Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב זה לא מחליפים משאבת מיים ביחד עם הטיימינג.

המשאבה היא חיצונית

ומופעלת על ידי רצועת אלטרנטור. רואים אותה אפילו באחת התמונות.

 

 

צריך שני מחזירי שמן - של קמשפט ושל קרנק.

 

 

פורסם

שני המחזירי שמן אבל אותו מחזיר ? או שיש יעודי לקאמשפט ולקרנק?

והאם אתה יכול לנסות להסביר לי איפה המשאבה נמצאת ?

אני יודע שהמשאבה לא בטיימניג אבל אני רוצה להחליף את כל המי חלודה במערכת קירור ועל הדרך גם משאבה

פורסם
שני המחזירי שמן אבל אותו מחזיר ? או שיש יעודי לקאמשפט ולקרנק?

והאם אתה יכול לנסות להסביר לי איפה המשאבה נמצאת ?

אני יודע שהמשאבה לא בטיימניג אבל אני רוצה להחליף את כל המי חלודה במערכת קירור ועל הדרך גם משאבה

ומישהו יכול להסביר לי איפה המגבר טורים ?

פורסם

אלו שני מחזירי שמן דומים אבל לא אותם מחזירים. לגבי מיקום המשאבה אצלך היא היא מונעת ע"י רצועת האביזרים והפולי שלה יושב מהקדימה של מיכסה הטיימינג ליד האלטרנטור אם אינני טועה. לגבי המגביר טורים אצלך זה קרבורטור ואם קיימת בעייה כל שהיא בסלד לא תקין אני ממליץ להתחיל בניקוי הקרבורטור.

פורסם

הטורים נופלים בעמידה רק עם מזגן ולפעמיים נכבה.

אז לא הבנתי , שאני הולך לחנות חלפים איך אני מסביר לו איזה מחזירי שמן אני צריך ? והציעו לי ב160 רצועה של דייקו ומותחן של GMB , חברות סבירות ?

פורסם

מדובר במנוע 1000?

 

אם תחליף משאבת מים אתה תצא מהסיפור הזה עם חור בבלוק מנוע,קח את הרכב למכונאי טוב שיחליף לך את המשאבה בדגם הזה.

 

אם מדובר במנוע 1000.

 

שלא נצטרך להגיד אמרנו לך,החלפתי משאבת מים במנוע זהה בג'אסטי וזה גהנום עלי אדמות למזלי לא נשארתי עם חור בבלוק.

פורסם

GMB אני מכיר הם בסדר גמור וגם אני מתקין מותחנים שלהם ללא שום בעיה עד היום אבל אם אינני טועה זה בא סט של GMB ביחד עם הרצועה של הטיימינג עצמה. בעניין מגביר הטורים צריך להיסתכל איפה זה יושב אצלך לא יכול להגיד לך ככה. אולי יספיק להעלות מעט את הטורים כדי להביא למצב שהמנוע יעבוד טוב גם עם מזגן.

פורסם
מדובר במנוע 1000?

 

אם תחליף משאבת מים אתה תצא מהסיפור הזה עם חור בבלוק מנוע,קח את הרכב למכונאי טוב שיחליף לך את המשאבה בדגם הזה.

 

אם מדובר במנוע 1000.

 

שלא נצטרך להגיד אמרנו לך,החלפתי משאבת מים במנוע זהה בג'אסטי וזה גהנום עלי אדמות למזלי לא נשארתי עם חור בבלוק.

למה שיהיה חור בבלוק המנוע?!

פורסם

עד כמה שזכור לי מהג'אסטי המגבר טורים של המזגן יושב על הקרבורטור או קרוב אליו. בדוק שצינוריות הואקום שלו תקינות בתור שלב התחלתי.

פורסם

זה מנוע 1300 , לא הבנתי מה הבעיה להחליף משאבת מים ?

אין לי בעיה במשאבה פשוט על המים חלודה כבר הרבה זמן ואני רוצה לעשות ניקוי לרדיאטור ולשים מי קירור ואני פוחד שיהיה נזילות אחרי ההחלפה אז אני מחליף כבר מראש את המשאבה ושלא הוחלפה הרבה שנים.

פורסם
זה מנוע 1300 , לא הבנתי מה הבעיה להחליף משאבת מים ?

אין לי בעיה במשאבה פשוט על המים חלודה כבר הרבה זמן ואני רוצה לעשות ניקוי לרדיאטור ולשים מי קירור ואני פוחד שיהיה נזילות אחרי ההחלפה אז אני מחליף כבר מראש את המשאבה ושלא הוחלפה הרבה שנים.

אז תחליף משום מה היה דומה נורא למשאבה שהייתה לי בג'אסטי 1000 סמ"ק ... רק מלהזכר בזה סיוט :cry:

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אמרו לי עכשיו במוסך שהנזילה גם מהמחיז שמן וגם מאטם מכסה שסטומים , לי זה ניראה הגיוני כי שהסתכלתי על המנוע ראית שיוצא שמן מהחיבור של המכסה שסתומים. עלות בערך 200-250

מה אתם אומרים ?

פורסם

בנוסף , שהמכונאי הרים את המכסה שסתומים הוא אמר שיש שם הרבה בוצה אז הוא שם חומר פלאש לשעה הניע מנוע ואחרי שעה החליף שמן ופילטר , הוא אמר שהפלאש לא יגרום נזק.

פורסם

מישהו יכול להגידמה דעתו על הפלאש? ראיתי פה הרבה אנשים שאומרים לא לעשות.

המכונאי אמר שחייבים לעשות כי המנוע יכול להיתפס או משהו כזה.

×
×
  • תוכן חדש...