Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסתמנת התחלה למירוצי קטנועים 50 סמ''ק - 2 נושאים שמוזגו יחדיו


סיני
שימו לב! השרשור הזה בן 7178 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תחרויות יתחילו בעוד כחודשיים לערך, תלוי מ''ס המשתתפים הראשוני.

 

ולא, אני מצטער, עדיין אין אופנועים מתחרים.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תחרויות יתחילו בעוד כחודשיים לערך, תלוי מ''ס המשתתפים הראשוני.

 

ולא, אני מצטער, עדיין אין אופנועים מתחרים.

השאלה שלי היא: למה?

 

רוב הקטנועים שם יהיו חזקים בהרבה מהאופנוע שלי למשל, ולקטנועים יש את יתרון

הואריאטור, שבמיגרש הצפוף רק מועיל להם.

 

במידה ואני יתחרה עם האופנוע שלי אני לא מצפה לפודיומים, הקטנועים שישופרו בהרבה מאוד

כסף שלי אין להשקיע יהיו יותר חזקים, בנוסף לרוכבים יותר מנוסים.

 

אם בנחשונים איפשרו לאופנועים להתחרות, למה לא עכשיו?

 

אם מי אפשר לדבר על ההחלטה הזאת? (שפיצר?)

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה שלי היא: למה?

 

רוב הקטנועים שם יהיו חזקים בהרבה מהאופנוע שלי למשל, ולקטנועים יש את יתרון

הואריאטור, שבמיגרש הצפוף רק מועיל להם.

 

במידה ואני יתחרה עם האופנוע שלי אני לא מצפה לפודיומים, הקטנועים שישופרו בהרבה מאוד

כסף שלי אין להשקיע יהיו יותר חזקים, בנוסף לרוכבים יותר מנוסים.

 

אם בנחשונים איפשרו לאופנועים להתחרות, למה לא עכשיו?

 

אם מי אפשר לדבר על ההחלטה הזאת? (שפיצר?)

מומו?..איזה חלק מהמשפט מרוץ קטנועים ..לא הבנת?

 

בלי להעלב..יש קטנועים ויש אופנועים...אתה כבר יודע מה ההבדל בין שתי הכלים

 

 

לא מרוץ דו"ג על 50 סמ"ק..אלא..קטנועים....ק-ט-נ-ו-ע-י-ם.

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר ביקור במסלול ירקונים GP ודיבור צפוף של כשעה עם ניר שפיצר שהביע נכונות ורצון מסתמנת אפשרות גדולה מאוד להתחלה מחודשת של מירוצי 50 סמ'ק משופרים במסלול הנ'ל.

פרטים למעוניינים בפרטי.

סביר להניח שלא ייצא לי להשתתף בשל מספר סיבות אבל על כל מקרה, שאלה אחת מאוד מטרידה אותי.

הרי אף אחד לא נולד נהג מרוצים, אז מאיפה בעצם לומדים רכיבה תחרותית? מי מלמד?

וזה גם תמיד מה ששאלתי את עצמי לגבי מרוצי ה SM, איך בעצם התחילו את זה? מי לימד את מי?

 

אם תגידו אינטרנט, אני אשמח לקבל קישורים, בעיקר אם גם יש על קטנועים.

(אל חשש, לא איישם זאת בכביש, אני יודע שרכיבה תחרותית שונה בהרבה מרכיבת כביש יומ-יומית).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אינני מבין עדיין מה אתה כועס, אתה תמיד יכול ללכת לרכב במסלול של שפיצר תמורת תשלום וללמוד שם נהיגה תחרותית, הנהיגה באה עם נסיון, אולי אם תנהג שם ותוכיח את עצמך יקח אותך מישהו כרוכב בשבילו על קטנוע.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה הבאה מיועדת למי שהתחרה בנחשונים בעבר [מירוצי קטנועים] או למישהו שהיה קשור לעניין.

 

מה העלות [לא כולל הקטנוע ושיפורו] למירוץ? אני מדבר על סט צמיגים [סליקס?!] והכנות אחרות שצריך לעשות. [עלות משוערת כמובן].

 

מה קורה עם תקנון? מה מותר לשפר ומה אסור? מה משקל המנימום [כולל או ללא רוכב] ל-2 הקטגוריות? ציוד רכיבה [ואני לא מדבר על קסדה]?

 

סיני, אני מצטער שנפלתי עלייך ככה עם השאלות האלה, אבל אם כבר אני מתכוון להתחרות ולהשקיע כסף בשביל ההנאה הזאת, הייתי מעדיף לדעת למה אני נכנס.

 

לדוגמא, במירוצי קארטינג [2 פעימות] העלות היא XXXX ש"ח [אני לא אומר בכוונה] למירוץ בשביל להיות תחרותי [פודיום ומעלה], כמובן גם שצריך להיות מוכשרים מספיק לכך. מהם העלויות במירוצי הקטנועים?

 

כרובי, אם יש בעיה אם ההודעה הזאת, למחוק! אשמח לקבל גם תשובה בה"פ.

 

תודה אלון (:

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שתהיה לכרובי בעיה עם ההודעה הזו ?

 

 

ואם כבר אז כבר...

סיני... עם כל הכבוד (ויש הרבה כבוד, אתה יודע) למה אתה קובע שאין

מקום לאופנועים במירוצים ? על סמך מה ? באיזו סמכות ?

לקחת הקמת ליגה על עצמך כמנהל, שופט ומחליט יחיד ? :-)

ואם כן... הרי שיש מספיק מקום לליגת אופנועים שאותה מוזמן להרים מומו

או כל אחד אחר שרוצה. מה הבעיה ?

 

אגב... הפתח ל"קטנועי 50 משופרים" ו"קטנועי 70 משופרים" מציף אצל השדון

הרבה מן העבר...

אני מאד מקווה שמארגני הליגה הנוכחית ישכילו ללמוד מכאב העבר וידעו

לשים מגבלות במקום הנכון, אחרת ינצח זה שיש לו הכי הרבה כסף וכמובן,

ינצחו המוסכים... שמבחינתם יהיה עדיף, כמובן, "כמה שיותר שיפורים".

 

כדי לענות ל-a.c...

אין מחיר מסויים. השמיים הם הגבול, ויעידו על כך הכריש, ברדה, וסיני.

בשביל לנקוב במחיר מסויים תצטרך קודם לגבש תקנון טכני לליגה...

שיפורים, למשל, בתחום השילדה יכולים להגיע למספרים אסטרונומיים.

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שתהיה לכרובי בעיה עם ההודעה הזו ?

 

 

ואם כבר אז כבר...

סיני... עם כל הכבוד (ויש הרבה כבוד, אתה יודע) למה אתה קובע שאין

מקום לאופנועים במירוצים ? על סמך מה ? באיזו סמכות ?

לקחת הקמת ליגה על עצמך כמנהל, שופט ומחליט יחיד ? :-)

ואם כן... הרי שיש מספיק מקום לליגת אופנועים שאותה מוזמן להרים מומו

או כל אחד אחר שרוצה. מה הבעיה ?

 

אגב... הפתח ל"קטנועי 50 משופרים" ו"קטנועי 70 משופרים" מציף אצל השדון

הרבה מן העבר...

אני מאד מקווה שמארגני הליגה הנוכחית ישכילו ללמוד מכאב העבר וידעו

לשים מגבלות במקום הנכון, אחרת ינצח זה שיש לו הכי הרבה כסף וכמובן,

ינצחו המוסכים... שמבחינתם יהיה עדיף, כמובן, "כמה שיותר שיפורים".

 

כדי לענות ל-a.c...

אין מחיר מסויים. השמיים הם הגבול, ויעידו על כך הכריש, ברדה, וסיני.

בשביל לנקוב במחיר מסויים תצטרך קודם לגבש תקנון טכני לליגה...

שיפורים, למשל, בתחום השילדה יכולים להגיע למספרים אסטרונומיים.

מה היו ההגבלות בזמנו?

ועל מה הוצא הכסף הגדול?

אין כמו לגרף עלים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רבי... למי שאין שתי ידיים טובות וידע טכני... רוב הכסף ילך על

 

שעות עבודת המוסך בתיאום מנוע + פיתוח ושינויי שילדה.

 

למי שיש 2 ידיים טובות וידע טכני... הכסף ילך על השיפורים עצמם ("ברזלים")

אתה יודע שרק ב"ברזלים" אפשר להוציא 15K על קטנוע כמו שלך...

 

 

בזמנו... בהתחלת הליגה הוציאו אנשים הרבה כספים לחינם... ללימוד... לפיתוח

דברים שאח"כ כולם השתמשו בהם בחצי מחיר. המלצה חמה היא בכלל להכנס לזה לאט ולא לשעוט על כלל השיפורים האפשריים.

ככה לומדים מה באמת צריך...

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר ביקור היום אצל ניר שפיצר במסלול GP החדש בירקונים ושיחה של כשעה מסתמנת אפשרות לפתיחת ליגה לקטנועי 50 משופרים, פרטים בהמשך.

למעוניינים פרטים בפרטי.

רק משופרים?

לפי דעתי אם תתנו יד גם למירוצים של קטנועים "Stock" אז תקבלו מענה הרבה יותר גבוה.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה, בעצם, לא להשאיר את כל הקטנועים סטוק עם שיפורים קלים בלבד, כגון כיווני וריאטור והסרת מיגבלות כלשהן שמגיעות מהיצרן?

ראית לאן הסופרמונו ועכשיו הסופרמוטו התגלגלו. לא מרוצי קטנועים אלא מרוצי כסף.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואללה, צודק החתול המשוגע.

 

אפשר לעשות דבר דומה לסופרסטוק (ברעיון הכללי). הורדת פנסים, מראות, רגליות צד+אמצע והחלפת מים ברדיאטור (במידה ויש) למים רגילים.ולאסור לגעת במנוע כולו.

העלות במקרה זה תהיה הרבה יותר קרובה לתחום ההגיון והדבר יתן דגש על יכולת הרוכב.

בכל אופן אופן אפשר לעשות מה שעושים בארה"ב: שלושת המסיימים הראשונים חייבים להעמיד את האופנועים שלהם למכירה, במחיר של אופנוע סטוק. או משהו כזה.

בכל אופן, אני מתכוון לחסוך ולקנות, אפילו בשותפות, קטנוע משופר ולרכב בשביל הכיף.

עכשיו שאלה בשביל אחי הקטן: אם אין רשיון ל50 סמ"ק, אפשר יהיה לרכב במסלול של השפיצR?

"מעולם לא נתתי לבי"ס להפריע להשכלתי" גם אני לא הפרעתי לי...

 

למכירה- KLE500 95 במצב טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אנסה לענות לכל הנבלות:wink: לאט לאט.

 

1. אז ככה אני ממנה את עצמי לאחראי על התקנון כרגע , וכולם מעקמים עכשיו פרצוף ושואלים למה?

כי ידידים יקרים שלי מסיבה פשוטה מאוד ,כי לאף אחד לא ממש הזיז בתחת אם יהיו או לא מירוצי קטנועים,

ואם הזיז זה היה רק בחלום לפני היקיצה בבוקר, ולא נעים לי להטיח את זה בפניכם, אח מאחר וכולם פתאום מייללים לי ומשמיעים את קולם המסולסל בשאגות שלא לצורך, אז זה מה יש כרגע, אם למישהו זה לא נראה ? הכי פשוט בעולם, תעשה לך ליגה משלך.נקודה

2. מחר אני אפרסם פה את התקנון ובעוד כמה אתרים למעוניינים, בתקנון הנ''ל נלקחו לקחים מהמירוצים הקודמים, ובמירוצים הקודמים ניסינו לעשות קטנועים עם שיפור מינמלי אח מהר מאוד עברנו לשלב של יותר שיפורים מאחר והקטנועים לא היו מספיק ספורטיבים.

3.ספורט מוטורי מעולם לא היה זול, ולדעתי גם לא יהיה, אבל קחו דוגמא מאלי חן, הבן אדם הגיע עם הקטנוע הכי עלוב בעולם להתחרות ולא פעם היה מושא צחוק בפי הרבה מהרוכבים שלא אזכיר שמם,

הבן אדם רכב כאילו אין מחר ולאט לאט הוכיח את עצמו ותיקן עצמו למרות שהיה נחשב רוכב בינוני ומטה , אבל לא ויתר השתפר אט אט מצא ספונסר והראה לכולם מי הוא באמת, ולמה הוא מסוגל להגיע,ואני מצדיע לו דום על כך,לכן אל תתיאשו אם לא הולך הזמן יעשה את שלו.

4. מבחינה טכנית תמיד עזרתי ואעזור לכולם יעוץ בחינם, אני מדגיש יעוץ בחינם ,היעוץ יהיה בחינם לחלוטין,

כל הניסיון שרכשתי במירוצים הקודמים ינתן בחינם למעוניינים ולדעתי יחסוך הרבה כסף.

5.מבחינת שיפורים אינני מנסה לתת לעצמי פרסומת אבל למעוניינים להשתתף במירוצים יהיו מכירת שיפורי קטנועים של מלוסי ופוליני במחיר מוזל, אבל אח ורק למשתתפים בלבד.

6.הנהגים יצטרכו להוציא רשיון מסלול בקורס שיערך במסלול ע''י ניר שפיצר בתיאום איתי על מנת שנוכל להזיל את מחיר הקורס , וכמובן ביטוח מירוצים.

7. אין ספק שבל מוסך יחסוך לעצמו הרבה כסף גם מבחינת ידע וגם מבחינה טכנית וזה יכול להתבטא גם במסלול, אבל אין מה לעשות עם זה הרבה כרגע גם במוטו GP וגם בכל העולם זה ככה,אבל רוכבים שמוכיחים את עצמם נלקחים ע''י החברות הגדולות , מה שנשאר לכם זה או להוכיח את עצמכם או לקחת ספונסר, ואני שוב חוזר עזרתי גם אז וגם היום אעזור ביעוץ טכני לכולם בחינם, וזה לדעתי שווה הרבה כסף.

8.ודרך אגב 'שדון' שיפורי שילדה לרוב התבטאו בדיסק חשמלי שקצץ את זנב השילדה ועוד כמה ברזלים מיותרים, מבחינת בולמים אני כרגע עושה בירור למחיר מוזל לבולמים משופרים למשתתפים.

יהיו 2 קטגוריות, קלאס א יהיו 50 משופרים חלקית,והופן קלאס יהיו 70 משופרים, אני מקווה שאוכל להיות לכולם לעזר, ואני רושם את זה מכל הלב כי מי כמוני רוצה להחיות את הענף העלוב הזה, מקווה שאהיה לכולכם לעזר, תודה

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שששש.... להרגע סיני... להרגע...

 

לנשום עמוק... לחשוב קצת על בוהדנה... קצת על בר זוהר... להרגע...

 

 

סיני ידידי. הכל טוב ויפה. וכאמור... כל מי שרוצה אחרת ממך... שיקים ליגה

בעצמו. הכל נכון.

עכשיו לשלב השאלה המתבקשת....

האם אתה סבור שתהיה היענות מספקת לליגה שבה הקטנועים המנצחים יהיו

שווים 20000 ש"ח ומעלה ?

בכל מקרה... אני מאחוריך... אבל אתה יודע שבסופו של יום... מי שיקבע

מה יהיה בליגה ומה לא... אלו הרוכבים.

 

לכל אלו שלא יכולים להרשות לעצמם... אני ממליץ...

לכו "להתאמן" ולהתחרות באופן לא רישמי... משם הכל מתגלגל בקצב

טבעי. אסור למהר לרוץ לתוך ליגות... להשתתף רשימית במירוצים יהיה

לא קל (ולאו דווקא מבחינת כשרון רכיבה).

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שדון, מי כמוך יודע שבהתחלה שהקטנועים היו לא משופרים הם לא היו ספוטיבים והנסיעה הייתה בלתי נסבלת, ושמהר מאוד נאלצנו לשפר אותם יותר, חכה מחר לתקנון ואז אתה תמיד רשאי להביע את דעתך.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7178 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...