Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בליקוי בטיחותי חמור מאוד שלכאורה נגרם ע״י המוסך. חשוב מאוד להיוועץ עם עו״ד בהקדם האפשרי ולשקול להגיש תלונה במשטרה - שלא יישנו מקרים כאלה לעולם!

 

אל תוותר ותיתן להם להשקיט אותך עם שטיפה חינם והנחה על הטיפול הבא. רבאק כמעט נהרגת פה בגלל שמישהו חיפף בעבודתו.

 

למכונאי/ם שטיפל לך באוטו יש מצב ששמרת על קור רוח וידעת מה לעשות.

 

המשך לעדכן ואל תתייאש!

אלון

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין ספק שהמוסך טעה כאן ואשם במה שקרה. אם זו רשלנות או טעות אנוש אי אפשר לדעת עד סיום הפרשה (רמז: מי שטועה יעשה הכל כדי שלקוח יצא עם הרגשה טובה).

 

אתה לא חייב לטפל במרכזי ויש לא מעט מורשי יבואן טובים ואפילו טובים מאוד. אם תציין איזור מגורים אולי יוכלו לכוון אותך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

עדכון של הבוקר,

הגעתי ב7:00. נכנסתי למנהל השרות.

ציינתי שאני כאן בשביל לפתור את הבעייה ולא בשביל לריב. אם זאת אני לא אתן לזה לעבור על סדר היום. תקלה שקרתה לי יכלה לעלות לי מאוד ביוקר.

הסברתי את המצב וסיפרתי את הסיפור שהיה.

המנהל ציין שהוא בדק את הרכב באצמו. חמור כפליים!!!

העלו את הרכב על ליפט, גילו בלם הייד נעול מדי. ואני שואל, לא היה ניתן לראות זאת לפני ששיחררתם לי אותו אתמול?

לפי דברי המנהל לא היו צריכים לגעת בבלם יד בכלל. זה שהידית עולה כ12 שיניים זה נורמלי. מוזר, חשבתי שבתקן זה שלושה שיניים.

בכל אופן אני לא מכונאי. אם לא היה צורך לגעת בכלל, למה "בדקת" אחרי שנגעו?

דיבורית נבדקה עוד פעם. גילו את התקלה במיקרופון. הללויה? אבל אין זמן לסדר כי אשתי חייבת את הרכב עד שעה 11:00.

לסיכום: המינימום שהם יכלו לעשות זה לשלוח נהג שיחזיר את הרכב לאשתי. כך הם עשו. תודה.

עכשיו יתחיל ההמשך. ואני אתחיל מארייה לייב. לפי ההתנהלות שלו/שלהם אני אתקדם הלאה.

 

* יש גם בונוס. הגרר גם שיפשף לי את הטמבון האחורי...אוווף.

פורסם

אחרי 8 שנים בפורום, זה המשפט הכי מבריק שהצלחת להנפיק? :x

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
צרפתייה - כשמתחילות הצרות הן לא נגמרות...

 

אין קשר לזה שהרכב צרפתי!

מכוניות היום מאוד אמינות (גם צרפתיות), מי שפוגע באמינותן אלו ה"מומחים" אשר מטפלים בהן.

 

מקווה שהפרשה תסתיים לצד הטוב ביותר עבור פותח השרשור, ואשמח לשמוע עידכונים ואף שם המוסך, כיוון שגם אני מטפל בקארסו באופן קבוע ברכבו של אבי.

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם
אין קשר לזה שהרכב צרפתי!

מכוניות היום מאוד אמינות (גם צרפתיות), מי שפוגע באמינותן אלו ה"מומחים" אשר מטפלים בהן.

 

מקווה שהפרשה תסתיים לצד הטוב ביותר עבור פותח השרשור, ואשמח לשמוע עידכונים ואף שם המוסך, כיוון שגם אני מטפל בקארסו באופן קבוע ברכבו של אבי.

 

 

נכון מאוד, במיוחד שהיום רוב החלקים של הרכב משותפים ומיוצרים ע"י אותם היצרנים .

המוסכים בארץ לא עומדים בקצב ההיתקדמות הטכנולוגית ברכבים בהם מטפלים וגורמים ליותר תקלות מאפשר פותרים- אבל מה אכפת להם? הם רק מרוויחים יותר ככה :-).

 

ולפותח הדיון- תקלה מהסוג ציינת זה אכן תקלה חמורה ויכלה ליגרום לתאונה וסיכון חיי אדם - יש עונש חמור על רשלנות!.

צריך ליהיות דין במדינה שלנו- אם בעל מיקצוע גורם למוות או פציעה ביגלל הרשלנות בעבודה שביצא הוא צריך להיענש! ומוסכניק הוא לא יוצא מהכלל.

ואני מקווה שתילחם על כך למען להוקיא את החאפרים שמסכנים חיי אדם בכביש! לדעתי יש צד פלילי מצד המוסך!.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

חימום כל כך חזק של הברקס על מה יכול להשפיע?

 

- האם יש צורך בהחלפת רפידת בלם היד?

- האם יש צורך בחריטה/החלפה של הדיסקים?

- האם חימום כל כך חזק יכל להזיק למיסבים של הגלגל?

 

תודה.

 

* זה לא רכב צרפתי חברים.

פורסם

מה לא צרפתי?

מוטטת בשניה מגדלי קלפים שאנשים בנו פה בעמל רב, תיכף עוד תגיד לי שמדובר ברכב יפני!:shock::lol:

(אני פשוט מניח שזה ניסן).

 

בכל מקרה, האם יש צורך בהחלפת כל החלקים שציינת? סביר להניח שלא.

 

האם אתה צריך להתעקש על החלפת כולם? בהחלט כן!

אני הייתי מוסיף לרשימה גם החלפה מלאה וכוללת של כל נוזל הבלמים שרתיחה עושה לו רק רע.

 

וזה כחלק מ"יישור קו" בעקבות התקלה שנגרמה באשמתם ולא בתור איזה סוג של פיצוי בכדי לרצות אותך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מה לא צרפתי?

מוטטת בשניה מגדלי קלפים שאנשים בנו פה בעמל רב, תיכף עוד תגיד לי שמדובר ברכב יפני!:shock::lol:

(אני פשוט מניח שזה ניסן).

 

בכל מקרה, האם יש צורך בהחלפת כל החלקים שציינת? סביר להניח שלא.

 

האם אתה צריך להתעקש על החלפת כולם? בהחלט כן!

אני הייתי מוסיף לרשימה גם החלפה מלאה וכוללת של כל נוזל הבלמים שרתיחה עושה לו רק רע.

 

וזה כחלק מ"יישור קו" בעקבות התקלה שנגרמה באשמתם ולא בתור איזה סוג של פיצוי בכדי לרצות אותך.

 

יש שמאי שיכול להעריך נזק מהסוג הזה, אוכל לקבל ממך/מחברי הפורום המלצה?

במידה ואני אתקל בתשובה שלילית (ואני מניח שזה מה שיהיה), סביר להניח שנגיע עד למשפט. שם אני אצטרך דוח/המלצת שמאי/מומחה.

אני מוכן לכל מלחמה ומוכן להשתמש בכל הכלים, יש לי גם את היכולת!

מוזר, אבל התקרית הזאת כל כך נגע בי שיש לי גם את הרצון לשים דברים במקומם!

ברוגע, בלי כעס, לאט לאט. גם בתקשורת זה יעשה הד. במיוחד לאור המצב הרגיש בנושא.

לא רוצה להגיע לשם. מקווה שלא יאלצו אותי ללחוץ על ההדק.

פורסם

תדרוש מהם שיפוי מלא בגין כל הנזקים הישירים והעקיפים ואל תתפשר על פחות מזה .

אם תקבל גם פיצוי אז מה טוב ..

 

לצורך קבלת אינדיקציה באשר למהות והיקף הנזק , יש לפרק את כל מכלול הבלם יד ולבחון את כל החלקים בנפרד.

תדרוש צילום ותיעוד של כל חלק שהם מפרקים, אם יתאפשר תבקש להיות ליד הרכב, לפחות לגשת לרכב עם מנהל העבודה/מנהל טכני/מנהל שירות בתום הפירוק ולצלם בעצמך את החלקים .

צלם כל חלק כמה תמונות .

כל חלק שהתעוות , שינה צבע עקב חימום יתר , נשחק.... תדרוש החלפה לחדש !

לא חריטה ולא חרטה , רק חדש.

 

יש רק דרך אחת לסדר את הבעיה מכאנית.

כל נסיון לעשות משהו אחר = קומבינה.

 

 

במידה וינסו למרוח אותך בשטויות , הייתי שוקל לפעול בכל דרך אפשרית בכדי לעצור אותם מלהמשיך לעבוד ( ולגרום נזק פוטנציאלי לחיי אדם) ובמקביל לתקן ולתבוע פיצוי מלא .

 

קח בחשבון שאתה אוכל אותם בלי מלח , התקשורת תחגוג עליהם ( בייחוד לאחר מקרה משפ' אטיאס בדרך לטבריה) .

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

פורסם
יש שמאי שיכול להעריך נזק מהסוג הזה, אוכל לקבל ממך/מחברי הפורום המלצה?

במידה ואני אתקל בתשובה שלילית (ואני מניח שזה מה שיהיה), סביר להניח שנגיע עד למשפט. שם אני אצטרך דוח/המלצת שמאי/מומחה.

אני מוכן לכל מלחמה ומוכן להשתמש בכל הכלים, יש לי גם את היכולת!

מוזר, אבל התקרית הזאת כל כך נגע בי שיש לי גם את הרצון לשים דברים במקומם!

ברוגע, בלי כעס, לאט לאט. גם בתקשורת זה יעשה הד. במיוחד לאור המצב הרגיש בנושא.

לא רוצה להגיע לשם. מקווה שלא יאלצו אותי ללחוץ על ההדק.

 

בגדול כל מנהל עבודה/מנהל מקצועי ( בעל הסמכה ונסיון) יכול לאמוד את הנזק במדוייק.

אולי משפטית כדאי לקחת שמאי.. :conf:

 

בכל מקרה בשביל לבסס קייס תצטרך תמונות, חוו"ד מקצועי ואולי אפילו לשמור חלקים שיוחלפו.

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

פורסם

 

קח בחשבון שאתה אוכל אותם בלי מלח , התקשורת תחגוג עליהם ( בייחוד לאחר מקרה משפ' אטיאס בדרך לטבריה) .

 

אין לי בעיה עם כל התשובה שלך, היא סבבה, רק הקטע בציטוט הוא הבעייתי.

 

מה זה אוכל אותם בלי מלח?

הוא צריך להוציא את הרכב מהמוסך המורשה, להביא שמאי (בתשלום) שיעריך את הנזק ב X כסף, יתקן במוסך עפ"י בחירתו בחלקים מקוריים בלבד (וכמובן על חשבונו), לשכור עו"ד (גם עולה כסף ולא מעט), להגיש תביעה (עוד הוצאות), הוא יביא את השמאי שלו, הם יביאו את השמאי שלהם, ואת המהנדס שלהם, ואת הסמכות הטכנית, ומסמכים שונים ומשונים מהיצרן ואחרי 6 שנים של התדיינויות והוצאות כספיות ענקיות, מי בכלל מבטיח לו מה הוא יקבל, אם בכלל!

 

אז השימוש ב"אוכל אותם בלי מלח" הוא מטעה לחלוטין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אין לי בעיה עם כל התשובה שלך, היא סבבה, רק הקטע בציטוט הוא הבעייתי.

 

מה זה אוכל אותם בלי מלח?

הוא צריך להוציא את הרכב מהמוסך המורשה, להביא שמאי (בתשלום) שיעריך את הנזק ב X כסף, יתקן במוסך עפ"י בחירתו בחלקים מקוריים בלבד (וכמובן על חשבונו), לשכור עו"ד (גם עולה כסף ולא מעט), להגיש תביעה (עוד הוצאות), הוא יביא את השמאי שלו, הם יביאו את השמאי שלהם, ואת המהנדס שלהם, ואת הסמכות הטכנית, ומסמכים שונים ומשונים מהיצרן ואחרי 6 שנים של התדיינויות והוצאות כספיות ענקיות, מי בכלל מבטיח לו מה הוא יקבל, אם בכלל!

 

אז השימוש ב"אוכל אותם בלי מלח" הוא מטעה לחלוטין.

 

בתור התחלה יש את איגוד המוסכים.

אופן הפעולה שלהם נראה מבטיח והוגן. http://www.iga.co.il/drivers/public_claims.asp

בנוסף, התקשורת תדאג לכל השאר.

 

*גרגוס תודה על התגובה.


×
×
  • תוכן חדש...