Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, בוודאי. הדואר יודיע לך. ישנן 2 מעטפות שיכולות לגרום לכל בן אדם התקף לב. האחת זוהי המעטפה החומה שמודיעים לך על 45 ימי מילואים בצאלים והשניה המעטפה הלבנה מהדואר שבה מודיעים לך שפריט שהזמנת "נתקע" בדואר ועלייך להביא אישור משרד תחבורה בכדי לשחרר אותו.

 

רק כדרך אגב, כאשר חבילה "נתקעת" בדואר זה לא המכס עוצר אותה איך שאנשים חושבים אלא הדואר עצמו. כפי שידוע לך רשות הדואר היא נפרדת מרשות הרשוי וממשרד התחבורה. רשות הדואר, כביכול על מנת לכסות את התחת שלה (כסת"ח) מתביעות עתידיות כביכול אומרת "היי, יש כאן פריט שקשור לרכב. אנחנו לא מבינים באבזירי רכב לכן תביאו לנו אישור משרד תחבורה שהוא מרשה לנו לשחרר את הפריט". המכס לא מתעסק באישורים של משרד תחבורה. למכס יש תפקיד אחד והוא לדאוג לגבות מיסים על פריטים או לוודא שהערך המוצער הוא באמת הערך של הפריט. את המכס לא מעניין אישור משרד תחבורה או לא.

 

עובדה שכאשר אתה מקבל פריט שלא מצריך אישור משרד כזה או אחר אתה פשוט מקבל אותו לסניף הדואר הקרוב אלייך ואם הוא מצריך מכס אתה פשוט משלם אותו במעמד קבלת החבילה. המכס לא יקרא לך בשביל לספק אישור תקינות כזה או אחר. המכס כן יכול לבקש ממך להוכיח שהפריט באמת עלה כמו שהצהירו עליו.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

תודה רבה, מאד החכמתי, פשוט הזמנתי איזה פריט לרכב ומשום מה כבר עבר חודש ועדיין לא קיבלתי הודעה בדואר והתחלתי טיפה להיות מודאג, מצידי שיגיע המכתב הלבן ונתמודד איתו.

שוב תודה והמשך יום נעים!

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

יש צורך גם לצרף חשבונית על שמי, אבל זה בעייתי מפני שאני אוכל לצרף חשבונית רק במידה וארכוש את הפנסים.

 

כלומר אני צריך לשלוח להם רק תצלום רישיון רכב בתוקף ותצלום של ת.ז שלי? הם יתייחסו לבקשה שלי, ולאחר כמה זמן אני מקבל מהם תשובה?

 

במידה ואני רוצה לרכוש גם בקליות אחוריות וגם איינג׳ל אייז אני אוכל לבקש אישור על שניהם בבקשה אחת?

Peugeot 206XS

פורסם

חברים עזרה אחרונה לפני שאני ממלא את הטפסים ושולח אותם.

 

יש צורך גם לצרף חשבונית על שמי, אבל זה בעייתי מפני שאני אוכל לצרף חשבונית רק במידה וארכוש את הפנסים.

 

כלומר אני צריך לשלוח להם רק תצלום רישיון רכב בתוקף ותצלום של ת.ז שלי? הם יתייחסו לבקשה שלי, ולאחר כמה זמן אני מקבל מהם תשובה?

 

במידה ואני רוצה לרכוש גם בקליות אחוריות וגם איינג׳ל אייז אני אוכל לבקש אישור על שניהם בבקשה אחת?

Peugeot 206XS

פורסם
חלקים לא בטיחותיים: כמו פנסים, מראות, בקליות וכל חלק אחר שאינו בטיחותי ואינו נמצא ברשימת הפטור מאישור משרד תחבורה. ממלאים את אותו הטופס כמו בחלקים בטיחותיים רק שפה לא צריך אישור מוסך. פשוט מצרפים את כל מה שהם מבקשים בלי אישור מוסך. ברגע שאתה מתכנן לקבל אישור על פנסים שטרם הוזמנו, שלח להם תדפיס של הפריט מאיביי בכדי להוכיח שיש לפריט תקן. אל תשכח לציין על הדף למעלה שאתה לא מצרף הודעה של הדואר על קבלת החבילה וזאת בגלל שאתה רוצה את האישור עוד מלפני שבכלל הזמנת את הפנסים. זה בסדר גמור ומקובל עליהם.

אם יש לך שאלות נוספות אשמח לענות.

בגדול, אם יש לפנסים תקן, לא צריכה להיות לך בעיה. זה לא ממש כאב ראש להביא פנסים אם עובדים לפני הנהלים שלהם. לעומת זאת, אם מעוניינים לייבא חלקים בטחותיים, זה סיפור מההפטרה.

 

בהצלחה.

 

לפעמים לא מצויין בפירוט באיביי אם המוצר הוא בעל תקן כזה. אם בהתכתבות עם המוכר אני מקבל הודעה שהמוצר אכן בעל תקן נדרש, אז אני צריך לשלוח את ההתכתבות שלי איתו? למה פשוט לא לחכות למוצר, שייפתח במכס בכל מקרה, ושם כבר יראו שיש למוצר (פנסים) את התקן הנדרש וישלחו הביתה טפסים למלא?

×
×
  • תוכן חדש...