Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אשמח לקבל עצה להמשך פרוייקט המערכת שלי.

היום אני הולך להתקין את הציוד ברכב.

HU: PIONEER 3300BT מותקן כבר.

סט קידמי: DLS R6A

סט אחורי: ROCKFORD T1652

 

כרגע בגלל חוסר תקציב אני מחבר את שתי הסטים ללא הגברה אבל בתחילת החודש אני מתכוון לרכוש מגבר ולהתקין.

השאלה שלי היא כזאת.

יש לי שתי הצעות.

1.מגבר דיגיטלי של אלפיין, 4 ערוצים.

2.לרכוש מגבר 4 ערוצים רגיל.

 

מה עדיף? בגדול מדובר בערך על 600-700 ש"ח למגבר אז השאלה היא מה יותר מומלץ.אני לא אחד שמשחק כל שני וחמישי בכיוניים.

אני לא מבין בז יותר מידי, ואני מתכוון לכוון פעם אחת וליהנות משמיעה איכותית.

אשמח לקבל חוות דעת לגבי איזה מגבר כדאי להרכיב.

תודה

פורסם

בתקציב שלך הייתי הולך על האלפיין.

 

הקומפוננט שלך דיי נציל, כך שלדעתי ה- 50 RMS שהמגבר הזה מוציא לערוץ דיי יספיקו לו ויוציאו ממנו עוצמה ואיכות מספקת.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

לך על האלפיין או שתוסיף עוד קצת ותיקח מגבר של DLS מסדרה X-A40 מגבר מעולה הרי לא כל יום מחליפים מגבר.

פורסם

השאלה היא אם מבחינת כיוונים אני יצליח להסתדר עם המגבר הדיגיטלי כי יצא לי לשמוע לא מעט שלא הכי קל להסתדר עם הכיוונים שלו ושההגדרות שלו מתאפסות מידי פעם ואני לא אחד שיתחיל כל שני וחמישי ללכת למתקין לכיוונים.

פורסם

הלוואי ויכולתי להוסיף סאב.

יש לי תאומים והעגלה תופסת כמעט את כל תא המטען ולכן אין לי אופציה לסאב.

מה זה אומר טופולוגיה קלאס D?

לא יהיה בעיה לכוון את המגבר? האם כמו ששאלתי לא אצטרך לכוון אותו מידי פעם בגלל ריסטים שלו?

פורסם

מגבר בטופולוגיית קלאס D הוא מגבר אנלוגי בדיוק כמו מגברים קלאס AB

הוא פשוט משתמש בטכנולוגיית מיתוג חסכונית יותר.

 

לא תהיה לך בעיה לכוון אותו

כול הכיוונים במגבר הנ"ל הם אנלוגיים ודיי פשוטים לביצוע.

פורסם

מעולה עזרת לי מאוד גם בגיבוש ההחלטה לגבי המגבר.

דרך אגב איך ההתאמה של הציוד שאמור להיות מותקן? (ביום שישי הקרוב)

השילוב של הDLS מקדימה והרוקפורד מאחור?

פורסם

בנסיבות העניין וביחס לתקציב המגבר אלפיין הנ"ל יעשה את העבודה בסדר גמור

אבל בלי סאב אל תצפה ליותר מידיי ,תחום התדרים התחתון יהיה מאוד חסר במערכת הזאת.

×
×
  • תוכן חדש...