Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הרכב מיועד לעשות נסיעה אחת ארוכה כל סופ"ש מת"א לטבריה וחזרה, או לחילופין - מת"א לב"ש וחזרה.

כמובן שיהיו לעיתים רחוקות נסיעות עירוניות, אבל לא משהו משמעותי.

 

- חייב שיהיה עם גיר אוטומטי

- התקציב גמיש (אני מניח שלא תהיה בעיה לחרוג לאזור ה-55)

- זה רכב שמיועד לזוג, ולא למשפחה.

- תצרוכת דלק לא רלוונטית

- רצוי שיהיה אמין ובעל חלקי חילוף / טיפולים זולים יחסית

- עדיף שיהיה גדול ומרווח, אבל זה לא שיקול מכריע. (אין ילדים, אבל יש כלב דוברמן "קטנטן")

 

אני יודע שהדרישה הזו קצת מוגזמת לתקציב, אבל אני אשמח אם תוכלו להמליץ לי גם על רכב שיהיה כמה שיותר מהנה לרכיבה.

(מהנה מבחינתי - זריז ובעל תגובות מנוע סבירות)

 

היום נסעתי על C4 שראיתי במגרש (שנת אלפיים ושמונה [הסמיילי הארור הזה...]) - רכב נחמד מאוד, אבל מרגיש לי קצת כבד מדי.

עדיין לא הורדתי אותו לגמרי מהאופציות, אבל הייתי מעדיף משהו קצת יותר מהנה.

 

תודה לכם! :)

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

שלום,

אני חושב שאוכל לעזור לך בעיקר בעניין הסמיילי - אם תעשה רווח בין 8 לבין ), הסמיילי לא יופיע.

 

 

לא הבנתי את ההיגיון בדרישות שלך - לא צריך רכב משפחתי, אבל רצוי גדול.

יש המון נסיעות, אבל צריכת דלק לא חשובה.

 

C4 רכב נחמד מאוד, אבל הגיר הוא זה שמקלקל את הביצועיים (נעזוב את עניין האמינות של הגיר).

 

אני אישית, כדי לחסוך 500-600 ש"ח בחודש הייתי לוקח רכב יותר קטן וחסכוני מאוד, משהו בסגנון הונדה ג'אז.

או, אם בכל זאת העדפה לרכב על מנוע 1600 סמ"ק - ניסן נוט או טיידה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני אסביר את עצמי:

 

הנסיעות החד שבועיות האלה הן למשפחה, ואנחנו תמיד נוסעים עם לא מעט ציוד (מזוודות/ ציוד של הכלב / הכלב עצמו (דוברמן ענק) וכו')

לכן עדיף שהרכב יהיה גדול ומרווח, כדי שיהיה יותר קל להתנייד עם כל הדברים האלה.

ומבחינת הדלק:

אני לא חושב שסה"כ נסיעה אחת בשבוע של כ-200 ק"מ (הלוך ושוב) היא כ"כ קריטית שצריכה להשפיע על השיקולים בבחירת רכב מבחינת תצורכת הדלק.

אני עשיתי למשך תקופה קצרה את הנסיעות האלה עם פאסאט 2.4 וזה לא היה נורא כ"כ :)

 

אגב, הונדה סיויק החדשה (06-07) ממש קרצה לי. מה דעתכם?

 

אגב, לגבי ההמלצות שניתנו עד עכשיו (ראנאקס / נוט / טידה)

כולם רכבים "כבדים" כאלה בסגנון ה-C4, לא?

אני לא מחפש כאן רכב מירוץ, אבל באמת שחשוב לי גם להנות קצת מהרכב, גם אם זה אומר להתפשר קצת על דברים אחרים.

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

מאזדה 6 שנת 2006 יכולה להתאים לך יופי.. אוטו מאוד מרווח, אחלה חווית נהיגה.

גם הונדה אקורד יכולה לכנס בתור אופציה..

×
×
  • תוכן חדש...