Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט אורלנדו או פיג'ו 5008?


TomMe
שימו לב! השרשור הזה בן 4029 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדעתי זה מבורך שיש ספונסורים לפורום ואני מקווה שירבו כמותם

 

1. קפיטליזם במיטבו, אתה רוצה למכור - תשלם על שטח פרסום שכל הגולשים יהנו ממנו.

2. מביא בזמן אמת את כל המבצעים ללקוח הפוטנציאלי, לפעמים גם לפני שמתפרסם ברבים.

3. אם הוא מתחייב על משהו - זה מתועד ויש אלפי עדים.

4. מייצגים את היבואנים והגופים הגדולים שלא "משחקים בקקי" ומשדרים אמינות ורצינות, מילה זו מילה בלי קומבינות מתחת לשולחן.

 

על מה שאני כן יכול להסכים עם המקטרגים, זה שגם גיא וגם נציגים אחרים נוטים לשבח את מרכולתם טיפה מעבר למה שהיא באמת (מה לעשות, חלק מהגדרת התפקיד הבסיסית של כל נציג מכירות בעולם :roll: ) שלדעתי רק מבחינת אסטרטגיית שיווק היא לא נכונה וגורמת לירידה מסויימת באמון הציבור. וזו אכן רק דעתי.

אני חושב שהם אמורים לנקוט באסטרטגייה של סטרייט פורוורד ולהתמקד במבצעים\הנחות\ חוזקות של הרכבים הבאמת אטרקטיביים שיש להם ולא תמיד להגיד "שלי הכי טוב" כי עובדתית ברוב הזמן, זה עניין משולב של טעם וריח מול התחרות הקיימת. גם כשמציינים יתרון מסויים לדוגמאת "מה שמעניק איכות נסיעה טובה יותר" יש לציין בדיוק למה (לדעתי הוא התכוון למומנט הגדול בדיזל שנותן תחושת שיוט נינוחה והמון כח) ולא להשאיר מקום לפרשנות אחרת כמו שקרה כאן.

למשל: לא היה לי נעים בעין לקרוא את כל התשבחות של גיא על הקרוז בכל הדורות שלה אך גם בלי שאנקוף אצבע על המקלדת, קמים אנשים ונותנים את דעתם המנוגדת בצורה נוקבת, מה שמעמיד גם את הנציג, גם את הספונסור ובמיוחד את הרכב באור שלילי יותר ממה שהיה לפני שהנציג הגיב.

 

אילליקה!

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני מבין ש 5008 לא מצאה חן בעינך. מה לגבי האורלנדו - בדקת? נסעת?

תעדכן אותנו איך היה כדי שכולנו נקבל עוד פידבקים על הרכב, למרות שלפי מה שאני רואה פה בפורום, אומרים על האורלנדו רק דברים טובים כולל מערכת קארס-פורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה אוליי טיפשית...

 

כאשר נסעתי בשבועיים האחרונים לא ראיתי אורלנדו אחת על הכביש

מה זה אומר? זה טוב או לא? יש ליחס לזה משמעות?

אוליי כי השיווק החל רק לפני מס' חודשים..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין ש 5008 לא מצאה חן בעינך. מה לגבי האורלנדו - בדקת? נסעת?

תעדכן אותנו איך היה כדי שכולנו נקבל עוד פידבקים על הרכב, למרות שלפי מה שאני רואה פה בפורום, אומרים על האורלנדו רק דברים טובים

 

לקחתי נסיעת מבחן בשבוע שעבר

אני נהנתי מאוד מהרכב, (יש לציין שאין לי נסיון ברכבי מיניוון ועד היום נסעתי על משפחתי)

כך שמעצם הישיבה הגבוהה מאוד נהנתי

בתוך הרכב יחסית שקט ולא שמעתי את רעש המנוע

האוטו נוסע מצוין ומרגישים את הכח של המנוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה מבורך שיש ספונסורים לפורום ואני מקווה שירבו כמותם

 

על מה שאני כן יכול להסכים עם המקטרגים, זה שגם גיא וגם נציגים אחרים נוטים לשבח את מרכולתם טיפה מעבר למה שהיא באמת (מה לעשות, חלק מהגדרת התפקיד הבסיסית של כל נציג מכירות בעולם :roll: ) שלדעתי רק מבחינת אסטרטגיית שיווק היא לא נכונה וגורמת לירידה מסויימת באמון הציבור. וזו אכן רק דעתי.

אני חושב שהם אמורים לנקוט באסטרטגייה של סטרייט פורוורד ולהתמקד במבצעים\הנחות\ חוזקות של הרכבים הבאמת אטרקטיביים שיש להם ולא תמיד להגיד "שלי הכי טוב" כי עובדתית ברוב הזמן, זה עניין משולב של טעם וריח מול התחרות הקיימת. גם כשמציינים יתרון מסויים לדוגמאת "מה שמעניק איכות נסיעה טובה יותר" יש לציין בדיוק למה (לדעתי הוא התכוון למומנט הגדול בדיזל שנותן תחושת שיוט נינוחה והמון כח) ולא להשאיר מקום לפרשנות אחרת כמו שקרה כאן.

למשל: לא היה לי נעים בעין לקרוא את כל התשבחות של גיא על הקרוז בכל הדורות שלה אך גם בלי שאנקוף אצבע על המקלדת, קמים אנשים ונותנים את דעתם המנוגדת בצורה נוקבת, מה שמעמיד גם את הנציג, גם את הספונסור ובמיוחד את הרכב באור שלילי יותר ממה שהיה לפני שהנציג הגיב.

 

אילליקה!

 

ST הסביר את זה יפה לזה בדיוק התכוונתי !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה שאני כן יכול להסכים עם המקטרגים, זה שגם גיא וגם נציגים אחרים נוטים לשבח את מרכולתם טיפה מעבר למה שהיא באמת (מה לעשות, חלק מהגדרת התפקיד הבסיסית של כל נציג מכירות בעולם :roll: ) שלדעתי רק מבחינת אסטרטגיית שיווק היא לא נכונה וגורמת לירידה מסויימת באמון הציבור. וזו אכן רק דעתי.

אני חושב שהם אמורים לנקוט באסטרטגייה של סטרייט פורוורד ולהתמקד במבצעים\הנחות\ חוזקות של הרכבים הבאמת אטרקטיביים שיש להם ולא תמיד להגיד "שלי הכי טוב" כי עובדתית ברוב הזמן, זה עניין משולב של טעם וריח מול התחרות הקיימת. גם כשמציינים יתרון מסויים לדוגמאת "מה שמעניק איכות נסיעה טובה יותר" יש לציין בדיוק למה (לדעתי הוא התכוון למומנט הגדול בדיזל שנותן תחושת שיוט נינוחה והמון כח) ולא להשאיר מקום לפרשנות אחרת כמו שקרה כאן.

למשל: לא היה לי נעים בעין לקרוא את כל התשבחות של גיא על הקרוז בכל הדורות שלה אך גם בלי שאנקוף אצבע על המקלדת, קמים אנשים ונותנים את דעתם המנוגדת בצורה נוקבת, מה שמעמיד גם את הנציג, גם את הספונסור ובמיוחד את הרכב באור שלילי יותר ממה שהיה לפני שהנציג הגיב.

 

אילליקה!

 

מסכים לגמריי עם החלק הזה!

 

אלא מה? מה לעשות, רוב האנשים הם לצערי מטומטמים ואוכלים לוקשים (כן גם אם הם חושבים שהם לא, הישראלי הממוצע ישחט אותך אם חס וחלילה תנסה להשתלב לו לתוך הנתיב אבל ימשיך לישון כשאנשי מכירות, הממשלה וכל השאר דופקים אותו יום יום חזק חזק אני לא רוצה להגיד איפה, ככה זה!), אחרת תרבות השפע לא הייתה כל-כך מצליחה פה.

 

בקשר לאנשי מכירות. מה אתה מצפה תגיד? איך אתה מצפה שיתנהג איש מכירות ממוצע אם כל מה שדוחפים היום כל היום לאנשים 24 שעות, דרך הטלויזיה, האינטרנט ושאר אמצעים זה, שלא משנה מה אתה תמיד הכי הכי ושלך תמיד הכי טוב ותמיד תהיה צודק ותבליט את מה שיש לך להציע. כמו שאומר יהודה פוליקר בשיר הידוע: "גם אני רוצה הכל הכי טוב הכי גדול הכי הרבה" - אז איך אתה מצפה שיתנהג איש מכירות??

 

אני בדיוק כמוך, לא סובל את הקטע הזה, בעצם לא יכול לסבול שיווק בכלל כי זה מקצוע שנולד וקיים רק מתרבות השפע ומהעובדה שיש מספיק מטומטמים עם יותר מידי כסף. אני אבל כבר מזמן מבין אנשי שיווק שזה המקצוע שלהם. אם הייתי איש מכירות, בגלל שאני יודע שזה הכל משחק הייתי נהיה הכי זבל שבעולם כדי להרוויח כמה שיותר. מה שגיא אומר בכל דיון לגבי מרכולתו, לגיטימי לגמריי, לא הייתי מצפה אחרת ולהפך אם הייתי הבוס שלו הייתי מאוכזב אם הוא היה נוהג אחרת.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 10 חודשים מאוחר יותר...

עם כל הכבוד לגיא משברולט (ויש כבוד) נעזוב רגע את נושא הספונסרים וננסה לעזור לשאלת הבחור המקורי.

לקחתי את אישתי שתחיה לנהוג על שניהם וזה מה שהיא אומרת:

האורלנדו : תא נוסעים מבודד היטב מרעשים. המנוע והגיר פועלים יחד חלק. והמנוע "מרגיש" עוצמתי (תרגום : יש הרבה סוסים פנויים לכח נוסף). מבחינת מרחב לילדים: רוחב מושב הנוסעים באורלנדו הוא 130 ס"מ (מידית עד ידית, ולא כפי שהיצרן מודד) כאשר המושב אינו על מסילה. זה מאד גבולי להרכיב שם שלושה כסאות תינוק למשל. חלון אחורי קצת ספרטני. מרגיש ונראה קצת כמו טנק קטן.

אין בקרת אקלים למושבי הילדים (בניגוד ל 5008 )

 

ה 5008 : פחות עוצמתי אבל יותר זריז. אולי זה נובע מכך שהאורלנדו שוקל 2274 ק"ג לפני שעלית עליו.

שומעים את המנוע בפג'ו , בעיקר בטורים הגבוהים. מושב הנוסעים: שלושה מושבים מלאים ונפרדים על מסילות. כאן בהחלט אפשר להכניס שלושה כסאות תינוק בנוחות. בקרת אקלים אחורית כבר אמרנו. אלק תא טייס (למי שאוהב מד אוץ על תצוגה עילית )

 

מבחינת שורה שלישית: שניהם מציגים שורה סימלית לילדים בגן מקסימום. ובשניהם אם פותחים את המושב , משאר מקום של 24 ס"מ (עומק) לאחסון במקרה הטוב.

 

תחשוב ותחליט. אישתי העדיפה את האורלנדו , אבל בשל דו"ח הבדיקה , פסלנו את הרכב הספציפי (סימנים לפתיחת מנוע).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי זה נובע מכך שהאורלנדו שוקל 2274 ק"ג לפני שעלית עליו.

שומעים את המנוע בפג'ו , בעיקר בטורים הגבוהים. מושב הנוסעים: שלושה מושבים מלאים ונפרדים על מסילות. כאן בהחלט אפשר להכניס שלושה כסאות תינוק בנוחות. בקרת אקלים אחורית כבר אמרנו. אלק תא טייס (למי שאוהב מד אוץ על תצוגה עילית )

 

מבחינת שורה שלישית: שניהם מציגים שורה סימלית לילדים בגן מקסימום. ובשניהם אם פותחים את המושב , משאר מקום של 24 ס"מ (עומק) לאחסון במקרה הטוב.

האורלנדו שוקל 1659 ק"ג, 615 ק"ג פחות מהמשקל שציינת.

כל בוחני הרכב שבדקו אותו דיווחו שהמושבים האחוריים באורלנדו מתאימים גם למבוגרים, בניגוד למושבים האחוריים הצפופים ב-5008,

(שב-C4 פיקאסו הם קצת יותר מרווחים) אבל כשכל המושבים באורלנדו פתוחים נשאר מקום סמלי בנפח 100 ליטרים למטען.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[quote=save;394217

תחשוב ותחליט. אישתי העדיפה את האורלנדו , אבל בשל דו"ח הבדיקה , פסלנו את הרכב הספציפי (סימנים לפתיחת מנוע).

 

 

אתם מבינים שהגבתם לפוסט מלפני שנה? :roll:

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי מישהו בעבודה שקנה 5008 לא מזמן. כבר שבוע האוטו במוסך בגלל בעיית חשמל שלא ברור בדיוק מה מקורה. הזמן עובר, אבל מערכות חשמל צרפתיות דורכות במקום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי מישהו בעבודה שקנה 5008 לא מזמן. כבר שבוע האוטו במוסך בגלל בעיית חשמל שלא ברור בדיוק מה מקורה. הזמן עובר, אבל מערכות חשמל צרפתיות דורכות במקום.

 

זאת הכללה ממקרה אחד והיא ממש לא מייצגת את דגמי פג'ו/סיטרואן שיצאו ב-5-6 השנים האחרונות, לפחות בנוגע לתקלות חשמליות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי מישהו בעבודה שקנה 5008 לא מזמן. כבר שבוע האוטו במוסך בגלל בעיית חשמל שלא ברור בדיוק מה מקורה. הזמן עובר, אבל מערכות חשמל צרפתיות דורכות במקום.

 

קשקוש,זה בקלות יכול להיות בגלל התקנה של איתוראן/קודנית/וכו,בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיקון טעות סופר: שברולט אורלנדו באמת שוקל רק 1.7 טון (וזה בערך 200 ק"ג יותר מהפג'ו המדוברת.

ולגבי פוסט ישן: אל חשש. כל עוד הדגמים נמכרים בארץ יהיה מי שיחפש עליהם מידע ויפיק מכך טועלת כלשהיא. גם אם כותב הפוסט המקורי כבר מזמן מכר את האוטו שלו וירד מהארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4029 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...