Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה,

לפני כשלושה שבועות נסעתי לטבריה וברחוב דו-סיטרי ראיתי חנייה פנויה בצד השני. כיוון שלא היה קו הפרדה רצוף חשבתי שמותר לחצות את הכביש ולהחנות כנגד לכיוון התנועה.

כשחזרתי לרכב ראיתי שקיבלתי על כך דו"ח (אומנם בסך 100 ש"ח). שאלתי היא למה שדבר כזה יהיה אסור בהנחה שאין קו הפרדה רצוף? ודבר שני, יש סיכוי לערער על דבר כזה בלי טירטורים מיותרים?

תודה רבה.

 

נ"ב- הדו"ח ניתן בשעה 23:41 כאשר הרחוב היה ריק ושומם לחלוטין- הרגשה כאילו מחפשים איך לדפוק כסף מאנשים על סתם..

פורסם

ומה זה עקיפה?

 

אסור לחנות נגד כיוון התנועה. אני חושב שהסיבה נובעת מכך שכשאתה יוצא מחניה במקביל, כאשר חנית נגד כיוון התנועה, אתה לא יכול לראות את הכביש עד שיותר מחצי מהרכב כבר בתוך הנתיב נסיעה.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

חיפוש קצר בפורום (מומלץ בחום) היה מביא אותך לשרשור הזה

 

וזה לקוח משם:

 

כאשר רכב חונה עם כיוון הנסיעה (כלומר כחוק) ניתן לזהותו גם בחשכה מוחלטת בשל מחזירי האור התקניים. כאשר הוא חונה הפוך לא ניתן \ יותר קשה להבחין בו. זו הסיבה הרשמית, אגב.

 

איתמר.

פורסם

תודה, אני אשלם את הדו"ח וזהו. אני ממש לא מבין את הפקחית שדפקה הדו"ח הזה. היא אמורה למלא מכסה מסויימת של דו"חות בכל משמרת?

אחרת אני לא מבין למה היא "טרחה" להביא את הדו"ח הזה קרוב ל12 בלילה ברחוב שומם שאין בו נפש חיה.

פורסם

אם הסיבה לחוק זה היא: בגלל שחונים הפוך, אז לא רואים אותך בלילה, אז אני בהחלט מבין למה קיבלת את הדו"ח הזה דווקא בלילה, אולי ביום לא היית מקבל.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אם כבר בלילה אתה עם פנסים דלוקים ואיתות, זה הרבה יותר ברור מרכב שיוצא באור יום ועלול "להיבלע" ברקע העירוני...

פורסם

אני לא בטוח שחנייה נגד כיוון התנועה זו הסיבה. פקח עירוני לא רושם דוחות תנועה. תבדוק האם אין מגבלות חנייה במקום. לדעתי חנית ללא תו חנייה ולכן קבלת דו"ח.

ארז רונן

פורסם

כתוב בדו"ח תחת כותרת "תאור העובדות המהוות את העבירה"-העמדת\החנית את רכבך הנ"ל מצד שמאל ברחוב דו-סיטרי

פורסם

דו"ח חוקי למהדרין נאכף על ידי כל העיריות בארץ על ידי הפקחים החרוצים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אתה לא הראשון וכמובן לא האחרון.

 

ולסיפור מעניין: תחנת רכבת בחדרה, כביש עם 2 נתיבים וחניה בכול צד של הכביש.

כול מי שחנה בניגוד לכיוון הנסיעה קיבל קנס, קרוב ל 15 מכוניות עם קנס על כל שמשה.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

×
×
  • תוכן חדש...