Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שמצוין בכותרת תדלקתי היום את הרכב ( פיז'ו 306 98 1800סמ"ק), וממש לפני הסיום כאשר מגיע הזמן של הידית לעצור את התדלוק באופן אוטומטי, לא קרה הדבר. :shock:

 

למזלי עמדתי ליד הפיה שזה קרה ועצרתי את התדלוק כמעט מיד (נשפך אפילו פחות מליטר על הרצפה).

 

סגרתי את המכסה לקחתי את הקבלה וניגשתי לאחראי התחנה כדי להגיד לו שיש כנראה תקלה האותה פיית תדלוק.

אמרתי לו גם שאני לא מתכוון להתחשבן איתו על שקל שתיים ולהיכנס לוויכוח של מי צודק או לא, אבל אז הוא חייך ואמר לי שהאוטו שלי, הוא מה שגרם לזה ולא הפיה תקולה.

 

"יש אוויר באוטו ככה זה בצרפתיות, אתה לא היחיד"

אמרתי לו שיש לי את הרכב כבר שנה וזה אף פעם לא קרה לי, אז אוויר לא אוויר שיבדוק את זה כי חבל שזה יקרה לעוד אנשים.

 

עכשיו השאלה שלי היא כזו יש פה עוד מישהו עם פיז'ו שמכיר את התופעה? או שאותו מתדלק מבלבל את המוח.

פורסם

כשהייתה לי סקסו שנת 98 אז הרבה פעמים המשאבה הייתה קופצת לפני הסיום (גם עם הטענה הזאת של "אוויר"). זה הגיע למצב שהייתי צריך פשוט ללחוץ על המשאבה באופן רצוף לכל אורך המילוי, אחרת היא הייתה קופצת כל הזמן. עם זאת, מעולם לא קרה לי ההפך - שהיא לא קפצה ושדלק נשפך החוצה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם המשאבה לא קפצה לבד סימן שיש בעיה עם המשאבה.

היום בכל המשאבות ישנו חיישן שתפקידו להקפיץ את ידית התדלוק.

פורסם

התופעה ידועה ברכבים צרפתיים.

לעיתים בתחילת התדלוק לדלק היה "קשה" להכנס למיכל בשל האויר שהיה בו.

פתרון זמני לכך היה להפוך את זוית הפייה ולתדלק הפוך.

מה שגרם לידית תדלוק לא לקפוץ בתום התדלוק ולהמשיך להזרים דלק.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מוזר שזה לא קרה לי עד היום, אני מניח שהחום תרם לזה.

 

אני אשתדל לתדלק בערבים עם כך... לפחות בקיץ.

פורסם

טיפ נוסף - נסה/ו לתדלק כשהידית נמצאת על העוצמה הנמוכה ביותר (השנתה הראשונה בווסת שמתחת למנוף). ייקח קצת יותר זמן, אבל אולי זה יפתור את זה.

פורסם

איך קשור אוויר?

אתם אומרים לי שאין שום חיישן על הפיה ככה שברגע שהדלק ממש נוגע בפיה הוא עוצר את פעולת המשאבה?

נשמע לי לא הגיוני.

פורסם

לא נראה לי שאני יעבור לגז בקרוב, לא מתכוון לוותר על הסאב.

חוץ מזה אני לא יודע עד כמה כבר זה חסכוני היום.

פורסם

אם לא החזקת את הפיה הפוכה, אז הידית תקולה.

קרה לי פעם אחת עם מיצובישי ובגלל שלא הייתי ממש ליד הידית, נשפכו משהו כמו 5 -6 ליטר על הריצפה.

מאחר ואני עם דלקן, החתמתי את בעל התחנה על איזשהו משהו שכתבתי בכתב יד והעברתי לחשב שלנו.

פורסם

גם לחברתי עם מיצובישי קולט זה קרה-הלכה ואמרה,מנהל התחנה חזר אליה ונתן לי זיכוי מלא.

ככל הנראה משאבה תקולה.

×
×
  • תוכן חדש...