Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורשה קייאן


cayenne
שימו לב! השרשור הזה בן 4370 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

וקאיין, לדוגמא, זה מוצר בסיסי.

לא כל מה שאינו מיותר, הוא בהכרח בסיסי.

קאיין לא בסיסי, ובהחלט מותרות ולמה לא, שיהיה לבריאות.

 

אבל להכנס לשטח כפי שהבחור מעליי תיאר, ללא כל עכבות ולהתחיל לפרק אותו לחתיכות, זה בהחלט מיותר. ואנשים שעבדו קשה על הכסף שלהם, הם האחרונים שיעשו דבר כזה.

אלה שקיבלו ירושה מאבא אולי כן.

 

גם המאזדה 3 החדשה שאתה נוהג עליה (או אולי קאיין, סתם נתתי דוגמא) היא לא מוצר בסיסי, אבל אני בטוח שאתה לא מפרק אותה בשטח, כי כואב לך, ועבדת קשה על ה100 אלף הללו.

 

בברכה,

שימי דנקנר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כן, אח"כ תתקשרו לבעלי "הארד-קור" שיחלצו אתכם,

 

 

שבוע שעבר חילצתי באיזור קיסריה טוארג ששבר משולש בשטח,

 

 

 

למה לעאזזל להכנס עם צעצוע עדין כזה לשטח?

אבא של ידידה שלי מחזיק שני רכבים, אחד פג'ארו כפרייבט והשני דיפנדר כרכב שטח,

(לא סתם דיפנדר, דיפנדר 130 מדוגם ARB)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לחשוב ש"בעלי הארד קור" לא זקוקים אף פעם לחילוץ או שלא נשבר להם כלום :roll:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לחשוב ש"בעלי הארד קור" לא זקוקים אף פעם לחילוץ או שלא נשבר להם כלום :roll:

 

הארד קור - רנגלר סלש דיפנדר לעולם לא נדרשים לחילוץ :wink:

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין גדול בג'יפים אבל יודע בוודאות שהטוארג עם חבילת השטח יודע לבצע הרבה יותר ממה שחשבתי.

 

יצא לי לחוות כל מיני יפנים למיניהם (היילקס משודרג ופראדו ופאג'רו) איפה שהם פירפרו את הנשמה באיזו הצלבה - הטוארג בקלילות טיפס ובלי הרבה דרמות.

 

 

קצת תמונות מהדרכה בסיסית שעברתי ביחד עם לקוחות טוארג חדשים (בימים שעבדתי בVW)

 

הרבה זמן לא ראיתי דבר מגניב כזה, אגב תפסת את הרכב בפוזה כזו עם גלגל אחד באוויר או שזה פשוט מכשיר פנימי שמחזיק את הרכב בשיווי משקל בצורה כזו!?

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מומחה, אבל אני חושב שהרכב נכנס ל'פוזה' הזאת בגלל תוואי השטח (סלעים, נגיד), ולאו דווקא בגלל איזשהו מכשור מיוחד

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיפנדרים באמת לא נוטים להיתקע דווקא בשטח.

הם נתקעים יופי גם בכביש, בחניה או על הליפט במוסך.

 

לקאיין (הקודמת) יש עבירות נהדרת באופן יחסי אם כי הוא קשה ולא נעים בשטח מסולע.

כן צריך להיזהר על זוויות המרכב גם במצב הגבוה ולהיות מודע שעל טעויות משלמים. והרבה.

שים גם לב לכך שב 30 קמ"ש הרכב מנמיך את עצמו למצב הבינוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיפנדרים באמת לא נוטים להיתקע דווקא בשטח.

הם נתקעים יופי גם בכביש, בחניה או על הליפט במוסך.

 

לקאיין (הקודמת) יש עבירות נהדרת באופן יחסי אם כי הוא קשה ולא נעים בשטח מסולע.

כן צריך להיזהר על זוויות המרכב גם במצב הגבוה ולהיות מודע שעל טעויות משלמים. והרבה.

שים גם לב לכך שב 30 קמ"ש הרכב מנמיך את עצמו למצב הבינוני.[/quote]

 

Not in low gear, only in High

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לחשוב ש"בעלי הארד קור" לא זקוקים אף פעם לחילוץ או שלא נשבר להם כלום :roll:

 

הם זקוקים, אך לא כמו שקאיין/טוארג/Q7 יזדקקו במידה ויסעו באותו מסלול,

הסיכוי שרכב "הארד-קור" יתקע נמוך בהרבה מהסיכוי שקאיין מלוקק יתקע,

 

 

ועזוב רגע "הארד-קור" בוא נלך על רמת האמצע, איסוזו איפון ודומיו, (טנדר יפני, סרן אחורי חי, מנוע דיזל, הילוך כוח,

מתלים נפרדים מלפנים, ושלדת סולם) הם יעשו הרבה יותר בשטח ממה שרכב פלצני ב700,000 ש"ח יעשה,

למה? כי הם בנויים בצורה יותר פרימיטיבית וקשוחה,

 

ואם להשוות אלינו בני האנוש, שים לב שהדור הקודם היה יותר פרימיטיבי, אך גם יותר חזק ופחות שביר,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה זמן לא ראיתי דבר מגניב כזה, אגב תפסת את הרכב בפוזה כזו עם גלגל אחד באוויר או שזה פשוט מכשיר פנימי שמחזיק את הרכב בשיווי משקל בצורה כזו!?

ה"דבר" ה"מגניב" שאתה רואה זה "ג'יפ" עם מהלך מתלה קצרצר שמניף גלגל גבוה לשמיים במקום לנעוץ אותו חזק בקרקע.

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה אתה מגדיר קשה אבל פעם, בנחל ערוד ירדו מולי שיירה של טוראג וקאיין. נחל ערוד זרוע סלעים וגלגל לא במקום ברכבים האלו יכול להסתיים בנזק אסטרונומי.

 

בדיוק השבוע סיפרתי ליואל שפגשתי את הקבוצה הזאת באיזה מסלול מופרך בנחל חווה.

 

כמה מאות מטרים אחרי הכניסה למסלול הם החליטו לוותר ולהסתובב.

 

 

קנוורט' מן,

 

מה לעשות, אתה טועה.

 

גם אני הייתי בדיעה שלך, ברזלים,, ברזלים ועוד ברזלים, זה הדבר היחידי שמדבר בשטח.

 

בשנים האחרונות ירדתי מספר פעמים עם כלים חדשניים עם אלקטרוניקות משובחות וללא כל נעילות, תאמין לי, עושים בית ספר לכל טנדר שבעולם ולהרבה מאוד רכבי שטח הארד קור.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Bagira



 

although the new SUV's dont have a diff. lock, they have a computer that simulates the diff lock

not only that, most old 4x4's have only a rear diff lock if any, the new cars have the computer simulate the diff lock both in the front and rear axels. so actually its like the older jeeps would be as you say in Hebrew: NAUL KAFUL

 

I posted the pictures of the Cayanne in this thread, I took it to both the Yarkon area (what you see in the pictures) and to Nahal ZIN, MAALE YAIR, MARSABA and more. the major problem is the tires 315/45 are not good for this, however, I enjoy them on the road so I dont change them.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4370 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...