Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ביקרתי ביריד הנוכחי של קל אוטו אבל מהכרות עם הירידים הקודמים שעשו כנראה שיהיו שם בעיקר -

1. מאזדה 3, יד ראשונה אפס קילומטרים, מודל 2011 (מצורפת תמונה להמחשה).

2. רכבים עם קילומטראז' גבוה במחיר נמוך.

3. רכבים עם תאונות קלות במחיר נמוך.

4. רכבים שאפשר למצוא בכל חברת ליסינג אחרת בכל יום אחר של השבוע.

DSC_0742.JPG

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני לא מצליח להבין כיצד זה אנשים בעלי מודעות לנושא רכבים, מתפתים לקנות רכב ממגרשים.

 

אני גולש לי מעת לעת ביד 2, מידי פעם מרים טלפון לאנשים שמוכרים רכב בבעלות פרטית מיד ראשונה, חברים, שימו לב: יש היום בשוק המשומשות שפע של מציאות.

 

 

מכוניות דנדשות, שמורות, אצל בעלים פרטיים, שלחוצים למכור, פוחדים לעשות עסקה עם הטרייד אין של היבואן, ששוחט אותם במחיר הקניה.

 

 

כדאי לנצל את ההזדמנויות ולרכוש מכונית דנדשה מבעלות פרטית.

 

שימו לב שמידי פעם במדורי הרכב באינטרנט ישנן כתבות מפחידות על נוכלויות שונות של חב' הליסינג. הם מגלים טפח ומסתירים טפחיים.

 

 

ותחשבו על זה.

 

 

בני

פורסם

לא שאני בעד לקנות ממגרש, אבל, בקרב מוכרי הרכב הפרטי כמות הנוכלים והרמאים גדולה יותר.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

אני מעדיף לרכוש רכב יד שנייה מבעלות פרטית. הבעיה שהמוכרים מבקשים מחיר מחירון ולעיתים מעל מחיר מחירון כשמדובר ברכבים שמורים בתקציב שלי (עד 30K). עם כל הכבוד, בשוק של היום אין שום סיבה לשלם מחיר מחירון ובטח שלא יותר.

פורסם

עם תקציב כזה אין לך מה להתקרב ליריד הזה. מה שתמצא שם זה בעיקר שברולט אוואו עם המון קילומטרים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

ככה:

באאוטלט תמצא רכבים עם מעל ל- 130000 ק"מ או עם תאונה שתוקנה או רכבים מטרייד אין.

באאוטלט תמצא רכבים בהנחה מאוד גבוהה!! עד 35% מהמחירון.

היתרון במגרש על פרטיים שאתה מקסל היסטוריית טיפולים ואחריות.

פורסם

מגאן אופטרה יונדאי גטס וכו' גם תמצר שם.

ק"מ לא יהיה נמוך אבל היונדאי שורדת יפה.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
×
×
  • תוכן חדש...