Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

יש לי סוזוקי ליאנה, שנת 2006. באופן די מרגיז ברכב אין שעון של טמפ' המנוע.

יש נורה אדומה ונורה כחולה שאמורות להתריע כשהמנוע חם או קר, אבל לפי דעתי זה לא מספיק.

וכבר הלך לי הפקונג והייתי צריך לשפץ אותו, למרות שהנורות לא התריעו כלום.

 

יש דרך להתחבר לחיישן טמפ' ולחבר אליו שעון או שצריך להתקין חיישן חדש?

קראתי קצת באינטרנט על כל מיני שיטות לניטור ואשמח לשמוע הצעות אלטרנטיביות.

 

תודה רבה על העזרה,

אדם :)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש מן שרוול כזה שאפשר להזמין מאיביי שהוא בא על הצינור העבה ועליו אתה מבריג חיישן ומוציא חוט לשעון חיצוני... תרשום external heating sensor או משהו כזה... נתקלתי בזה לא מעט

Honda Civic 1997

פורסם

יש אפשרות להוסיף חיישן במגע לבלוק או לראש .

החיישן מתחבר ליחידה אלקטרונית הכוללת תצוגה עם אפשרות לקביעת טמפ' שהזמזם ביחידה האלקטרונית יתריע.

המוצר הכי אמין וטוב (גם יקר) :

http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=WATCHDOG+TM2&_sacat=0&_stpos=&_sop=15&gbr=1&_dmpt=Motors_Automotive_Tools&_odkw=ScanGauge+2&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

יש גם מוצר דומה "כחול לבן" באזור ה 500 ש"ח.

היתרון העיקרי של חיישני מגע לעומת חיישן טבול בנוזל הקירור,

גם "בבריחת" נוזל הקרור מהמערכת, יש לך התראת עליית חום (בחיישן טבול דווקא המחוג יורד למצב הקר).

 

רענן

×
×
  • תוכן חדש...