Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי מאוורר תקרה ורוצה להתקין אותו בעצמי. סך הכל התהליך ברור ודי פשוט. החלק שלא כל כך ברור לי איך לחבר את החופה שעליה תולה מנוע. כאשר יש תקרה מבטון הכל ברור ופשוט, אבל מה לעשות עם גבס? האם אני יכול לחבר את החופה לגבס (שימוש בדיבלים מיוחדים לגבס). יש מרווח גדול בין בטון לבין גבס כי בפנים יש ברזלים.

 

לקחתי את המאוורר הקטן ביותר, בהוראות כתוב שחופה אמורה להחזיק כ16 קילו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גבס מותקן על קונסטרוקציה כלשהי - מתכת (פח) או עץ. את המאוורר יש לתלות אך ורק על הקונסטרוקציה ולא על הגבס.

 

לטעמי - רק באמצעות קדיחות בקורת העץ / מתכת וברגים רציניים, עם שייבות ואומים שמהודקים מהצד העליון של הקורה.

 

אם מדובר בקורות מפח, אציע גם להניח לוח עץ מעל הקורות, ולהדק את האומים מעליו, ככה שהעומס יתחלק על שטח גדול.

 

מאוורר תקרה שנופל תוך כדי סיבוב זה דבר מסוכן למדי!

 

אגב, מאוורר תקרה שמורכב על תקרה "קלה" - גבס או "רביץ" מרעיש הרבה יותר - אז כדאי שמראש תבחר מאוורר שקט ואיכותי.

:turn-l:
פורסם
זה בית פרטי ? גג רעפים ?

אם כן, חבר קורת ברזל או עץ חזק, בין הלאטות מהצד של הגג ואליה חבר את המאוורר.

זאת דירה בבינין משותף.

 

yuvk, גבס מותקן על קורות פח דק בצורת האות ח שיוצרות שלדה. מצד אחד מחובר גבס ומצד השני הקורות מחוברות לתקרת בטון.

 

המאורר תוצרת גרמניה עושה רושם של איכותי, יש 10 שנות אחריות, לקחתי את הדגם הקטן והקל ביותר שהיה.

בעקרון הוא מיועד להחליף נורה שתלויה על התקרה כדי לשפר את איכות החיים במטבח (היום בית נורה קל מאוד שתלוי על חוט חשמל - עד כדי כך קל שאפילו לא מותח את החוט) ובמקום הזה אין קורות ברזל, הן במרחק של כ30ס"מ והבטון די עמוק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

 

yuvk, גבס מותקן על קורות פח דק בצורת האות ח שיוצרות שלדה.

...

המאורר תוצרת גרמניה עושה רושם של איכותי, יש 10 שנות אחריות

 

תלה את המאוורר על הקורה כמו שכתבתי - עם ברגים ואומים לנעילה, רצוי מאוד עם לוח עץ לחלוקת העומס.

 

מי היצרן והדגם?

:turn-l:
פורסם

היצרן westinghouse.

הדגם portland ambiance

קוטר: 42"

 

תודה על היעוץ.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ואתה בטוח שהוא גרמני? רשום עליו או שזה מה שאמר המוכר? יש לי בבית כמה "וסטינגהאוס" - והם כולם תוצרת סין.

:turn-l:
פורסם

כתובה על האריזה כתובת של היצרן ולא ראיתי בשום מקום אזכור שהוא תוצרת סין. אז הייתי בטוח שהוא גרמני :oops:

היה מבצע, אנשים קנו את הדגם הזה כמו מטורפים, לקחו שלוש ויותר יחידות.

בכל אופן הוא עושה רושם של רציני ובנוי היטב. אם הוא אכן מיוצר בסין, אז הוא כמו רוב המוצרים הביתיים שגם הם מיוצרים שם. עדיין יש 10 שנות אחריות וזה לא רע.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

שם היצרן וארץ היצור צריכה להיות כתובה בבירור. זה לא בלתי אפשרי (אבל כמעט בלתי יאומן) שהמאוורר תוצרת גרמניה.

בחיפוש בגוגל לפי השם מצאתי אזכורים באליבאבא, מה ש"מרמז" על יצור בסין:

 

http://www.alibaba.com/product-free/110159255/Westinghouse_Chrome_Portland_Ambiance_36_Ceiling.html

 

אין לי שום דבר נגד מוצרים סיניים (רק נגד מוכרים שקרנים).

:turn-l:
פורסם

אכן הוא תוצרת סין. יש מדבקה בתחתית האריזה כתוב שזה בא מסין. אבל מה שמוזר בכל מקום אחר כתובה כתובת של יצרן בגרמנייה אז אפילו לא עלה בדעתי שהא סיני. סינים נעשו תחמנים ויודעים היטב להסתיר את התוצרת. בכל אופן ב150₪ זו עדיין עיסקה טובה.

 

Westinghouse lighting corporation

Krefelder Strasse 562

41066 Monchengladbach Germany

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

נפלת בפח. :lol: מצד אחד, עומדים בחוק, ומצד שני, מצליחים ליצור רושם מטעה. שם של "חברה" בגרמניה, הולנד, דגל ארה"ב, שם שכולל שמות כמו FUJI או את האותיות USA, JAPAN, שמות שנשמעים "כמו" (TOBISHI זה לא TOSHIBA?), וכל טריק אחר.

 

ב-150 שח זה פשוט לא יכול להיות גרמני.

:turn-l:
פורסם

:lol: גם הכל ארוז בצורה מסודרת עם קלקר, ממש סדר גרמני.

 

עכשיו רק נישאר לחשוב כיצד לחבר לוח עץ או חיזוק כלשהו. שוב הסתכלתי איך זה בנויי, הפעם באור יום: יש חור בקוטר כ7 סמ בגבס, בפנים יש כוס פלסטיק מחוברת לבטון וחוטי חשמל. אין איך להכניס שם לוח עץ. אפשר בטח לשים לוח עץ חיצוני ולחבר אותו בעזרת דיבלים לגבס. אבל זה יראה לא אסטטי. לפרק לוחות גבס לא בא בחשבון. מסביב לחור של נורה/חשמל אין קורות ברזל שמחזיקות את הגבס.

הגבס די חזק, למשל יחידה פנימית של מזגן תלויה אליו כבר הרבה שנים והוא עדיין לא נפל. אני יודע שאנשים רבים התקינו מאוררים כאלה בבתים כמו שלנו, אבל מעניין איך זה מחזיק ולא נפל (למרות שהיו גם מקרים שנפל).

 

יש דיבלים מיוחדים לגבס ועליהם תלויות אצלינו כבר הרבה שנים תמונות עם מסגרות עץ. גם מחזיק בלי בעייה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בחזרה לנושא השרשור, לפי מה שהבנתי מדובר בתקרת גבס מונמכת, מתחת לתקרת הבטון.

אם כך הפתרון פשוט, יוצרים פתח זמני בתקרת הגבס, מעגנים לתקרת הבטון מיתלה חזק בגובה הרווח בין תקרת הבטון לתקרת הגבס.

משם יוצרים בליטה קטנה שתצא מתקרת הגבס, משלימים את החלק החסר של הגבס ותולים.

פורסם

הגבס די חזק, למשל יחידה פנימית של מזגן תלויה אליו כבר הרבה שנים והוא עדיין לא נפל. אני יודע שאנשים רבים התקינו מאוררים כאלה בבתים כמו שלנו, אבל מעניין איך זה מחזיק ולא נפל (למרות שהיו גם מקרים שנפל).

יש הבדל ענק בין דיבל גבס שעומד בעומס צידי (למשל מחזיק תמונה או מזגן על הקיר) לעומת עומס ניצב (מאוורר תלוי על התקרה).

 

תבדוק אם אתה יכול להכניס קורת עץ (במקום לוח עץ) דרך החור (שתהיה מונחת מעל הגבס). לחילופין - תראה אם אתה יכול להתחבר לבטון שמעל הגבס עם ברגי ג'מבו.

 

אם לא - אז ברגים דרך ה"שלדה" של הגבס (פרופילי ח) ואומים בצד העליון. ברגים שיוברגו לתוך הגבס או הפח מלמטה עלולים להשלף עקב המשקל והרעידות.

:turn-l:

×
×
  • תוכן חדש...