Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ברשותי כריזמה air 2003 רכשתי אותה לפני 8 חודשים , אני מרוצה מהרכב , שקט נח במיוחד , רחב, חיסרון- כבדות בתחילת נסיעה -לא כזה מפריע .

רכב בעל 154 אלף קילומטרים - בכניסה לטיפול

הכנסתי את הרכב לטיפול 15 אלף -

נתגלו כמה תקלות במהלך בדיקת רכב , ושלוש מהם קצת כבדות לתיקון , :

כל התקלות עברתי יחד עם אחד הבוחנים במוסך ובעיני יש צדק לתקן ולהחליף כמו גומיות , רפידות בלם וצלחות

אך 3 התקלות הכבדות בעיני הוא מוגזם ואין בוא צורך לתיקון , אפרט ואשמח לקבל חוות דעת האם המוסך מנסה לעשות עוד ערמת כסף על חשבון לקוח שלכאורה ניראה להם תמים (ואני לא ) הפירוט הוא :

 

1 , משאבת מים נוזלת : בדקתי נוזל קירור פעם בחודש לא חסר בכלל מים !! הטענה שיש מין חור כזה שרואים מיתחת למשאבה (חור -לא שבר -מובנה למשאבה) ויש בו קצת ליכלוך - אני חושב שזה לכלוך שיכל להיצטבר מעונת החורף והמשאבה יחסית באיזור כזה שקצת מלוכלך שמתי שם אצבע היה ליכלוך של שמן ופיח שבעיני לא מחייב שיוצא מהמשאבה

בנוסף לזה שלא חסר מים אין רעשים וכל מיני בעיות אחרות טיימינג הבאה ב 180 אלף יש זמן משאבה לא הוחלפה מעולם ..

לטענתם - "סימנים לנזילה " -אמרתי לבוחן אם לא חסר מים מה הבעיה?? טען שוב יש רק סימנים .. שלא יגיד כלום עדיף אם הוא לא בטוח לדעתי... 1000 שקל בכיס נישאר ...

 

2 , 2 צינורות בלם אחורי - לטענתם יש צורך להחליף ניראה להם יבש אך אני קיפלתי אותם ולא ראיתי סימני יובש בכלל , צמיגותם כמו החדשים , אך האמת שיש סדק מאוד מאוד קל בקצה שלהם ובעיני יכלים להחזיר עוד כמה שנים , טענתם - "מקדם בטיחות " .....

 

3 משולשים - בדף הצעת מחיר שם שונה -חופש בתפוח סרן תחתון - למשולשים הנל יש בקצה כמו מין פין כזה שזז סביב צירו בתנועה מעגלית - המשולש הימני הבוחן נתן לי להזיז את הקצה המשולש ויש תנועה "קצת מקוטעת -לא חלקה -אמרתי לו שישמן את זה -זה עזר מעט -

לגבי המשולש השמאלי קצה המשולש זז מהר יותר וחלק אך "לא נופל לצד" לטענתו

"חופש" - ושאלתי אותו מה הסיכון לכך והוא אמר שאם זה יוצא מהמקום "הרכב נופל" על הכביש ותאונת דרכים - לא אכלתי את זה מהר ולכן לא החלפתי ניראה שיכל להחזיק עוד הרבה - אין רעשים תנועת גלגל תקינה בנסיעה...

 

 

מבקש חוות דעתכם תמיד אם יש לדעתכם סיכון במשאבת מים , או במשולשים , או בצינורות תיידעו אותי אך בעיני המקדם של המוסך מוגזם ועל חשבון "המקדם " עושים עלינו כסף , חסכתי בערך כאן 3000 שקלים במניעת החלפה ...

 

שאר החלקים שהחליפו הם :

גומיה לתפוח סרן שמאלי וימני,, כסוי למפרק זרוע תחתון ,ערכת רפידות בלם אחוריות +צלחות +טבעת אטימה , שמן מנוע npnengnoil -לא כתוב צמיגות ... מסנן שמן מנוע , תפוח מכלול במוט ההגה, והכל במחיר של 1970 ..כולל מעמ הנחה על חלקים 30 אחוז

פורסם

לא מספיק לו על כל הקופה שהוא כבר עשה עליך?! חוצפן!

1- שיעזוב את המשאבה בשקט אם אין שום ירידה של מיפלס המיים. שמשאבה נוזלת ניתן לראות את זה בבירור באיבוד מיים וסימנים ברורים מהמשאבה.

לגבי צינור הבלם והחופש בתפוחי המשולשים צריך לראות את זה כי קשה כך לקבוע.

אני אישית הייתי ניגש על 2 הדברים האלה לחוות דעת נוספת במיוחד שמדובר בדברים בטיחותיים.

פורסם

לדעתי על איש מקצוע מיומן לדעת מה תקין ומה לא, לא על סמך "מקדם בטיחות"

אני לא איש מבין כ"כ בנושא או יודע לזהות חלקים מקולקלים / שצריכים החלפה, אבל לדעתי כשבעל מקצוע אומר "צריך זה וצריך זה" על סמך דעה של "יש מצב", לא נראה לי הכי אמין להיות אצלו ולדעתי מנסה סוג של לסחוט עוד כמה שקלים (במקרה הזה אלפים).

Opel Adam S 2017

פורסם

הטיימינג הבא לא ב-180,000 בשום אופן.

טיימינג ברכב הזה -כל 90,000 או 5 שנים. אם הרכב עוד מעט בן 10 הוא חייב לעבור בקרוב טיימינג שני ואז על בדרך כבר להחליף משאבת מים.אם המשאבה כבר עכשיו נוזלת הייתי מחליף הכל בשביל ראש שקט.

לגבי השאר- מדוע נכנסת למוסך מקצועי,אם אינך סומך על דעתו- זה לפחות הרושם מהשרשור (אינך סומך על המוסך בעיניים עצומות)

אם קבעו,בענייני בטיחות,שיש דברים שאינם תקינים- הייתי מאמין לעיין המקצועית.

ואם אינך סומך על המוסך או חושב שהוא מנסה להשחיל אותך,גש לקבל חוות דעת נוספת -זו אף פעם לא בושה.

(ברכבי הקודם היתה תקלה בגיר- כל אחד אמר משהו אחר (אחד אמר מתוך הגיר,אחד אמר אני אחליף לך שמן עם מכונה+תוסף והגיר יהיה תקין,אחד אמר משאבת גיר ואחד אמר שיש בעית חיכוך בתוף של הגיר) מי מהם צדק? אף אחד מהם אבל היה מישהו הכי קרוב (זה שאמר שהמשאבה אינה בסדר והיא לוקחת את הגיר לעום שכולו טוב)?

למזלי,מכרתי את הרכב שבוע לפני שני מקבל את האלמנט הקטלני.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אין דבר כזה מוסך אמין , יש בנאדם שהוא "בוחן" שם והוא כמו כל בנאדם שרוצה לעשות רושם על המוסך ומביא הכנסות לחברה ...ותמיד הם יכלים להביא תירוצים כמו "יש סימנים כך וכך " או החלק הזה "בדרך "ברור שכל חלק בדרך ...למה לקבור חלק בעודו חיי

לגבי המשאבה לא מספיק להגיד "יש סימנים " צריך נתונים ! -כמות מים ברדיאטור מלא ! איך יש נזילה ? לטענתו . ועדיין יש מים בפולל ?? מדע זה מדע ... ולא הצליחו להוכיח לי שם פשוט שום דבר !

לגבי משולשים מישהו יודע מהם הסיכונים לחופש בבוקסה ? או ההפך שזה קשה ?

פורסם
אין לגבי המשאבה לא מספיק להגיד "יש סימנים " צריך נתונים ! -כמות מים ברדיאטור מלא ! איך יש נזילה ? לטענתו . ועדיין יש מים בפולל ?? מדע זה מדע ... ולא הצליחו להוכיח לי שם פשוט שום דבר !

לגבי משולשים מישהו יודע מהם הסיכונים לחופש בבוקסה ? או ההפך שזה קשה ?

אם יש סימני קורוזיה ונזילה על המשאבה חבל על הזמן שלך,גם ככה הטיימינג הזה חייב להיות מוחלף תוך פחות משנה אחרת עלול להיגרם נזק למנוע.לא יקרה כלום אם תחליף טיימינג עכשיו במקום עוד שנה.

חוץ מזה רכב זה לא מדע מדוייק.אם אתה לא מאמין,עיין במספר שרשורים שנפתחו,על רכבים חדשים שפתאום לאחר 4 חודשים נדלקה מנורה כזו או אחרת/גיר כזה או אחר החל לעשות בעיות ואם אתה חושב שיש רכב חף מתקלות ובמיוחד בגיל של הרכב שלך אז אתה טועה ובגדול.

לגבי משולשים,זה עניין של בטיחות,רוצה לקחת סיכונים,קח. אני לא הייתי לוקח !

שוב,הגישה שלך מלמדת על חוסר אמון במוסכים.יש לך 2 אפשרויות: לשנות גישה ולמצוא מוסך אמין ומומלץ מהפורום או לקבל הכשרה ולפתוח מוסך בעצמך..8)

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...