Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדוע עצובה?

האם מגיע לאדם זה, בהנחה שכל טענותיו נכונות הרשעה פלילית?

נראה לי שעצם הגשת התלונה וה"בילוי" בתחנת המשטרה יעשו את שלהם.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לא שאני אומר שזה בסדר לעשות את זה אבל :

 

"הופיעו שתי חיילות מאחורי המכונית. אחת מהן הציצה לתוכה וכשהבחינה במערער - טלפנה לאמה וביקשה ממנה להגיע במהירות למקום. כשהמערער המבועת הבחין בצעירה - חדל ממעשיו ונמלט מהמקום.

 

אך החיילת ואמה לא ויתרו ופתחו אחריו במרדף ממושך. הבחור הצליח לחמוק מהן אך השתיים רשמו את מספר המכונית שלו ומיהרו והגישו נגדו תלונה במשטרה."

 

בחייאת, טוב שהם גם לא נכנסו לו לבית, לראות מה הוא עושה.:?

פורסם
עצובה לרוכשי רכב משומש,

איך אפשר עכשיו לקנות רכב יד2 מבלי לחשוש על מה אתה יושב או נוגע ?

איככככ.

 

אל תדאג ידידי,:

בידיות של דלתות(שאני בטוח שאתה נוגע מס' פעמים במהלך היום..)יש הרבה יותר איככככ משאתה חושב,

בידיים של אנשים (כאשר אתה לוחץ יד) יש הרבה יותר איככככ משאתה חושב,

במקלדת של מחשב(של חברים או מכרים לעבודה) יש הרבה יותר איככככ משאתה חושב.

שהרכב יהיה הצרות שלך..:wink:

פורסם
אל תדאג ידידי,:

בידיות של דלתות(שאני בטוח שאתה נוגע מס' פעמים במהלך היום..)יש הרבה יותר איככככ משאתה חושב,

בידיים של אנשים (כאשר אתה לוחץ יד) יש הרבה יותר איככככ משאתה חושב,

במקלדת של מחשב(של חברים או מכרים לעבודה) יש הרבה יותר איככככ משאתה חושב.

שהרכב יהיה הצרות שלך..:wink:

 

לא לוחץ ידיים לאנשים,

דלתות אני פותח בבעיטה,

ואני נוגע רק במקלדת שלי.

פורסם
לא לוחץ ידיים לאנשים,

דלתות אני פותח בבעיטה,

ואני נוגע רק במקלדת שלי.

 

1 קצת בעייתי בוא נגיד ...בראיון עבודה.

2 קצת מפחיד למי שיושב מעבר לדלת ,וקצת בעייתי אם הידית עגולה...

3 קצת מסורבל להסתובב עם מקלדת פרטית לכל מקום.

 

לפי מה שאני מבין אם בן אדם יפרכס ברחוב ואתה היחיד בסביבה אז כנראה שסופו ברור :lol:

Gn'f'R

פורסם
ירושלמי כבן 40 שהורשע בביצוע מעשה מגונה בפומבי לאחר שנצפה כשהוא מענג את עצמו במכוניתו

 

 

אודי, מה יש לך לאמר להגנתך?

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

אני דווקא חושב שזה נותן תמריץ ותוקף לשרשור הזה.

חוץ מזה, אם הבנאדם יכול לחוות גירוי וסיפוק עצמי מבחורה שרק עברה ברחוב בלבוש חושפני - מצבו גרוע גם ככה... :roll:

פורסם

אני יורד לאוטו, תיכף חוזר...

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

×
×
  • תוכן חדש...