Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, אני בן 17.7 וזה רכב ראשון שלי (לא ממש כי היה לי עד עכשיו פולריס רינג'ר ונסעתי עליו במשך כמעט שנתיים ככה שיש לי ניסיון על הכביש) ואני מחפש לקנות רכב ספורטיבי. בעיקרון הכי הייתי רוצה (בתקציב הזה כמובן) 106 ראלי שנת 98, עד לפני יומיים הייתה לי אחת על הכוונת וכמעט שקניתי אבל היא כבר נמכרה. יש לי רשימה של מכוניות שנראות לי ותגידו לי מה אתם חושבים עליהם כמו כן אני ישמח אם תיתנו לי רעיונות לגבי כלי רכב ספורטיבים אחרים.

 

יונדאי קופה 98 \ 97 ידנית

 

מגאן 2000 קופה

 

רנו קליאו RSI (למרות שאני לא ממש אוהב את הצורה שלה, ושמעתי שיש לה בעיות אמינות, אבל אשמח לשמוע מה אתם אומרים עליה )

 

פיגו 306 קבריולט מנוע 2000

 

פיגו 306 2000 טורבו (זאת בפוקוס) למרות שהיא 55K אבל אם תמליצו לי עליה אני אולי יהיה מוכן להוסיף.

 

106 GTI \ ראלי שנת 98 ( אלו לדעתי הכי עדיפות הבעיה שאני רוצה לקנותל עכשיו ולמכוניות האלו יקח לי זמן עד שאני ימצא. )

 

306 GTI (שמעתי עליו נפלאות, אבל גם אותו קשה למצוא )

 

VR6 1997 ( שמעתי שיש לו בעיות של אמינות, ואני לא בטוח שאני יוכל להחזיק אותו מבחינת דלק)

 

תודה לעוזרים.

פורסם
אז ככה, אני בן 17.7 וזה רכב ראשון שלי (לא ממש כי היה לי עד עכשיו פולריס רינג'ר ונסעתי עליו במשך כמעט שנתיים ככה שיש לי ניסיון על הכביש) ואני מחפש לקנות רכב ספורטיבי. בעיקרון הכי הייתי רוצה (בתקציב הזה כמובן) 106 ראלי שנת 98, עד לפני יומיים הייתה לי אחת על הכוונת וכמעט שקניתי אבל היא כבר נמכרה. יש לי רשימה של מכוניות שנראות לי ותגידו לי מה אתם חושבים עליהם כמו כן אני ישמח אם תיתנו לי רעיונות לגבי כלי רכב ספורטיבים אחרים.

 

יונדאי קופה 98 \ 97 ידנית

 

מגאן 2000 קופה

 

רנו קליאו RSI (למרות שאני לא ממש אוהב את הצורה שלה, ושמעתי שיש לה בעיות אמינות, אבל אשמח לשמוע מה אתם אומרים עליה )

 

פיגו 306 קבריולט מנוע 2000

 

פיגו 306 2000 טורבו (זאת בפוקוס) למרות שהיא 55K אבל אם תמליצו לי עליה אני אולי יהיה מוכן להוסיף.

 

106 GTI \ ראלי שנת 98 ( אלו לדעתי הכי עדיפות הבעיה שאני רוצה לקנותל עכשיו ולמכוניות האלו יקח לי זמן עד שאני ימצא. )

 

306 GTI (שמעתי עליו נפלאות, אבל גם אותו קשה למצוא )

 

VR6 1997 ( שמעתי שיש לו בעיות של אמינות, ואני לא בטוח שאני יוכל להחזיק אותו מבחינת דלק)

 

תודה לעוזרים.

חצי מהמכוניות שרשמת לא בתקציב של 40K . לא יודע איך הגעת לזה .

יש פה מכונית של יותר מ65K .

פורסם

אם ל VR6 בעיות אמינות, אז מה יגידו כל הפיג'ו GTI למיניהן? :?

 

דרך אגב, מה זה 17.7 ?

בחישוב זה יוצא 17.583333333333333333 :wink:

 

בכל מקרה, לדעתי אף אחד מהרכבים הללו לא מתאים לך.

אתה צריך רכב קטן, ידני , כדי להתנסות עליו .

קנה אחד כזה, תשקיע את העודף בבנק, וכשתהיה נהג יותר מנוסה, תשדרג לאחד ה GTIים או ל VR6.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

קודם כול ממש לא חצי מהמכוניות האלו מעל התקציב שלי ... רובם ב 40K גג 50K , דבר שני מצאתי קליאו RSI שנת 96 ואני לוקח אותה לבדיקה, אם הכול ילך טוב כנראה שאני יקנה אותה ...

 

מה אתם אומרים ?

פורסם

בטח ובטח שתרד מה306 טורבו!

היא ממש לא רכב ראשון בשבילך... ובכלל רכב מוגדש זאת צורת נהיגה אחרת רק מזה ומהר!

 

וכנ"ל לגבי הVR6 שאם יש לך תחנת דלק בבית אז תיקח אותה שגם היא לא ממש מתאימה לך...

 

 

אני מציע לך לבדוק את האפשרות שהצעת ל306 קבריולט או... ל205 CTI רק עד שתמצא אותה יצא לך האויר מהמפרשים...

 

 

 

בהצלחה!

<------Go fast

Go far------->

פורסם

רכב ראשון? המקסימום הספורטיבי שהייתי ממליץ לך לקנות זה 106XSI או 106 ראלי, גם מגאן קופה 1.6 אפשרית למרות שהיא ממש לא ספורטיבית.

גם יונדאי קופה אפשר, סה"כ לא רכב מאוד ספורטיבי אלא סתם קופה חזקה שנראית מצויין.

 

שאר המכוניות פשוט לא בשבילך, רד מהן.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
רכב ראשון? המקסימום הספורטיבי שהייתי ממליץ לך לקנות זה 106XSI או 106 ראלי, גם מגאן קופה 1.6 אפשרית למרות שהיא ממש לא ספורטיבית.

גם יונדאי קופה אפשר, סה"כ לא רכב מאוד ספורטיבי אלא סתם קופה חזקה שנראית מצויין.

 

שאר המכוניות פשוט לא בשבילך, רד מהן.

מסכים, למרות שגם ה RSI נכנסת לרשימה הזו.

פורסם

קודם כול זה לא ממש אוטו ראשון כמו שאמרתי ... אני נסעתי כמעט שנתיים על רינג'ר ככה שיש לי קצת ניסיון. ולמה ראלי יכול להיות אוטו ראשון ו RSI לא יכול ??

 

יש הבדל רציני בביצועים בינהים ??

פורסם
קודם כול זה לא ממש אוטו ראשון כמו שאמרתי ... אני נסעתי כמעט שנתיים על רינג'ר ככה שיש לי קצת ניסיון. ולמה ראלי יכול להיות אוטו ראשון ו RSI לא יכול ??

 

יש הבדל רציני בביצועים בינהים ??

אל תתפס לקטנות, גם ה-RSI אפשרית ומתאימה.

 

אתה באמת חושב שיש לך ניסיון כי נהגת בריינג'ר? זה בערך כמו שמישהו יקנה אופנוע 500 סמ"ק בתור דו"ג ראשון וירגיע את אמא ואבא שהכל בסדר ושיש לו ניסיון של 5 שנים על אופני הרים, 21 הילוכים!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לדעתי הגזמת פה ...

 

זה כמו לעבור מ 50 CC ל 500CC זה גם מעבר לא קטן אבל לאט לאט לומדים ....

אני בטוח שאני יסתדר מעולה ..

 

אבל תאמת (תאמת = את האמת) שאני לא יודע כול כך הרבה פרטים על RSI... כי אני בכלל מחפש ראלי כבר המון זמן .. אבל נמאס לי לחכות למצוא את האחת.

 

אז אם תוכלו לתת לי קצת פרטים על האוטו .. לאו דווקא דברים בסיסיים .. כול מיני כאלו שיהיה קצת יותר ידע על האוטו.

 

והשוואה בין ראלי ל RSI מבחינת ביצועים ?

 

אני יודע שהראלי יותר אמינה, שילדה טובה יותר , יציבה יותר , יפה יותר, אבל מה מבחינת ביצועי מנוע ? אני מניח שה RSI מתעלה על הראלי מבחינת זמינות כוח, האצה , ביצועי מנוע בכלליות ,

 

מה אתם אומרים ?

פורסם

הייתי במקומך חושב על היונדאי קופה. מתאימה יותר לנהג מתחיל, וסביר להניח שאחזקה זולה יותר. חוץ מזה, אם אתה בן 17-18 אז זה אוטו ממש יפה ומרשים (בחורות..) ולדעתי זה חשוב לא פחות.

אם כל הכבוד, אתה לא בשלב של להתחיל לנצל יכולות של רכב ספורטיבי ממש. לא הייתי רוצה לקרוא עליך בעיתונים (חס ושלום) בגלל שטויות שעשית... אני יודע שאתה בטח חושב שאתה שולט מצויין ברכב וכו', אבל הייתי מחכה שנתיים לפחות ועד אז - תהנה מרכב חזק (יחסית) כמו היונדאי.

פורסם

בגלל זה ממליצים לאנשים שעוברים מ50 סמ"ק ל עד 500 GS או GPZ אופנוע "רחמן" ולא אופנועים כמו הבנדיט 400 :-) וה

RGV 250

 

 

אתה לא צריך רכב דראג, תקנה רכב שיהיה אמין, שלא תבלה הרבה במוסך, וכמובן עם אחיזת כביש טובה!

 

בהצלחה!

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

×
×
  • תוכן חדש...