Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרוץ ראלי ספרינט ראשון


עפר שורץ
שימו לב! השרשור הזה בן 4248 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ועכשיו .....למרות החוק ......למרות עוד הרבה דברים ........ אפשר לברך -

" שהחיינו וקיימנו והגיענו ליום הזה"

 

:beerchug::mm_yeah::mm_yeah::beerchug::mm_yeah::beerchug::mm_yeah::beerchug:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חברים,

ראלי ספרינט קצרין בהפקת המועדון המוטיר הישראלי 2010, בראשות אלון חלווה, לא היה עוד אירוע מוטורי.

זה היה אירוע מכונן, בו לקחו חלק 26 צוותים מהקטגוריות השונות.

 

זו היתה הזדמנות לכבד את זכרו של יוסקה בן ארי ז"ל שנפטר לאחרונה. מי שבאהבת הספורט המוטורי ובמעקב אחרי ניר בנו, צילם ותעד את את כל אירועי הספורט המוטורי מאז ימי אשקלון. יהי זכרו ברוך.

 

נירגש לאורך כל האירוע, סבב ראש מועצת קצרין מר סמי בר לב, שהשקיע רבות לקידום מרכז הספורט המוטורי בקצרין. מבחינתו עברנו את מבחן ההיתכנות, והוא ימשיך ביתר שאת להגשים את חזונו המוטורי.

ד"ר אורי שפר מנהל מינהל הספורט במשרד התרבות והספורט, שממרומי הגבעה השקיף על האירוע, הבטיח לראש המועצה שיסייע למימוש המרכז הצפוני של הספורט המוטורי בקצרין.

נאמנים עלי דבריו של מנהל הרשות לנהיגה ספורטיבית - יוסי ניסן - שקבע שזה האירוע היפה והמרשים ביותר שצפו בו.

 

מבחינתי כמי שמלווה את הספורט המוטורי מזה כ- 30 שנה, לא היה מרגש יותר מהעבודה שאחד מוותיקי אשקלון, רמי שוכטוביץ, סיים במקום השני בקטגוריה הבכירה בהפרש של 3 עשיריות השנייה אחרי המנצח, שיכול בגילו להיות בנו.

 

מאחר וזה היה האירוע הראשון בו מתרגלים את כל המינהלות, לא נעשה פירסום אבל הגיעו כמה מאות צופים.

באקראי נפגשנו בתחנת דלק בקצרין במשפחה ממרום הגולן, שחזרה נלהבת מהאירוע. ושמחו שניקרתה להם הזדמנות להביע תודה באופן אישי. טענה הייתה להם ששמעו על האירוע דרך קשר עם חבר ממרכז הארץ. הבטחנו להם מידע ישיר לאירוע הבא, והם הבטיחו להביא את כל הישוב.

 

אין ספק שלמביני עניין יש הערות והצעות. גם לנו.

מבטיחים להסיק מסקנות ולשפר בהמשך.

 

תודה לרשות לנהיגה ספורטיבית על הסיוע לקיום האירוע.

תודה למועצת קצרין ולעובדיה, משטרת קצרין, תחנת כיבוי אש קצרין, ולמ.ד.א. שהשכילו ללמוד תוך כדי תנועה ולקיים את האירוע בהצלחה.

תודה לנהגים, נווטים וצוותים טכניים שהשקיעו מאמץ רב בהכנת כלי הרכב, ועמדו בו בהצלחה.

תודה לצוות הבוחנים בראשות ברוך לביא שהשלימו את הבדיקות הטכניות בזמן, וסייעו להתגבר על ליקויים קטנים שנתגלו.

תודה לשופט הראשי - ניר לביא, שנותר חסר עבודה.

 

אבל, תודה ענקית מגיעה למי שהתאחדות IRDA מינתה לעמוד בראש ההפקה - עפר שוורץ. בשום שכל, רוגע ונועם הליכות ניווט את השותפים להפקה: נעם היימן ומישל גדז' האחראי על המסלול, ועוד רבים וטובים שעסקו במלאכה.

 

חג שמח וחג ספורט מוטורי שמח

 

אמציה גזית - יו"ר IRDA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם דברי אמציה!

 

היה אירוע יפה, מושקע ואיכותי ביותר.

כמו תמיד - יש להפיק לקחים וללמוד לאירועים הבאים אך כך זה בחיים. בכל תחום.

 

שנוציא עוד הרבה אירועים כאלה.

"לאונו שלי 3 דלתות, 3 דלתות לאונו שלי, לולא היו לה 3 דלתות לא הייתה זו האונו שלי"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים

צריך עזרה,

אתמול במרוץ בקצרין נשבר לי הלוך 2 ויכול להיות גם כל השאר.

הגיר של: פרו-דרייב אנגליה גיר קצר, S.T.I

האם למישהו כאן יש רעיון מה עושים?

האם יש כאן מומחה בתחום?

מישהו הציע להחליף לגיר 6 הילוכים S.T.I האם נכון ?

 

אהוד לביא סובארו S.T.I. מקסיס

050-7225100 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן מקום ראשון. אבל גרופ S. אפשר לראות בכללים שפרסמנו באתר הרשות את הגרופ המדוייק.

S8.. נראה לי - S - מעל 2000 סמ"ק

אין לרכב הומולוגציה למיטב ידיעתי...

זה עדיין לא מוריד כהוא זה מהזמן המטורף שחמאדה השיג ומהמקום הראשון.

כל הכבוד,

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוצאות רשמיות בפורום ההתאחדות:

http://www.irda.co.il/forums/viewtopic.php?f=2&t=6615&p=7014#p7014

 

אני אנסה להעלות גם כאן:

קובץ EVENT - דרוג סופי לפי קטגוריות

קובץ RUN1 - מקצה ראשון מדוד לא מדורג

קובץ RUN2 - מקצה שני מדוד לא מדורג

קובץ RUN3 - מקצה 3 מדוד מדורג

קובץ RUN4 - מקצה 4 מדוד מדורג

קובץ RUN5 - מקצה 5 מדוד מדורג

הוספתי גם את דברי הפתיחה שלי לאירוע - כפי שהופיע במבוא לחוברת שהופקה. אמנם הם דברי פתיחה - אך בעיניי גם מסכמים את האירוע.

סיכום מקצועי רשמי יערך ביום שלישי הבא בהתאחדות, עם כל הנוגעים בדבר, מי שיש לו מה לתרום - מוזמן

והסיכום ויפורסם לאחר מכן.

בברכת חג שמח,

אלון

Event.pdf

run 1.pdf

run2.pdf

run3.pdf

run4.pdf

Run5.pdf

דבר יור המועדון המוטורי הישראלי 2010.pdf

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלבום תמונות מדהים מהאירוע האחרון שהעלתה הצלמת דנה רודיק בן סימון בדף הפייס בוק שלה.

מומלץ!

:-D

 

ד"א...

מה עם תמונות של זאב? של שאר הצלמים???

בגלל החג כולם במנוחה....?

מחכים לעוד תמונות.

 

נ.ב.

אם מישהו תפס את הקפיצה הראשונה שלי שהשביתה אותי בסיבוב המדוד הראשון וכמעט הוציאה אותי מהמירוץ - אשמח לראות את התמונה.

 

נ.נ.ב.

 

שלומי - מה עם הסרטונים???

 

שיהיה לכולם שבוע טוב,

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרבית הקוראים אינם יודעים, אבל מרוץ הראלי ספרינט שנערך בקצרין סימל יום חג לאנשי המועדון המוטורי הישראלי 2010,

לא רק מאחר ומדובר באירוע החוקי הראשון של המועדון; לא רק מאחר ומדובר באירוע הראשון הפתוח לקהל (לאחר החוק);

לא רק מאחר והוא הציב סטנדרטים חדשים - שלא נראו בעבר (לפחות לא בעשור האחרון) - לקיום אירוע מוטורי בישראל;

אלא בעיקר מאחר ונהגיו התחייבו, לפני למעלה מ- 3 שנים (לערך), בפני משטרת ישראל, שלא ישתתפו במרוץ אלא אם יבוצע על-פי החוק...,

ואכן, אנשי המועדון לא השתתפו באף אירוע עד אישור התקנות והכללים.

 

הרבה סופרלטיבים מגיעים לעפר נועם ומישל, ובצדק. אכתוב על כך בנפרד.

אתמקד ברשמיי מהמרוץ, הן כאיש צוות של אהוד לביא והן כשופט ראשי.

 

אז איפה להתחיל...?

זו הפעם הראשונה שאנו מגיעים לתחרות (בעידן חוק הנהיגה הספורטיבית) עם ספונסר בינ"ל, שפרס את חסותו המלאה על הקבוצה:

Maxxis Israel , המשווקת הבלעדית של יצרנית הצמיגים הבינ"ל, Maxxis International.

מקסיס אגב, מנותני החסות המרכזיים באירוע, תרמו פרסים למנצחים בשווי של אלפי ₪.

למעט המרוץ בארגז החול בעפולה לפני מספר שנים, לא חולקו פרסים למנצחים מעולם (למיטב זכרוני),

בטח לא בפוסט תקופת אשקלון, בטח לא בשווי כזה.

 

התארגנות:

יום חמישי בצהריים, בשעה 1430 לערך, מגיע רכב השירות שהעמידה מקסיס לקבוצה.

רותמים את הסובארו; מעמיסים את הציוד ויוצאים לצפון (לא לפני שאהוד קושר את דגלי המועדון וההתאחדות לעגלה).

שעתיים נסיעה - אהוד נוהג ברכב השירות (ההתרגשות מחלחלת) ואני (ביחד עם אשתי שתחיה שהתעקשה להצטרף מהעמסת

הסובארו ועד לפריקת הציוד אצל אהוד לפני כניסת השבת) ברכב המלווה מאחוריו - ואנחנו בכניסה לקצרין.

שלט גדול ויפה מבשר על אירוע הראלי ספרינט הראשון בקצרין. בתקווה שיהיו עוד רבים אחריו.

נכנסים בשביל הגישה והפיטס נגלה...

סימונים..., חניה..., שער כניסה...,מקומות מסומנים לצוותים..., אירופה.

 

פורקים את הרכב ישר לבדיקה טכנית.

אהוד מספיק לקפוץ על הטנדר של מישל לפני שהוא יוצא להראות לנהגים את המסלול.

אני..., עם הבודקים הטכניים - שלושה - שהשתלטו על הרכב.

רבע שעה אחרי, מכניסים את הרכב (המאושר) לרחבת הפיטס ואהוד חוזר.

מתכננים איך תיראה הסוכה והתצוגה של הספונסר ושעה מאוחר יותר עולים על הרכבים בדרך לחספין...

לאכסניה שארגן אלון חלווה - יו"ר המועדון - לכל הצוותים.

 

מדרשת גולן, חספין:

חמישי, 1830. החניה מלאה. אין מקום להכניס גפרור. אנשי חספין משוכנעים שיורים טילים במרכז (אחרת איך אפשר להסביר את הנהירה ההמונית ליישובם).

נרשמים בקבלה. מקבלים מפתחות ורצים לארוחת ערב.

שוחטוביץ' כבר אחרי המנה העיקרית אבל עדיין לא נינוח. איתן מבושש לבוא.

מעל 100 איש, נהגים; אנשי צוות; מרשלים; מארגנים; בודקים טכניים; ומלווים אחרים ממלאים את המקום. נרגשים בעיקר מהמחזה.

 

חצי שעה מאוחר יותר איתן נימקובסקי מגיע. רמי נרגע. הוא מסודר למחר.

דלילה מודיעה שבשמונה וחצי יהיה תדריך באולם בשן.

 

2030. האולם מלא. מתחילים בסרטוני ראלי אמיתי. ה- 205 T16; הלנצ'יה; אוודי קוואטרו; ומפלצות גרופ B אחרות מרעידות את המסך ומחרישות אוזניים.

המתכון האופטימלי - שים 150 מתחרים חולי הגה במקום סגור ותן להם לראות מפלצות.

לאחר שטמפרטורת החדר עלתה, עפר עולה לתדריך כללי. מישל אחריו. ויכוחים ושאילתות.

אחת מההנחיות לא מקובלת על מלמד. מישל מסביר: my way or the highway. מלמד מתיישר.

ניר בן ארי מודה למועדון על המחווה לאביו יוסק'ה ז"ל - מחווה כנה וראויה.

עוד כמה סרטים..., חלוקת תגים...והחבר'ה מתפזרים לחדרים (כמובן ששבט בן-ארי קיבל את החדרים הטובים...).

 

יום שישי:

לאחר השכמה מוקדמת וקפה חפוז, עולים על הרכב בחזרה לקצרין. בתחנת הדלק בכניסה לקצרין שואלים אותנו שני עוברי אורח על מה המהומה..., הם כבר יגיעו לצפות.

מעמידים את הגזיבו; פורסים את התצוגה; מתקינים את ה- Go-Pro ורצים לתדריך נהגים....

אורי גוטליב וצוות התוכנית "דה גוטליב שואו" נצמדים לאהוד. הם נפעמים לדעת כיצד יש נהג מרוצים פעיל בן 64 שלא מתכנן לשחרר את ההגה בקרוב...

 

המרוץ עצמו:

היה לי ברור ששני המקצים הראשונים יהיו "הסרת חלודה". בכ"ז, אהוד לא נהג במרוץ כ- 4 שנים.

המקצה הראשון - 3:26. אף אחד לא מתרגש. אם אהוד עבר את ה- 5,000 סל"ד אני צנצנת.

מהטריבונה ניתן לראות חלקים מהמסלול. אהוד נראה בשלבי גישוש ראשונים.

המקצה השני - אהוד מתחיל להשתחרר. כנראה השנים עושות לו רק טוב. 3:12.

אני מגשש אצל אהוד. הוא מבסוט. אומר שמתחיל להיזכר בדברים הקטנים (כל רכב והייחודיות שלו).

אהוד אומר שהוא עוד לא לוחץ את הרכב אבל בהחלט משחרר לו קצת רסן.

אני מבסוט. נראה מבטיח.

בשלב הזה, הוא מדורג רביעי והוא בכלל עוד לא פתח מצערת...

מקצה שלישי - מקצה הזמנים המדורג הראשון. מהטריבונה, תחילת המקצה נראית מבטיחה.

הרכב מושך חזק. נעלם בסיבובים ומגיח לסירוגין. אלא שלקראת סוף הסטייג' משהו לא נראה לי.

אהוד נכנס בהילוך גבוה מדי לסיבוב (מה שלא מתאים לו בכלל) ומיד לאחר מכן "בורח" לו הילוך.

אחד מהשניים - או שנשבר לו ההילוך השני; או שקפץ לו הילוך (וגם זה לא מבשר טובות).

החששות לצערי אינם מתבדים. בסיום הסטייג' מדווח לי אהוד שנשבר ההילוך השני, ובפועל, בכל השליש האחרון של הסטייג'

(החל מ- 1:56 לערך), אהוד מג'נגל בין ההילוך הראשון לשלישי.

ההחלטה בלתי נמנעת, ומעמידים את הרכב עלמנת למנוע נזקים נוספים.

את הסטייג' אגב, סיים אהוד בזמן של3:13.

בניתוח הסרטון (לינק ליו-טיוב מצורף), עולה שאהוד היה מסיים את הסטייג' (לולא שבירת הגיר) בזמן של כ- 3:07 , מה שהיה מעמיד אותו קרוב קרוב לחאמאדה ולרמי..., וצפי כללי של ירידה מה- 3:00.

חבל.

 

באשר לתפקידי כשופט ראשי:

לא אכביר במילים, בעיקר מאחר ולא היו אירועים חריגים שדרשו את התערבותי.

הצוותים, ככלל, נשמעו להוראות ולהנחיות.

מי שלא - נקנס על ידי מישל במקום.

העבודה המקצועית של עפר; נעם; מישל; דלילה; המרשלים; הבוחנים; ושאר אנשי המנהלה, גרמו לאירוע לזרום באופן שוטף וללא תקלות.

 

סוף המרוץ:

המחזה של שורת הרכבים והצוותים בצמוד לפודיום, העומדים כתצוגה לקהל, פשוט היה מרגש.

אקט של כוח ועוצמה.

וכמובן, ברכות לזוכים.

 

אם נשארתם עד כאן, אסיים בכך שאאחל לכולנו אירועים נוספים כאלה.

 

ניר לביא

 

להלן הלינק:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4248 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...