, אבל תן להתחיל במשהו.

כנ''ל שלומי TC, שלומי בולם אחורי זה מינימום ומי שרכב במירוצי קטנועים יודע בודאות מה אני אומר, בולמים קידמיים אפשר לסדר ולהביא למצב תחרותי ברוב סוגי הקטנועים.

ואורי? אילו התנאים של ההשתתפות, קורס חייבים לעשות ,נהיגה במסלול מירוץ זה לא רק דגלים ומרשלים יש צורך לדעת קווים במסלול ואיפה מותר ואסור לעקוף במסלול וכ''ו וכ''ו, זה מסלול מסודר, לא בסטה בתחנה מרכזית.

ומקבלים בסיום הקורס רשיון נהיגה במסלול מירוץ, עם כל הכבוד לסופרמוטארד, לא בדיוק מעניין אותי החוקים שלהם ,ואם זה לא נראה לך אתה תמיד יכול לרכב איתם ולהנות לא פחות,

אז שיהיה לך בהצלחה.

ומומו אחי אל תקנה שום דבר עדיין תתקשר אלי דחוף 052-2503461.

המעוניינים להשתתף שיתקשרו אלי לטלפון הנ'ל מפני שיכול להיות שאפילו יש לי אפשרות לארגן להם קטנועים במחירים ממש מוזלים.

הליגה תתחיל בקרוב מאוד מאוד.

אפשר רשימה של קטנועים "נוחים לכל כיס" שאחרי מספר שיפורים יהיו מספיק תחרותיים לעמוד עם האחרים?

לדוגמא ימאהה SPY, BW's ודומים יהיו מתאימים? פז'ו באקסי ישן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר רשימה של קטנועים "נוחים לכל כיס" שאחרי מספר שיפורים יהיו מספיק תחרותיים לעמוד עם האחרים?

לדוגמא ימאהה SPY, BW's ודומים יהיו מתאימים? פז'ו באקסי ישן?

שלומי אני לא יודע אם קטנועים כאלו יוכלו להגיע לרמה תחרותית.... לאחד השכנים שלי יש ימאהה BWS ולפי איך שאני רואה את הכלי הזה אין לו ממש סיכוי נגד קטנועים מהדור החדש.....
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7185 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...