Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בניית באגי לילדים (ללא מנוע)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש למשהו מושג איפה אני יכול להשיג חלקים לבניית באגי (לא ממונע) ?

 

הבן של בן-דודי (9) משגע אותי כבר חודש, רוצה באגי, הבטחתי לעזור, יש טיפים ?

 

מחפש גלגלים, מושבים, בלמים מאולתרים...

The Beauty & the Beast

בסיפור הזה היפה היא גם החייה

פורסם

הסבר ופרט מה זה באגי לא ממונע ? איך תהיה ההנעה- שרשרת ופדלים? רק בירידות?

גלגלים ומושבים לא קשה למצוא ,אבל ללא כישורי ריתוך ומעט הנדסה תתקשה לבנות שלדה .

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

בלמים תוכל להכין מבלמי דיסק של אופני שטח, כלומר לרתך את הדיסק לציר האחורי ולעשות מעליו תושבת בשביל הקליפר.

את הכבל של הברקס (עדיף ממערכות השמן) תחבר דרך גלגלת לדוושה(מצורף ציור להמחשה), ויש לך מערכת בלימה לתפארת.

לגבי מערכת היגוי וגלגלים אתה יכול לפרק מקלאב קאר ישן.

 

מהר מאוד ימאס לילד לדחוף את הבאגי בעליה/לסובב פדלים, לכן כדאי לבנות לפחות הכנה כלשהי לחיבור מנוע(גלגל"ש לסרן האחורי/סרן עם דיפרנציאל)

 

בהצלחה!

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם

אתה תצטרך מנוע חשמלי בהספיק של יותר מ-200W ומצבר על מנת להניע את זה , ילד בן 9 לא יצליח לפדל את משקלו + 20-30 ק"ג ברזל.

עדיף שגם תוותר על אלומיניום זה לא בטיחותי.

פורסם

מנוע כרגע יורד מהפרק, האמא כבר השביע אותי שאני לא מכניס מנוע.

 

למעשה מדובר בבאגי "דאון היל".

 

ירצו א"כ משהו משופר, תמיד אפשר ללכת לאיזה קרטינג ולקנות מהם רכב ישן (גרים במושב)

 

ZAX - אהבתי את התגובה, רעיון מצויין

The Beauty & the Beast

בסיפור הזה היפה היא גם החייה

פורסם
...עדיף שגם תוותר על אלומיניום זה לא בטיחותי.

 

אז אתה רוצה להגיד לי שהאופניים שלי (ועוד מאות מיליוני זוגות אופניים בעולם), הם לא בטיחותיות?

 

אתה רוצה להגיד לי שהאודי R8, מכונית הבנויה ברובה מאלומיניום (והדוגמא היחידה שעולה לי לראש כרגע:roll:), היא לא בטיחותית????

 

תעשה טובה, תעשה קצת שיעורי בית לפני שאתה סתם זורק אמירות לאוויר

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם
אז אתה רוצה להגיד לי שהאופניים שלי (ועוד מאות מיליוני זוגות אופניים בעולם), הם לא בטיחותיות?

 

אתה רוצה להגיד לי שהאודי R8, מכונית הבנויה ברובה מאלומיניום (והדוגמא היחידה שעולה לי לראש כרגע:roll:), היא לא בטיחותית????

 

תעשה טובה, תעשה קצת שיעורי בית לפני שאתה סתם זורק אמירות לאוויר

 

 

לא רק ה R8 כל האאודי הם שילדה אלומניום זו הגדולה שלהם, מרכב סופר קל, ומאוד איכותי.

The Beauty & the Beast

בסיפור הזה היפה היא גם החייה

פורסם
אז אתה רוצה להגיד לי שהאופניים שלי (ועוד מאות מיליוני זוגות אופניים בעולם), הם לא בטיחותיות?

 

אתה רוצה להגיד לי שהאודי R8, מכונית הבנויה ברובה מאלומיניום (והדוגמא היחידה שעולה לי לראש כרגע:roll:), היא לא בטיחותית????

 

תעשה טובה, תעשה קצת שיעורי בית לפני שאתה סתם זורק אמירות לאוויר

 

הלחמות חובבניות בעזרת רתח באלומיניום יכולות לצאת כושלות , אופניי אלומיניום שמגיעות ממפעל זאת רמה אחרת.

גם F16 רובו אלומיניום אבל לא הרכיבו אותו בעזרת רתח ביתי.

×
×
  • תוכן חדש...