Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה לא באמת צריך את ההנעה הכפולה, עד שאתה לא באמת צריך אותה.

אם הבחור רוצה סתם לנסוע בשבילי קקל אז באמת שאפשר להסתפק באיזה ג'יפון 2X4. יש מרווח גחון קצת יותר גדול מהסטנדט, יש פוזה של ג'יפ ועם נהיגה זהירה אפשר להגיע רחוק. אבל ברגע שהיה קצת חול על השביל או שבטעות תיכנס להצלבה בצורה לא נכונה אתה פשוט נתקע, מה שכנראה לא יקרה עם הנעה כפולה טובה.

 

כנראה שתצטרך להיות פה איזה שהיא פשרה כי נראה לי שהרכב שהבחור מבקש פשוט לא קיים. או ללכת לכיוון של XV חדש ולהתפשר על הגודל, או ללכת לכיוון של האאוטלנדר/סורנטו ולוותר על העבירות. אני לא מכיר ג'יפון מרווח עם הנעה כפולה במחיר הזה. לא חדש, בכל אופן. משומשות דווקא יש בשפע...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה לא באמת צריך את ההנעה הכפולה, עד שאתה לא באמת צריך אותה.

אבל ברגע שהיה קצת חול על השביל או שבטעות תיכנס להצלבה בצורה לא נכונה אתה פשוט נתקע, מה שכנראה לא יקרה עם הנעה כפולה טובה.

זו בדיוק הנקודה שלי.

הפוזה לא מעניינת אותי בגרוש.

 

ה-XV היא היחידה שמאפשרת עבירות מכל החלופות שעלו עד 180K?

 

אני טועה או שלא משווקים יותר אאוטלנדר חדשה 4X4?

פורסם

עד כמה שאני זוכר הדגמים היקרים יותר עדיין מגיעים עם הנעה כפולה. דגם הבסיס, ב-160 אלף ש"ח, הוא עם הנעה קדמית בלבד.

 

עריכה: עכשיו נזכרתי שב-180 אלף ש"ח אפשר לקנות את הסאנגיונג קורדנו החדש בגרסת ה-AWD. אני לא יודע אם יש כאלו בליסינג, אבל זאת יכולה להיות אופציה מעניינת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לדעתי האופציות המובילות בשבילך זה הXV, CX-5, בשביל שבילים וקצת חול או בוץ אין צורך בנעילת דפרציאל, במשך כל טיולי הג'יפים שלי עם מגנום במשך שנים וחלק גדול ממנו זה דיונות והשאר טכני הייתי צריך את הנעילה אולי פחות מכמות האצבעות על יד אחת.

ראב 4 וחבריה ממש קטנים בפנים ואין מספיק מקום מאחור

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

תודה רבה!

 

אז אני אגש לברר מה ניתן להשיג בליסינג מכל הנ"ל.

 

לדעתכם לא להתקרב ליונדאי IX35 2.4L 4X4 בנזין ב-175K? למה?

פורסם

לאחר בירור קצר ולפני משא ומתן, נראה ששתי האופציות האפשריות בערך הן:

1. פורסטר 2.0L דגם B הוא המעשי והזול בחבורה מסתבר.

לא ברור למה כי המחירון שלו גבוה משמעותית מה-IX35 4X4 למשל.

זה קשור בעיקר להנחות יבואן לליסינג אני מניח וככל הנראה חברת ליסינג אחרת היתה מקבלת הנחות אחרות.

2. ה-IX35 2.0L בגרסת 2X4 בלבד ועדיין יקר בעוד ~300 ש"ח לחודש בהשוואה לפורסטר.

 

העלו גם את האפשרות של קשקאי אבל זה נראה לי חסר משמעות.

האאוטלנדר לא ממש על הפרק, ודאי לא גרסת ה-4X4 שלו.

 

מכל מה שקראתי עד עכשיו לפורסטר יש הכי פחות פוזה, הכי הרבה יכולות שטח למחיר (לא יודע מול ה-XV) ומרווח פנים נדיב למדי.

יש לה גם הילוך כוח LOW ומרווח גחון עדיף משמעותית על ה-IX35.

בקיצור, הפורסטר ככל הנראה על הכוונת, עכשיו צריך לעשות נסיעת מבחן ולהביא את כסאות הבטיחות לראות אם יכנסו...

בטח אני ארגיש קלסטרופוביה אחרי ה-C4 פיקאסו שלי.

פורסם

מבחינת יכולת שטח נראה לי שה-XV טוב מהפורסטר או שהוא לפחות טוב באותה המידה.

אתה יודע שפורסטר עם הילוך כוח זה פורסטר ידני, כן? זה יכול להסביר את המחיר הנמוך יחסית בליסינג, כי "רישמית" הוא עולה 181 אלף ש"ח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה.

ה-XV פשוט קטנה וצפופה מדי...

לגבי הפורסטר, זה הדגם האוטומטי הזול ביותר - אני מניח שאין לו הילוך כוח, נכון?

פורסם

הולך לקרוא (אני חושב שכבר קראתי...).

האם הגרסה האוטומטית (B) ללא הילוך הכוח עדיין זכאית לסופרלטיבים של הדגם?

היכן חסרונו בא לידי ביטוי בפועל?

פורסם
הולך לקרוא (אני חושב שכבר קראתי...).

קראתי... לא מאוד מעודד, אבל גם לא "לא צפוי".

אני חושש שעם 2 כיסאות בטיחות + בוסטר + ציוד לקמפינג של 3 ימים יהיה שם מאוד צפוף.

מקווה שיש אותו לנסיעת מבחן - אבדוק מחר.

תודה רבה!

פורסם

אני חושב שאתה מתעקש על הנעה 4X4 שלא לצורך.

לאאוטלנדר 2X4 יש עבירות שטח מספקת לרוב הצרכנים, האם אתה מתכוון להפוך לעז הרים?

אם כך, אני בספר שפורסטר 4X4 יביא אותך רחוק.

האאוטלנדר מרווח משמעותית מהפורסטר [ולדעתי גם נוח יותר], האם זו לא הייתה הדרישה העיקרית שלך?

 

לגבי הסורנטו, אין לי מושג מה המחיר שתקבל עליו בליסינג [בעיקר בגלל שהמחירים שלכם לא נראים לי הגיוניים, לרעה].

אם אכן תוכן להכניס אותו לתקציב שלך אזי הוא רכב הכי מתאים לך, מבחינת מרווח, תא מטען, נוחות, הוא מנצח בגדול.

מבחינת עבירות שטח, שוב, אם אתה לא מתכוון להיות עז הרים אז הוא יספק את הסחורה.

 

אגב, בכלל נהגת על מי מהרכבים המדוברים?

אם התשובה היא לא (ואני מניח שהיא לא) אז תעשה לעצמך טובה ותזמין נסיעות מבחן על כל הרכבים, ההבדל בין כל האופציות ניכר בכל פסיק ברכב ולא רק בסוג ההנעה.

ישנן כמה אופציות אשר הייתי פוסל עוד לפני שהגלגל נגע במילימטר חצץ.

פורסם

תודה.

אם הייתי רוצה להיות עז הרים ממילא אני לא בקטגוריה הנכונה.

אבל בין זה לבין שיוט-שבילים יש כמה דרגות ןלמיטב הבנתי המוגבלת יכולת 4X4 של ממש נותנת יכולת להתמודד עם דרגת קושי אחת או שתיים מעל הרכבים עם 2X4. פחות מדובר על לעבור שטח-טכני מאתגר אלא יותר על האפשרות להחלץ ממצבים ולא להתקע בשטח עם 3 ילדות עייפות רגע לפני שמחשיך באיזה חור.

 

אין לי דרך להכריע בסוגיה מלבד לשאול את המנוסים כאן וגם נסיעת מבחן לא תאמר לי את זה לצערי.

 

האאוטלנדר זמין בקושי רב בליסינג וגם אז רק בגרסת ה-2X4

על הסורנטו אין על מה לדבר בינתיים.

 

אני אנסה להזמין בהקדם נסיעת מבחן על האאוטלנדר והפורסטר.


×
×
  • תוכן חדש...