Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אז מכיוון שיש שלום עם איראן, מחירי הדלק והדירות זולים, ויש שלום עולמי, אז אני רוצה להתעסק בבעיה הנוכחית :)

 

כבר חצי שנה יש לי סמארטפון אנדרואיד, אבל עדיין אני לא מצליח להתרגל לקונספט הזה של מקלדת מסך מגע. זה לא נוח לי, אני מפספס אותיות וזה לא מתקרב בחצי לרמת הנוחות בנוקיה המעפן שהיה לי לפני.

 

המסך אצלי הוא 3.7 אינץ ובקרוב אני בונה על החלפת המכשיר למכשיר עם מסך 4.8 לפחות, זה אמור לשנות את המצב מבחינת נוחות הקלדה? יש למישהו עוד הצעות מה אפשר לעשות?

פורסם

בעיה כללית.:|

 

ברור שמסך גדול יותר יעזור יותר אבל גם עכשיו אתה יכול להוריד מקלדות עם שטח מגע גדול יותר לכל אות.

אני משתמש בזאת.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.touchtype.swiftkey

 

בתור בונוס, יש לה חיזוי אותיות מעולה.

פורסם

יש אנשים שמסתדרים עם זה ויש כאלו שלא.

אני לא. היו לי הרבה טלפונים של מסך מגע מלא וגם עכשיו.

 

אין על מקשים לדעתי. הבלקברי והנוקיה e6\72\71 שהיו לי הם הכי טובים והכי מהירים.

פורסם

מפספס הרבה גם לרוחב.

מקליד מעט יותר לאט, אבל עדיין מפספס הרבה.

הייתי רוצה לנסות סמארטפון עם מקלדת פיזית מלאה כמו המיילסטון, אבל אני לא משוכנע שזה יהיה טוב עבור האצבעות-נקניקייה שלי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
סמארט קיבורד פרו מאפשרת להגדיל את המקשים, אני לא יכול בלי.

מאשר!

המקלדת, הכי טובה שיצא לי להתנסות בה.

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם

מסך מגע לטלפון זו אחת ההמצאות היותר מטופשות שהיו עד עכשיו.

 

במחשב גדול זו לא בעיה אבל בטלפון זה קצת דבילי מכמה סיבות:

 

1) הממשק יותר איטי מאשר ממשק בלי זה.

2) ההרגשה היא שהטלפון עושה הכל ואני לא מעורב בכלל (כמו לנהוג על תיבה אוטומטית משעממת)

3) לאנשים עם "אצבעות צ'וריסו" כמוני זה פשוט לא נוח.

 

מי שרוצה לכתוב טקסטים ארוכים פשוט סובל מזה.

פורסם

אין על מקשים לדעתי. הבלקברי והנוקיה e6\72\71 שהיו לי הם הכי טובים והכי מהירים.

 

מסכים.

לא מוכן להחליף כרגע את הפלאפון שלי (E5) בעיקר בגלל זה.

 

בתור כלי שצריך להקליד בו הרבה (SMSים, ולא גלישה באינטרנט) אני מעדיף אותו מאשר אייפון.

באייפוד אני נהנה יותר לגלוש כשאני נמצא במקום עם Wifi, או לחילופין משתמש בנוקיה כנק' גישה לאייפוד.

פורסם
תחדדו את קצות האצבעות במחדד משרדי!

 

תזהר עם עצות כאלו. עמישראל, אתה יודע...

 

ישראלי מגיע לוגאס ורואה בלובי מכונה מעניינת. על שלט לידה כתוב : הכנס מטבע של דולר, תשחיל את האבר שלך ותחווה חוויה מינית שעוד לא הכרת.

הישראלי מכניס 10 סנט בהנחה שהמכונה לא תבדיל בין המטבעות.

פתאום שומעים צעקות ואנשים ניגשים לראות מה קרה.

שואלים את הבחור מה קרה, והוא אומר: "לא יודע הכנסתי את איבר המין לתוך המכונה כמוכם"

"כמה מטבעות הכנסת?"

"10 סנט"

"לא קראת את השלט? על 10 סנט מקבלים חידוד עיפרון"

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...