Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, חברי הפורום היקרים. אני כל כך עצוב ומאוכזב עד שאני לא יודע אפילו ממה להתחיל.

אני אתחיל מהתחלה ואולי בסוף תעזרו לי באיזו מילה/עצה טובה:cry:

רכשתי רכב חדש, ממיטב כספי (אני עדיין משלם עליו). לא אנקוב בשמות ומותגים כי זה לא העניין.

ישנם ברכב כמה דברים שמציקים לי. דברים שלא צריכים להיות ברכב מהניילונים.

יש לי רעש ממיסב לחץ של הקלאץ' ודיבורית בלוטוט' שלא שומעים בה לסירוגים.

חיכיתי ומשכתי בכדי שיסדרו לי את זה כבר בטיפול ראשון במוסך מרכזי.

קבעתי תור מבעוד מועד בכדי שיהיה זמן למוסך לבדוק גם את התקלות ולא רק לבצע טיפול ראשוני.

קמתי בשש בבוקר, הגעתי למוסך, רשמו את התקלות והזמינו לי מונית עד לעבודה. חתיכת נסיעה חייב לציין, גם מהבית למוסך וגם עד לעבודה. כל הכבוד להם על זה וזה שימח אותי מאוד.

ב10:00 קיבלתי טלפון שהכל מוכן והכל תקין. מה? מי? מה?

המיסב לא מרעיש? שאלתי.

לא, תקין.

הדיבורית בסדר?

כן. סידרנו.

 

טוב. אני מגיע לקראת 15:00. בכדי לראות שזה אכן סודר ולהשאיר להם זמן עד 16:30 (שעת סגירה) לסדר. היתי בטוח שלא סידרו כלום.

הגעתי לקראת 15:40. אחרי פקקים ומונית על חשבוני.

במוסך היה כל כך רועש שבאמת לא שמעו את הרעשים שמגיעים מהמיסב. ויתרתי, אך התעקשתי שיציינו במחשב שהתלוננתי על זה (קיבלתי גם אסמכתא).

דיבורית עושה סימנים של עובדת.

בלם יד מתוח ומרגיש שוב חדש:lol:

הרכב שטוף והכל בסדר.

משלם 1000 ש"ח (החלפת שמן, מסנן שמן ופילטר מזגן) :shock: לא נורא, יאללה היתי מוכן. אומנם תכננתי שזה יהיה עם וזלין אבל קיבלתי בסוף בלי. חפיף אני בטוח בגבריות שלי.:wink:

 

פה מתחיל הסיוט.

יוצא מהמוסך, מרגיש לי מוזר. סוחב מוזר.

מייד יורד לאיילון עם פני לכיוון הבית. מעלה מהירות לשמונים ופתאום, פתאום הרכב מתחיל להתחרפן.

מתחילות רעידות לא נורמליות!!! ההגה מתחיל לרעוד, הצעצועים של הילד מתחילים לנגן ולהרעיש, המראה המרכזית כל כך רעדה שלא היה ניתן לראות בה בברור אפילו. היתי בטוח השתחרר גלגל.

מייד יורד לשוליים הצרות, עוזב גז והרכב מתחיל לקפוץ כאילו אני משחק עם הברקס. בדוק גלגל!

עוצר.

נושם.

מסתכל במראה... עששששן!!!

ישר הבנתי שזה מהברקסים ולא גלגל...

מה ברקסים?! מה?! סעמו, טיפול מסכן כולה. מה ביקשתי?

יוצא החוצה וואללה, הדיסקים האחוריים שינו צבע מרוב חום!!!

סדרת טלפונים של כ40 דקות!!! כל זה על כביש מהיר. מנסה להתקדם למקום בטוח אך אין אופק והרכב ממש קופץ.

לבסוף תשובות שקיבלתי ממוקד תקלות:

- תחזור למוסך! לאחר שדיברו עם מנהל המוסך.

בחיית, אם יכולתי היתי נוסע הביתה.

- תזמין גרר!

די בחייך, לפני דקה יצאתי מהמוסך שלכם. למה אני צריך לשלם?

לאחר המתנה נוספת...

- נעשה לך 40% הנחה על הגרה:wink:

מה?!?!? למה?!? כל כך שפל ונמוך!

שילמתי לכם 1000 nis על שמן ופילטר, לקחתי חצי יום חופש מעבודה, שילמתי מונית, גרמתם לי לתקלה שיכלה להרוג אותי!!! ראבבק!!! וזאת התשובה?:?:?::-(

אני פונה ללב צ'לך... שימי ת'צמך במקומי.

המתנה של מספר דקות...

- הנה טלפון של מנהל המוסך דבר איתו! אם לא עונה, תשאיר הודעה והוא יחזור אליך :shock: (אני עדין על מהיר כמעט ללא שול)

תודה, אני מודה לך.

בשלב הזה גם הדיבורית הפסיקה לעבוד ופשוט ניתקו לי כי לא שמעו אותי. כך שהתחלתי שיחה מחדש...

לאחר המתנה ונסיונות לתפוש אותו. הוא ענה לי. "עשה טובה" ואירגן לי גרר.

הגרריסט כל כך התבאס בשבילי שהוא עשה סיבוב מחוץ למסלול שלו בשביל להקפיץ אותי הביתה. איש טוב, איש שיח.

הגעתי הביתה לפני 30 דקות בלבד.

העגלה של הילד באוטו, סל קל גם שם... מלא סידורים מחר. אני גמור!

מה אני יעשה איתם מחר? מה?!?

באמת שאני מנסה להיות חיובי.

לאחר דבר כזה, לדרוש לפחות החלפה של הדיסקים/רפידות?

 

יש הצעות?

אשמח לכמה:cry:

ְֳ

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה אני אגיד לך?

 

כשאמרת 1000 שקל על החלפת פילטרים ושמן כבר חשדתי באיזה יבואן מדובר.

 

אח"כ כשדיברת על עבודה חאפרית, כבר ב-90 אחוז הייתי בטוח על מי מדובר.

 

ואז חיפוש בהודעות הקודמות שלך, אישש את המחשבות שלי.

 

תעשה טובה לעצמך, אל תעשה יותר טיפולים במוסכים שלהם. זה העיצה הכי טובה שאני יכול להביא לך.

פורסם

אני רק חושב מה היה קורה אם זאת היתה אישתי זאת שלוקחת את הרכב...בהריון ועם ילד קטן.

איך רכב יוצא ככה ממוסך? איך?!?

החיים שלי מלאים באדרנלין. אני רוכב על אופנועים מאז שאני הולך, היתי במצבים משונים על הכביש ועדיין ואותי זה הלחיץ!

אני אתיעץ עם ע"ד ללא ספק! זה לא יעבור בשקט. חוצפה, פשוט חוצפה וזילזול!

 

הרכב באחריות. אמרו לי ששם אני צריך לטפל. הלכתי לשם.

פורסם

היא יכול כול עוד הוא מורשה,אך הבעיה שאם תהיה בעיה מוסך יבואן יכול להתחיל לתרץ את את הבעיה בטיפול לא במוסך מורשה יבואן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עזבו חברה. "החלב כבר נשפך..."

מה לעשות איתם מחר?

מה לדרוש?

איך להתנהל מולם?

 

סעמו! ממש ביעסו אותי.

פורסם

1. פרסם את עוגמת הנפש שנגרמה לך בגלל טיפול רשלני בפייסבוק.

2. תלונה לאיגוד המוסכים.

3. תלונה במשטרה (כמעט נהרגת בגלל אובדן בלמים שעשוי להיות קשור לטיפול במוסך).

4. דווח באשכול על השתללות הדברים.

5. צלם ותעד כול חלק ועבודה שנעשתה ברכב.

6. שתף את האישה והמשפחה ואת חברייך בעוגמת הנפש שנגרמה לך.

מה שכחתי ?

איזה כייף לי :)

פורסם
בלם יד מתוח ומרגיש שוב חדש:lol:

......

יוצא החוצה וואללה, הדיסקים האחוריים שינו צבע מרוב חום!!!

 

חדש... מדי הייתי אומר :lol:

 

מצער לשמוע את השתלשלות האירועים, כבר הרבה זמן לא נשמעה פה תלונה מוצדקת כשלך.

תתחיל בזה שתשלח את הלינק לשרשור הזה למר אריה לייב, מנהל שירות הלקוחות בחברה שאת שמה אתה לא רוצה לציין.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
חדש... מדי הייתי אומר :lol:

 

מצער לשמוע את השתלשלות האירועים, כבר הרבה זמן לא נשמעה פה תלונה מוצדקת כשלך.

תתחיל בזה שתשלח את הלינק לשרשור הזה למר אריה לייב, מנהל שירות הלקוחות בחברה שאת שמה אתה לא רוצה לציין.

 

תודה על הקישור.

זה לא שאני לא רוצה לציין. פשוט בשלב הזה זה נראה לי מיותר. זה באמת משנה אם זה קאראסו, umi, צ׳מפיון או מוסך פרטי וקטן?

השמות הגדולים האלה צריכים להיות סופר מקצועיים!!! וזה פי כמה חמור יותר מחדל מהסוג הזה בביתם! 

פורסם

אין בעיה עם זה שאתה לא רוצה לציין שמות, זה אפילו לגיטימי.

 

מעבר לזה תבין שבכל חברה, לא משנה אם זה מוסך, חנות חשמל או חברת תעופה יש תפוחים רקובים שלא עושים עבודתם כהלכה. (במקרה הזה המוסך) אבל תהיה בטוח שליבואן יש מניע לצאת הוגן וכשר במקרה הזה, ובלי שאנשים כמוך יודיעו על מקרים כאלו, הם לא יידעו לתקן ולהשתפר.

 

הניחוש שלי הוא שיחליפו לך רפידות, ישחיזו\יחליפו צלחות, יתקנו את בלם היד שהרסו וכנראה גם תקבל שובר של 50% הנחה על הטיפול הבא, בשביל ההרגשה הטובה. (תתעודד בזה שהטיפול הבא בתיקן שלך אמור לעלות הרבה יותר מהאחד הזה).

לפחות ככה אני מקווה שהם יגיבו. :-)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מרק, לא לזה התכוונתי.

את החשיפה הם יקבלו ללא בעייה ולא בפלטפורמות פירסום חברתי.

אין לי בעייה לדאוג גם לכותרת שער אם זה יהיה נחוץ.

הכל עניין של איך הם יתנהלו בהמשך.

 

אני כל כך עייף מהיום הזה. מחר יום חדש, בבוקר אני אגיע למוסך ואשמע את התירוצים.

מחר אהיה חכם יותר.

 

לא אשכח לעדכן.

פורסם
אני רק חושב מה היה קורה אם זאת היתה אישתי זאת שלוקחת את הרכב...בהריון ועם ילד קטן.

איך רכב יוצא ככה ממוסך? איך?!?

החיים שלי מלאים באדרנלין. אני רוכב על אופנועים מאז שאני הולך, היתי במצבים משונים על הכביש ועדיין ואותי זה הלחיץ!

אני אתיעץ עם ע"ד ללא ספק! זה לא יעבור בשקט. חוצפה, פשוט חוצפה וזילזול!

 

הרכב באחריות. אמרו לי ששם אני צריך לטפל. הלכתי לשם.

וואו..לחשוב באמת אם אישתך הייתה נקלעת למצב הזה.

טפו..טפו..טפו..

וזה בדיוק מזכיר לי את התאונה שבה נהרגה כל המשפחה בגלל בעית דוושת הגז.(או מה שגילו בסוף)

אתה אומר שאתה יכול לארגן כתבת שער, הם כמעט עשו לך את זה.


×
×
  • תוכן חדש...