Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורשה קייאן


cayenne
שימו לב! השרשור הזה בן 4303 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

 

 

למה לעאזזל להכנס עם צעצוע עדין כזה לשטח?

 

הסיכוי שרכב "הארד-קור" יתקע נמוך בהרבה מהסיכוי שקאיין מלוקק יתקע,

 

 

הם יעשו הרבה יותר בשטח ממה שרכב פלצני ב700,000 ש"ח יעשה,

 

ממש שטח, מה שהם עשו עשיתי עם לאונה קופה 4X2 (שעברה הגבה)

 

האמת חבר,

 

חוץ מקצת הקנטות והרבה צרות עין לא הבנתי מה אתה רוצה, להוכיח שהרכב שלך יותר טוב?

 

אוקיי, הוא יותר טוב.

 

תשתחרר בנאדם...

 

אף אחד לא עשה איתך תחרות עבירות, זה לא פורום זחלנים ואף אחד לא טען שהקאיין או שאר ה-SUV היוקרתיים טובים בשטח יותר מרכב מיושן, סה"כ אמרו שעל חלק מהחסרונות של הרכבים המודרנים מפצה בדיוק אותה מודרניזציה:

 

אין דפרנציאל ננעל?

לא צריך, יש מחשב שגורם לרכב להתנהג כאילו כן יש דיפרנציאל.

 

יש אפשרות להשתמש בבקרת מדרון שמסייעת לצלוח מדרונות בקלות ובבטיחות וכן הלאה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מקבל את זה שיש לו יכולת לעשות טיולי שבילים אם נזהרים ושומרים על ערנות לסלעים חדים וכו', אבל ג'יפ לטיולי שטח אמיתיים זה לא, הוא לא יעלה שום מקום שדורש מהלך מתלה רציני הוא ישתפד שם על הסלעים

 

מה זה טיולי שטח אמיתיים?

 

99% מהמסלולים בישראל, כל רכב שטח סביר עושה אותם וזה כולל גם את הפורשה.

 

אחוז הבודד של המסלולים אכן מיועדים לסופות/ דפנדרים משופרים אבל זה לא "טיולי שטח אמיתיים" זה "אקסטרים להארדקוריסטים מושבעים".

 

אני לא רואה שום סיבה להשוות את הפורשה לסופה, אין לו שום אספירציות כאלה אבל בהחלט ניתן להגיד שאיפה שלנדקרוזר/פג'רו יעברו, גם הפורשה/ טוארג יעברו אחריהם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

I agree with Bagira, As long as the VW or Posche have a button that increases their hight, they will be able to cross anywhere the new Japanese SUV's can cross. They all share the same computer simulated type of diff lock



 

The only difference is that if one of the luxery cars gets stuck (the same chance that a Japanese SUV will get stuck) in the case of the luxury car, it will be more expensive to fix

 

So if you can afford the fix, if you drive carefully off road and you like to enjoy street driving as well, why not buy a luxury sporty SUV if you can afford it? Some buy it just to show off, but some realy enjoy it on and off road - like me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים באגירה...

זה ממש לא נכון להגיד איפה שפראדו/פגרו תעבור, פורשה תעבור.

במיוחד אם מדובר במוגבהים ונעולים כפול, ויש לא מעט כאלה בישראל תתתפלא.השלדה, המתלים של הפורשה והטוארג לא מתאימים לשטח קשה, נקודה. לשבילים(כמו בתמונות), למעלות קלים ושטח קל אין בעיה.

אל תזלזל בשטח כאן, יש מסלולים קשים בישראל, לא מעטים.

אם נקח את משלט 21 לדוגמא, קאיין וטווארג לא יעלו שם, אין מה לעשות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה בדיוק החכמה להשוות כלים משופרים בכלים סטנדרטים?

 

רוצה להביא למבחן פראדו/פג'רו משופרת? סבבה, אני אביא טוארג שתפורר כל סופה ודפנדר משופרים, אחת שעשתה את הפריז דקאר! :twisted:

 

אם משווים כלים סטנדרטים אז אני בהחלט עומד מאחורי הקביעה הקודמת שלי שהיא שאיפה שפג'רו/פראדו סטנדרטיים יעברו, גם הטוארג/קאיין יעברו!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסדר, הוא מגזים...מבחינתו אם זה לא אמריקאי בן 60 שנה זה לא ג'יפ,

טוארג הוא ג'יפון עם יכולות מעט טובות משל ג'יפונים מקבילים, אבל תיקח אותו לטיול שטח אמיתי ותראה איך הוא מתפרק ופשוט לא מתקדם

מנגד 99 אחוז מהלנד קרוזרים על הכביש וגם מהרנגלרים לא באמת רואים שטח אמיתי אז איפה שהם עוברים גם טוארג עובר

 

ואז לכאורה נוצרת תדמית שלטוארג יכולות שטח כמו של לנד קרוןזר, כי פשוט בעל הלנד קרוזר לא ממצה אותו

 

 

הרנגלרים הם אולי הנקודת אור היחידה בעתיד הג'יפאים, תחשוב נניח עוד 15 שנה, אני אוכל להרשות לעצמי רנגלר,

שסביר להניח שחוץ מפורד F350 ודוג' ראם לא יהיו כלים עם סרנים חיים חוץ ממנו, זה אחלה כלי, אז בסדר,

עכשיו משתמשים איתו לרוב לכביש, אך זה רכב שתסמוך על הידים הבאות שלו יגיע גם לשטח.

 

 

טוארג, עם כל הכבוד לאלקטרוניקה והמערכות לא מגיע לרמה של סופה סטנדארתית,

זה סטיישן כביש מנופח ומגודל עם מערכת הנעה כפולה שנועדה בדיוק לאותו שימוש

של הסובארו B4 כפולת הנעה, כביש, הוא בא עם מתלים נפרדים חלשים יחסית, הוא

מגיע עם צמיגי כביש שלא יביישו רכב מנהלים ספורטיבי, - זה סטיישן מנופח ומגודל,

זה הכל, - בנוגע לשטח? גם סובארו לאונה עושה שטח.

 

אין לי בעיה עם הרכבים האלו או עם הבעלים שלהם, הם רוצים רכב שמשדר פוזה, סטייל, כוחניות,

אגרסיביות ויוקרה, זכותם! אין לי טורניא נגדם, הטורניא שלי זה אל היבואן/יצרן שמוכר אותם כרכבי שטח,

ושאף אחד לא יגיד כאן שזה רכב שטח רק בגלל שהוא ניצח את הדקאר, שלא ישכחו

שגם מיני קאנטרימן ורנו 4 הייתה בדקאר - זה לא אומר שביצור הסדרתי שלהם הם בהכרח רכבי שטח:

(יש בסרטון עוד פרייבטים להמחשה)

 

הטוארג של הדקאר שונה מהטוארג שמוכרת צ'מפיון, - הן בצמיגים, הן במתלים, הן בגירים, והן בשאר המכלולים,

חוץ מהשם, זה רכב שונה לגמרי במהותו! זה יותר פרייבט משטח, ואני מכיר אדם שנוסע עם פיאסטה בשטח,

זה לא הופך את הרכב שלו לSUV - זה עדיין פרייבט קטנה, הרעיון מאחרי ה"כאילו SUV" (קאיי טוארז ספורטג')

זה להפגין נוחכות, לבלוט בשכונה/במדרכה מול בית הקפה וכיו"ב, לנהוג על רכב גדול, ואני לא אומר שזה לא כיף,

אני בעצמי חולה על מכונית גדולות עם מנוע מפלצתי, אין פסול בלהנות מרכב, יש פסול בשקר הזה שזה כביכול "רכב שטח"

 

אני רואה את הטוארג כפאססאט סטיישן מנופח, כי מבחינתי נסיעה בדרכי עפר/דרכים משובשות

וקצת חול ובוץ זה לא שטח, - אבל יש אנשים שקצת בוץ חול ומדרגה קטנה בשבילהם זה אקסטרים,

שיהנו, אני לא בעד למנוע מאנשים הנאות, אך אני מאוד בעד האמת, והאמת היא שזה לא רכב שטח,

ושום אלקטרוניקה לא תפצה על חוסן מכאני אמיתי של ברזלים, אין מה להשוות בכלל בין נעילה אחורית

אוטומאטית של דטרוייט, לנעילה חשמלית או דמוי נעילה בחסות שקר אלקטרוני כלשהו, גם בקרת משיכה

ושאר החרטא, האם זה תחליף ראוי לנעילה אמיתית? לא נראה לי!

 

זוהי דעתי, זכותכם לקבל אותה וזכותכם לחלוק עלי, אנחנו עדיין חיים בדמוקרטיה בנתיים,

(או שלא ראיתי חדשות הרבה זמן)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על איזה בסיס בכלל אתה משווה טוארג לסופה?

 

איפה בכלל קווי הדמיון?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

The standard Pajero, land cruiser and even Wrangler, all come with street tires, not AT and not MT, so where is the difference from the Touareg?



 

The differnce is that the standard Japanese SUV's dont have an air lift system like the Touareg and Cayanne. Even though it's not in the entry level model, its an inherent part and original in the car when you order it

 

The Japanese SUV's, in order to be upgraded need after market parts like OME, Bilstein, King, Lovells, FOX and others. so they become non-stock cars. How can you compare a non stock car to a stock car?

 

In addition, to enjoy the paved roads the Tuareg can go back to it's original position with the touch of a button. The Japanese SUV's cant, you have to either fit them to the street or offroad

 

I didn't try MISHLAT 21 with the Cayanne since it does not take me anywhere

On the other hand, anywhere I go and the climb is part of the way, I cross it with ease as the simulated diff locks work well.

 

here are some examples

 

Zin, all the way

Ramon crater from BOROT LOTZ to MAHMAL

Edomim industrian park to Marsaba to the dead sea

Maale Yair to Tzfira pool

Gitit to SARTABA to Yafit

Nahal Tavor

Most of the golan routs

 

So, I didnt go to VARDIT, NISTAR or AKRABUT, I would buy a hardcore jeep if it would have interested me, but the luxury SUV's were not build only as "inflated street cars" like you say, they were built to be capable of doing both

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, יש לך כסף לקאיין אבל לא למקלדת בעיברית? :lol:

 

לעניין, אני חייב להבין למה שניכם נגד הטוארג/קאיין? כי אין לו ברזלים של נעילות ודפרנציאלים?

גם ללנד רובר אין, אולי גם הוא לא רכב שטח בעיניכם?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך לכתוב לי כלום, רק צריך להבין שלחלק מהמשתתפים בפורום אין את היכולת באנגלית שיש לאחרים ולכן זה פוגע בהם.

 

בעיקרון זהוא פורום שכותבים בו בעיברית (אם רוצים לטבל את ההודעה באיזה משפט באנגלית, אין בעיה עם זה).

 

אני מניח שזה קשור לענייני עבודה כי בהודעות אחרות אתה כותב בעיברית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

טוארג, עם כל הכבוד לאלקטרוניקה והמערכות לא מגיע לרמה של סופה סטנדארתית,

זה סטיישן כביש מנופח ומגודל עם מערכת הנעה כפולה שנועדה בדיוק לאותו שימוש

של הסובארו B4 כפולת הנעה, כביש, הוא בא עם מתלים נפרדים חלשים יחסית, הוא

מגיע עם צמיגי כביש שלא יביישו רכב מנהלים ספורטיבי, - זה סטיישן מנופח ומגודל,

זה הכל, - בנוגע לשטח? גם סובארו לאונה עושה שטח.

 

שמע, זה שאתה אוהב ג'יפים הארד קור זה טוב ויפה, אבל אתה מגזים וגורם לטיעונים שלך להראות מגוכחים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין גדול בג'יפים אבל יודע בוודאות שהטוארג עם חבילת השטח יודע לבצע הרבה יותר ממה שחשבתי.

 

יצא לי לחוות כל מיני יפנים למיניהם (היילקס משודרג ופראדו ופאג'רו) איפה שהם פירפרו את הנשמה באיזו הצלבה - הטוארג בקלילות טיפס ובלי הרבה דרמות.

 

 

קצת תמונות מהדרכה בסיסית שעברתי ביחד עם לקוחות טוארג חדשים (בימים שעבדתי בVW)

 

 

התמונות האלו ממחישות בדיוק את מה שבעליהם מצפים מהרכבים האלו.

איזה גובהה הגלגל באוויר!!!!! שפפפפפפ....חיה רעה, איזה אוטו מדהים...

 

בעוד שכל אחד מהתחום היה מצפה שהגלגל היה כמה שיותר קרוב לקרקע, ומפחינתו תמונה כזאת היא תוצאה עגומה.

ומביישת

 

 

שלא תבינו לא נכון, אלו מכוניות מדהימות.

אבל על תעשו מהם מה שאפילו המהנס שלהם חושב שהוא לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שבוי בקונספציה של ברזלים.

 

אתה רק מחפש מהלכים ארוכים בכדי שיהיה מה שיניע את הרכב ע"י מגע באדמה בזמן שלאלקטרוניקה מספיק גלגל אחד נעוץ באדמה בכדי להניף את הרכב מעבר למכשול (מקביל לרכב שטח ישן עם 3 נעילות).

 

איפה פה אתה רואה שמהלך מתלה קצר פוגע בביצועי ה 4X4?

 

http://www.youtube.com/watch?v=K8o1B0mcYGg&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

ואני אשאל שוב, מה יש לדיסקברי 4 שאין לטוארג?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4303 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...