Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

ברשותי רנו קליאו מנוע 1200 שנת 2002 .

לאחרונה שמתי לב שיש צריכת דלק גבוהה , בין היתר ריח חריף מהאגזוז .

וגם מה שאני מטריד אותי שבאופן קבוע בתחילת נסיעה מהילוך ראשון המנוע מתקשה להגיב בלחיצה על הגז

כאילו הוא נחנק ומגיב אחרי שניה .. מה שגורם לי להתעכב לפעמים ברמזור 2-3 עד שאני צובר תאוצה נורמלית.

רציתי לדעת מה יכול לגרום לתופעה , ואך ניתן לתקן את זה ?

 

תודה

פורסם

יש לציין שכל פעם שהרכב בתחילת נסיעה משלבים לראשון לוחצים על הגז והוא נחנק לשניה , ואז מגיב ומתחיל בנסיעה.

לפעמים זה ממש מעכב את הנסיעה , וגם יש ריח חריף של דלק שרוף מהרכב לפעמים .

 

מישהו יכול לדעת אך אפשר לטפל בבעיה ?

פורסם

גם לי הייתה תחושה שזה חיישן חמצן ,

אבל בגלל העבר אני מפחד להחליף סתם ,

בעבר היה לי פונטו 97 עם אותו סיפור פחות או יותר , ניסתי להחליף חיישן חמצן אבל הבעיה רק

התגברה ואפילו יצא עשן שחור (עודף דלק) מהאגזוז .

אם אני אנתק את החיישן חמצן כרגע (רק את החוטים) הבעיה אמורה להיפתר ?

ורק אז אני אחליף לחיישן חדש ?

איפה אני יכול לקנות חיישן כזה מקורי ? או תחליפי אבל שמתאים לרכב ,

כי אני יודע שבמילא צריך לחבר בין החוטים ולעשות חיבורים מחדש .

 

תודה

פורסם

העצה של ניתוק חיישן החמצן גרועה ולא מקצועית בעליל.

גש למכון הזרקות, שם יעשו לך אבחון מקצועי ויתקנו או יחליפו את הדרוש תיקון.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
העצה של ניתוק חיישן החמצן גרועה ולא מקצועית בעליל.

גש למכון הזרקות, שם יעשו לך אבחון מקצועי ויתקנו או יחליפו את הדרוש תיקון.

 

איתמר.

 

ההצעה שרשמתי נובעת מנסיון שלי עם תופעה זהה לזאת שהציג השואל.אצלי התופעה שהוצגה טופלה בדרך שהצעתי ואכן נפתרה. כמובן שתמיד ההצעה הנכונה (והקלה\בטוחה\מקצועית..) ביותר היא ללכת למכון\מוסך שיתחבר למחשב בעלות כלשהי וייתן את הפיתרון. בגלל שזה פורום טכני לאנשים שלעיתים מעדיפים משיקוליהם ,לנסות ולפתור את הבעיה באופן עצמאי מצאתי לנכון לנסות ולעזור מנסיוני. כמובן שאם היה מדובר ברכב חדש ויקר לא הייתי מציע לנסות ולטפל באופן עצמאי ,אבל במקרה שלנו מדובר ברכב ישן וייתכן והשואל מנסה לחסוך את העלויות הכרוכות בכניסה למוסך.. ודרך אגב אצלי הבעיה נפתרה בעלות של 50 ש"ח , עלות חיישן מפרוק שעושה את העבודה.

×
×
  • תוכן חדש...