Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגדול בחרת בפלטפורמה מח*רבנת לשיפורים,אבל לא הכל אבוד..

 

יש לך כמה אופציות בעלות נורמלית וגם שימושיות:

 

 

1. צמיגים טובים.תפרסם הודעה אם המידה הנוכחית והאופציות.

 

 

2. והאופציה שבאמת מאוד שווה, כיפית,חינוכית וזולה יותר מכל השאר:

 

נהיגה מתקדמת.תמיד מועיל,לא משנה עד כמה האוטו עגלה.כל עוד אתה לא מנצל רכב בצורה מקסימלית, יש לו המון

 

פותנציאל(ולך) מבוזבז.

 

כמו כן ידע שאתה רוכש מקורס נהיגה מתקדמת/ספורטיבית (איך לקחת פניות נכון וכו') יעבור איתך הלאה גם לרכב הבאה שלך.

 

 

3. לדעתי השקעה בג'נטים באמת קלים( משהו ששוקל רק7-8 ליברות) באוטו שגם ככה משקל נוצה כן

 

יהיה מורגש.גם הצריכת דלק היתה אמורה להשתפר,וגם מפנה את הכוח הזמין. בגדול כל קילו שאתה מוריד מהגלגל או מכל דבר

 

שמסתובב הוא שווה בערך ל4 שהורדת מהרכב.(אפקט הג'ירוסקופ)

 

זה יהיה מורגש לדעתי אבל הם יקרים.

 

 

ולגבי החלפת גיר?

 

אפשרי,אבל נשמע כמו בדיחה. :shock:

Shift happens!:roll:

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בגדול בחרת בפלטפורמה מח*רבנת לשיפורים,אבל לא הכל אבוד..

 

יש לך כמה אופציות בעלות נורמלית וגם שימושיות:

 

 

1. צמיגים טובים.תפרסם הודעה אם המידה הנוכחית והאופציות.

 

 

2. והאופציה שבאמת מאוד שווה, כיפית,חינוכית וזולה יותר מכל השאר:

 

נהיגה מתקדמת.תמיד מועיל,לא משנה עד כמה האוטו עגלה.כל עוד אתה לא מנצל רכב בצורה מקסימלית, יש לו המון

 

פותנציאל(ולך) מבוזבז.

 

כמו כן ידע שאתה רוכש מקורס נהיגה מתקדמת/ספורטיבית (איך לקחת פניות נכון וכו') יעבור איתך הלאה גם לרכב הבאה שלך.

 

 

3. לדעתי השקעה בג'נטים באמת קלים( משהו ששוקל רק7-8 ליברות) באוטו שגם ככה משקל נוצה כן

 

יהיה מורגש.גם הצריכת דלק היתה אמורה להשתפר,וגם מפנה את הכוח הזמין. בגדול כל קילו שאתה מוריד מהגלגל או מכל דבר

 

שמסתובב הוא שווה בערך ל4 שהורדת מהרכב.(אפקט הג'ירוסקופ)

 

זה יהיה מורגש לדעתי אבל הם יקרים.

 

 

ולגבי החלפת גיר?

 

אפשרי,אבל נשמע כמו בדיחה. :shock:

 

פלדה, תודה על העצה... נהיגה מתקדמת זה משהו שאני שוקל.

 

את העניין עם הג'אנטים אני מתכוון ליישם לכשאצטרך להחליף גלגלים, אבל עם הכמויות בלימה שלי זה ייקח עוד זמן.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם
"אם תוכל להגדיל יחס סופי בגיר/דיפרנציאל תקבל את מה שרצית"

 

על חשבון איזה דברים זה יבוא?

 

ואיך אפשר לעשות את זה לדעתך?

 

1. עדיף לשאול בשרשור ולא במסר פרטי

 

2. חסרונות הבולטים - צריכת דלק מוגברת ומהירות סופית נמוכה יותר

 

3. האם יש לזה מוצרים עבור הרכב שלך - תצטרך לחפש לבד ו-"לעשות שוק"

אם הייתי יצרן שיפורים לא הייתי בונה משהו בשביל הרכב הזה...

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)


×
×
  • תוכן חדש...