Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאיפה אפשר להשיג כבל 4 GAUGE בארץ לפי מטר?

אני יודע שאסור להמליץ,אבל תנו כיוון ,חיפשתי ב ACE היה שם כל מניי כבלים חשמלי כאלה אבל לא משהו שרשום עליו 4 GAUGE.

פורסם

אצל רוב המתקינים תמצא 8 גייג' סיני זול ומגעיל.

כל מי שמכבד את עצמו כמתקין יחזיק מלאי של גדלים וחברות. יש לפחות 7 מתקינים ידועים בארץ שמחזיקים כבלים כאלו. תחפש אותם בפורום.

פורסם
אצל רוב המתקינים תמצא 8 גייג' סיני זול ומגעיל.

כל מי שמכבד את עצמו כמתקין יחזיק מלאי של גדלים וחברות. יש לפחות 7 מתקינים ידועים בארץ שמחזיקים כבלים כאלו. תחפש אותם בפורום.

הבעיה שהמתקינים מוכרים רובם רק קיטים,והמחירים שהם דורשים הזויים,כבר עדיף להזמין מחול של KNU.

בגלל זה שאלתי לפי מטר, הכבלים הנל משתמשים בהם רק למערכות?אי אפשר למצוא איכותיים בחנויות לאביזרי חשמל או משהו כזה?

פורסם

יש אפשרות לכבל רתכת בחנות חומרי בניין. זה יותר זול אבל הרבה יותר קשה לעבודה איתו כי הוא לא גמיש מספיק.

תחפש כבל 25 ממ"ר

פורסם
יש אפשרות לכבל רתכת בחנות חומרי בניין. זה יותר זול אבל הרבה יותר קשה לעבודה איתו כי הוא לא גמיש מספיק.

תחפש כבל 25 ממ"ר

 

הכי משתלם, והכי כדי.

וגם אפשר להיות בטוח שתקבל בתוך הכבל נחושת אמיתית.

פורסם

ממליץ לבדוק שהנחושת לא התחילה להתחמצן. הכבל 0 גייג׳ הראשון שקניתי התחיל להתחמצן מבחוץ.

אבל רובם כן מלאים 100 אחוז נחושת.

×
×
  • תוכן חדש...