Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורשה קייאן


cayenne
שימו לב! השרשור הזה בן 4299 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גלגל באויר או גלגל בקרקע - לא יודע.

לא איש שטח ואולי אהיה כי זה ממש כייף.

 

באותו "יום טוארג" הכניסו את כולם בכוונה להצלבה קיצונית כדי ללמוד לעבוד איתו .

לטוארג עם חבילת השטח יש נעילת דיפ מרכזית ואחורית!

הוא עשה זאת בקלילות בלי שום דרמה ובלי תנופה ובלי פרפורים מיותרים.

 

עוד כמה תמונות להרגיז את אנשי הברזל :wink:

371_48911351736_8947_n.jpg

371_48911361736_9337_n.jpg

371_48913031736_2875_n.jpg

371_48913051736_4231_n.jpg

371_48915251736_6913_n.jpg

371_48916951736_6636_n.jpg

371_48916961736_7333_n.jpg

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לטוארג עם חבילת השטח יש נעילת דפרנציאל מרכזית ואחורית אז אתה לא מעצבן את אנשי הברזלים, אתה אחד מהם! :lol:

 

או שזה מדמה נעילה אלקטרוני?

 

מה שלא יהיה, הטוארג מסוגל לביצועים יפים מאוד בשטח וכנ"ל הפורשה, רק פחד אלוהים להכנס עם הפורשה לשטח (מבחינת עלויות תיקון).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

As long as you drive carefully with your brain and not with your Ego, all will be OK



When you see an obstacle, stop, get out of the car, take a look and if neededadd some rocks to make the way easier. There is no reason to go heads-first into things that can harm your car.

It does not matter if its a Porsche or an old SIX.

 

I you look at youtube movies, you will see that Israelie's (I'm one of them) tend to drive fast into problematic spots, Americans on the other hand do everything slowley - thats the right way to go

 

.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

but ofcoarse...very slowly!!!:lol:

 

http://www.youtube.com/watch?v=DuDUyYBYScs&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

הסרטון הזה תמיד גורם לי לחשוב על וויילי קויוטי, תודה שיש דמיון:

 

http://www.youtube.com/watch?v=8i7G4pojdUM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נעילה היא כלי עזר היא לא העיקר,

שילדה אחודה עם מתלים נפרדים תהיה טובה במקומות מישוריים אולי גם באיזורים חוליים

בשטח סלעי אמיתי צריך שילדת סולם וסרן אחורי חי לפחות מאחורה.

 

תיקח טוארג כזה למסלול אמיתי כמו הניסתר, מישלט, ותבין לבד.

לחפש שטח עם הצלבות רציניות ששם המערכות האלקטרוניות פותרות את הבעיה זה אחלה ומצתלם טוב,

אבל במסלולים קשים באמת אתה בכלל לא תנסה לעלות איתו איפה שכל סופה תכוון את האף ותדביק דוושה בכיף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה, אתם לא יודעים שרכב השטח הטוב בעולם הוא קראון ויקטוריה ?

 

http://www.youtube.com/watch?v=vHvXi_HejnI&feature=fvwrel דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

הנהג הראה כי עם מספיק גראס אפשר לצלוח כל מכשול.

http://www.youtube.com/watch?v=KFwPXEeJ3aI&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עתיד,

 

הדברים הנ"ל נאמרים על סמך נסיון אישי בשטח?

 

כי לי יש נסיון אישי הפוך לחלוטין!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשובה לפותח השרשור:

אפשר להיכנס עם הקאיין, במיוחד שמגביהים אותו במצב המיוחד, לחוף ולדיונות, ואפילו לשטח קצת טכני, שבילים וקצת מעברים.

הוא יחסית גדול, וההגבהה ממש עוזרת. הוא הרבה יותר ברמה בשטח למשל מראב 4, יונדאי טוסון

ושאר הגי'פונים, ומשתווה להרבה ג'יפים גדולים גם.

 

http://motocar.allmag.co.il/article/9708.aspx

 

זה מבחן שעשו לרכב הזה, תקרא את סעיף השטח, הוא ממש לא רע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה - כן,

זה שהוא מצליח להעביר כח בעזרת אלקטרוניקה ל-4 גלגלים לא מחפר על חוסר הגמישות של השלדה, המהלך מתלה המזוויע וזווית הבטן האומללה, גם זוויות הגישה והנטישה לא עושות חסד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי, אבל אני חושב שהרעיון הוא שזה אמנם לא ג'יפ שאתה יכול לרוץ איתו על סלעים, אלא SUV במלוא המשמעות, ולא סתם ג'יפ מדרכות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקבל את זה שיש לו יכולת לעשות טיולי שבילים אם נזהרים ושומרים על ערנות לסלעים חדים וכו', אבל ג'יפ לטיולי שטח אמיתיים זה לא, הוא לא יעלה שום מקום שדורש מהלך מתלה רציני הוא ישתפד שם על הסלעים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לקנא בו :?

 

attachment.php?attachmentid=295711&d=1341906010

attachment.php?attachmentid=295713&d=1341906010

attachment.php?attachmentid=295709&d=1341906010

 

 

ממש שטח, מה שהם עשו עשיתי עם לאונה קופה 4X2 (שעברה הגבה)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסדר, הוא מגזים...מבחינתו אם זה לא אמריקאי בן 60 שנה זה לא ג'יפ,

טוארג הוא ג'יפון עם יכולות מעט טובות משל ג'יפונים מקבילים, אבל תיקח אותו לטיול שטח אמיתי ותראה איך הוא מתפרק ופשוט לא מתקדם

מנגד 99 אחוז מהלנד קרוזרים על הכביש וגם מהרנגלרים לא באמת רואים שטח אמיתי אז איפה שהם עוברים גם טוארג עובר

 

ואז לכאורה נוצרת תדמית שלטוארג יכולות שטח כמו של לנד קרוןזר, כי פשוט בעל הלנד קרוזר לא ממצה אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4299 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...