Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסתמנת התחלה למירוצי קטנועים 50 סמ''ק - 2 נושאים שמוזגו יחדיו


סיני
שימו לב! השרשור הזה בן 7183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מי אני? אדם פשוט כמוך וכמו שאר הכותבים הנחמדים פה, והביא אותי הלום מה שכולם אוהבים ומתעניינים ענף הדו גלגלי.

עוד שאלות? או שאתה מכין לי שאלון אמריקאי?

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מה אני ממליץ?

קודם כל להתפטר ממשקל עודף בקטנוע, מתגים, צמת חשמל, פלסטיקה מיותרת,

אגזוז לחץ, מומלץ

מערכת וריאטורים משופרת, מומלץ

מערכת יניקת דלק, כגון שסתומי עלים קומפלט, מניפולד, מאייד ,ופילטר אויר, משופרים מומלץ

מערכת הצתה תשאר מקורית ,אפשרי לעשות בה שינויים, כגון הורדת סלילי טעינה, וצלעות סלילי טעינה ,והורדת משקל מהגלגל תנופה, החלפת CDI בתחליפי משופר, מומלץ

מחר יהיה המפרט הטכני ואז אהיה חכם יותר לרשום מה אפשרי לשפר ביותר פירוט.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, כל אחד צריך לעבור כאן "סינון אישי", בין היתר בגלל העלויות.

אז לאחר שיהיה תקנון סופי ומאושר, צריך ליידע מה העלות המשוערת לכל פרט (ביטוח, השתתפות במקום, חלקים והערכת מחיר לאימונים).

 

ושאלה שעלתה לראשי, מה המינימום מיגון שצריך?

נחזור שוב לעניין העלויות, קטגוריית ה 50 סמ"ק מזמינה לתוכה גם בני נוער שרוצים להשתתף ולנסות לפתח עתיד בתחום. לבני נוער לרוב אין מספיק כסף לממן הכל בעצם.

מכנסי רכיבה או חליפה מלאה עלולים לעלות כמעט כמו קטנוע.

בזמנו כשדיברתי עם הכרוב על ליגה של קטנועי 50 סמ"ק (לפני מס' חודשים) רף המינימום של ציוד המיגון היה נמוך יותר.

ציטוט ממסר:

קסדה מלאה (לא משנה אם שטח או כביש)

כפפות מלאות (שוב, לא משנה אם שטח או כביש)

מעיל ממוגן באופן מלא (לא משנה אם הוא מעור/קורדורה או רשת - העיקר שיהיה ממוגן)

מגיני ברכיים.

 

אני גם הייתי מוסיף את המובן מאליו, מכנס ארוך ונעליים סגורות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תהייה גם רמת סופרסטוק או שהכל יהיה חייב להיות משופר בטירוף בשביל בכלל לעמוד בקצב של האחרים?

תקרא את השרשור מתחילתו, תראה שגם אלי חן (רוכב מדהים) התחיל עם קטנוע צ'וקומוקו והתקדם איתו יפה מאוד.

לכן אתה לא מחוייב לשפר אבל אין ספק שהשיפור רק יעזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת ציוד מגן כגון , חליפה עם מיגוני גב מרפקים לא יהיו פשרות

מבחינת קסדה סגורה, לא יהיו פשרות

מבחינת כפפות, לא יהיו פשרות

מבחינת מגפי רכיבת אופנועי כביש , לא יהיו פשרות.

אלו דברים שיותר מעניינים אותי משיפור קטנוע.

וכן הקטנוע של פרחי עוד ישנו ובועט, ויכול להיות שהוא ישתתף, כמו חברה אחרים מהאסכולה הישנה.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת ציוד מגן כגון , חליפה עם מיגוני גב מרפקים לא יהיו פשרות

מבחינת קסדה סגורה, לא יהיו פשרות

מבחינת כפפות, לא יהיו פשרות

מבחינת מגפי רכיבת אופנועי כביש , לא יהיו פשרות.

אלו דברים שיותר מעניינים אותי משיפור קטנוע.

וכן הקטנוע של פרחי עוד ישנו ובועט, ויכול להיות שהוא ישתתף, כמו חברה אחרים מהאסכולה הישנה.

גם מגפי רכיבה? זהו סכום לא קטן גם כן.

אין ברירה, חובה להציג מחיר ממוצע להכל, אני לא יודע אם אוכל לעמוד בזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, כל אחד צריך לעבור כאן "סינון אישי", בין היתר בגלל העלויות.

אז לאחר שיהיה תקנון סופי ומאושר, צריך ליידע מה העלות המשוערת לכל פרט (ביטוח, השתתפות במקום, חלקים והערכת מחיר לאימונים).

 

ושאלה שעלתה לראשי, מה המינימום מיגון שצריך?

נחזור שוב לעניין העלויות, קטגוריית ה 50 סמ"ק מזמינה לתוכה גם בני נוער שרוצים להשתתף ולנסות לפתח עתיד בתחום. לבני נוער לרוב אין מספיק כסף לממן הכל בעצם.

מכנסי רכיבה או חליפה מלאה עלולים לעלות כמעט כמו קטנוע.

בזמנו כשדיברתי עם הכרוב על ליגה של קטנועי 50 סמ"ק (לפני מס' חודשים) רף המינימום של ציוד המיגון היה נמוך יותר.

ציטוט ממסר:

קסדה מלאה (לא משנה אם שטח או כביש)

כפפות מלאות (שוב, לא משנה אם שטח או כביש)

מעיל ממוגן באופן מלא (לא משנה אם הוא מעור/קורדורה או רשת - העיקר שיהיה ממוגן)

מגיני ברכיים.

 

אני גם הייתי מוסיף את המובן מאליו, מכנס ארוך ונעליים סגורות.

שלומי - אז דובר על מרוצי קטנועים שילוו את סבבי מרוצי ליגת הסופרמוטו ויעניקו הזדמנות של רכיבת מסלול לבעלי קטנועים שמעוניינים בכך - סיני מדבר עכשיו על ליגה (!) ברמה שהיא משמעותית גבוהה יותר. מה שאומר, שאמה שאני כתבתי לך אז במסר, פשוט לא רלוונטי מבחינתו.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלו! רגע! סיני, תעשה את זה קצר וקולע, כדי שיבינו.

 

לכל המתלבטים, העניים, מחוסרי הדיור, החולמים, השואפים, המקווים והמיואשים:

 

1) ספורט מוטורי עולה הרבה כסף.

2) מתחילים בקטן.

3) יותר גרוע, מתחילים כאנדר-דוג! ככה זה.

4) סחתן על השאיפות להצליח ולנצח. הסיכויים הם קלושים. יש רק מקום אחד בראש הפודיום.

5) אם אתה לא נהנה מעצם התחרות ומתכוון לפרוש אחרי שלושה מרוצים בהם הגעת אחרון או כמעט אחרון, אז תעשה לעצמך טובה, ואל תתחיל אפילו.

6) ברוכים הבאים לעולם הספורט המוטורי הממוסד! אמנם עדיין לא חוקי, אבל לשם אנחנו מכוונים. מכאן נובעים כמה דברים:

א - ליגה זו לא דמוקרטיה! יש לה מנהל וחוקים. לא מתאים - לא משתתפים.

ב - כתוצר של סעיף א': אי-אפשר לבוא בטענות. רק להציע הצעות. ואף אחד לא מבטיח התחשבות.

ג - אמנם עדיין לא התחלתם, אבל כבר עכשיו נגמר שלב הקומבינות והחיפופים. אם נדרש ציוד מיגון,

אז תשיגו את ציוד המיגון הנדרש.

ד - "אני לא יכול לעמוד בזה "(פינאנסית) זו בעיה פרטית שלך. תפתור אותה. את הסעיף וההודעה

הזו כותב אדם עם משכורת מגוחכת ולא קבועה. - אף אחד מכם כנראה לא היה מתחלף איתי.

ה - וכאן מגיעים לעניין ההחלטה. אם אתה רוצה ללכת על זה, אתה תמצא את הדרך. זה לא כדורגל

בשכונה, או כדורסל עם החבר'ה. זו ליגה. ואתה צריך להחליט ללכת על זה עם כל הלב. גם אם זה

אומר להתפשר על תחומים אחרים בחיים שלך.

ו - אתה לא רוצה להתפשר? שא בתוצאות ואל תקטר

ז - (ומדברים פה על כל הזין) ככה דברים מתנהלים בכל העולם. אנחנו רק בהתחלה. אל תתיאשו! כשליגת קטנועים מסודרת תוכל לתמוך ליגת קטנועי סטוק כליגה משנית, יהיה לכם קצת יותר קל. עד אז, או שאתם קופצים על עגלת החלוצים, או שאתם לא תוקעים לה מקלות בגלגלים.

 

 

וזהו. קבלו את הדברים ברוח טובה.

 

FUNGAS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלו! רגע! סיני, תעשה את זה קצר וקולע, כדי שיבינו.

 

לכל המתלבטים, העניים, מחוסרי הדיור, החולמים, השואפים, המקווים והמיואשים:

 

1) ספורט מוטורי עולה הרבה כסף.

2) מתחילים בקטן.

3) יותר גרוע, מתחילים כאנדר-דוג! ככה זה.

4) סחתן על השאיפות להצליח ולנצח. הסיכויים הם קלושים. יש רק מקום אחד בראש הפודיום.

5) אם אתה לא נהנה מעצם התחרות ומתכוון לפרוש אחרי שלושה מרוצים בהם הגעת אחרון או כמעט אחרון, אז תעשה לעצמך טובה, ואל תתחיל אפילו.

6) ברוכים הבאים לעולם הספורט המוטורי הממוסד! אמנם עדיין לא חוקי, אבל לשם אנחנו מכוונים. מכאן נובעים כמה דברים:

א - ליגה זו לא דמוקרטיה! יש לה מנהל וחוקים. לא מתאים - לא משתתפים.

ב - כתוצר של סעיף א': אי-אפשר לבוא בטענות. רק להציע הצעות. ואף אחד לא מבטיח התחשבות.

ג - אמנם עדיין לא התחלתם, אבל כבר עכשיו נגמר שלב הקומבינות והחיפופים. אם נדרש ציוד מיגון,

אז תשיגו את ציוד המיגון הנדרש.

ד - "אני לא יכול לעמוד בזה "(פינאנסית) זו בעיה פרטית שלך. תפתור אותה. את הסעיף וההודעה

הזו כותב אדם עם משכורת מגוחכת ולא קבועה. - אף אחד מכם כנראה לא היה מתחלף איתי.

ה - וכאן מגיעים לעניין ההחלטה. אם אתה רוצה ללכת על זה, אתה תמצא את הדרך. זה לא כדורגל

בשכונה, או כדורסל עם החבר'ה. זו ליגה. ואתה צריך להחליט ללכת על זה עם כל הלב. גם אם זה

אומר להתפשר על תחומים אחרים בחיים שלך.

ו - אתה לא רוצה להתפשר? שא בתוצאות ואל תקטר

ז - (ומדברים פה על כל הזין) ככה דברים מתנהלים בכל העולם. אנחנו רק בהתחלה. אל תתיאשו! כשליגת קטנועים מסודרת תוכל לתמוך ליגת קטנועי סטוק כליגה משנית, יהיה לכם קצת יותר קל. עד אז, או שאתם קופצים על עגלת החלוצים, או שאתם לא תוקעים לה מקלות בגלגלים.

 

 

וזהו. קבלו את הדברים ברוח טובה.

 

FUNGAS

:mm_yeah::king: כל מילה בסלע

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:mm_yeah::king: כל מילה בסלע

 

לא חושב כך - ואני מתכוון למסקנות של פאנגס בסוף הודעתו.

 

כל שאר הדברים שהוא כתב, נכונים בהחלט, אבל המסקנה "הגיוני" להתחיל בליגת קטנוים משופרים ואח"כ לפתוח אחת לסטוק, לא ברורה ולא נשמעת לי הגיונית.

 

יותר הגיוני ליצור ליגה של קטנועי סטוק וממנה לגזור, בהתאם לדרישות ולרוח הרוכבים, ליגה "מגבילה" פחות. מקסימום להקים 2 ליגות כאלו, אבל בטח שלא להתחיל עם המשופרים.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב כך - ואני מתכוון למסקנות של פאנגס בסוף הודעתו.

 

כל שאר הדברים שהוא כתב, נכונים בהחלט, אבל המסקנה "הגיוני" להתחיל בליגת קטנוים משופרים ואח"כ לפתוח אחת לסטוק, לא ברורה ולא נשמעת לי הגיונית.

 

יותר הגיוני ליצור ליגה של קטנועי סטוק וממנה לגזור, בהתאם לדרישות ולרוח הרוכבים, ליגה "מגבילה" פחות. מקסימום להקים 2 ליגות כאלו, אבל בטח שלא להתחיל עם המשופרים.

אולי לא צריך להתחיל עם המשופרים,

אבל בהחלט כשליגת קטנועים מסודרת תוכל לתמוך ליגת קטנועי סטוק כליגה משנית, יהיה קצת יותר קל.

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...