Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני בשלבי החלטה לקניית רכב מרצדס S430 ,שנת 2004, יד שנייה צבע כסף , 105 ק"מ

 

הרכב שמור מאוד בצורה טובה. מה שחשוב לי לדעת ולברר כאן האם רכבים מסוג זה שנחשבים רכבי יוקרה נמכרים במחיר מחירון? או שלא. במידה והם לא נמכרים במחיר מחירון או מה שקרוב לזה בכמה פחות בערך זה נמכר.

 

ובנוסף מה דעתם על רכב זה.

 

אני מתעניין מהסיבה שהציעו לי את הדיל הזה דרך חבר טוב , הרכב לא מפורסם ולא הוצע למכירה בעבר.

 

המחירון עומד בערך על 120.000 ש"ח .

 

תודה מראש על העזרה וההכוונה .

פורסם

הרכבים האלה נמכרים הרבה מתחת למחירון.

 

האם אתה מודע לעלויות אחזקה של רכב מסוג זה?

 

בעבר גם אני התעניינתי במוסך מורשה מרצדס, הפקידה הראתה לי לדוגמה חשבונית על תיקון שבוצע באותו היום, למעשה החלפה של מראת צד באס קלאס מהצורה שאתה מתעניין בה.

 

עלות החלק היתה 10,000 ש"ח בתוספת סכום מסוים עבור עבודה.

 

 

תחשוב טוב טוב לפני שאתה רוכש מכונית כזו, שעמוסה בחיישנים ובאלקטרוניקה, כאשר כל רכיב שמתקלקל גורם לחור בכיס.

 

זו גם הסיבה שאנשים נרתעים לרכוש מכוניות כאלה ולכן הרכבים האלה נסחרים במחירים שמתחת למחירון.

פורסם

עמוק מאד מתחת למחירון. זה רכב יקר ביותר לאחזקה.

 

מחיר ריאלי לדעתי כ 60־75 אלף, תלוי כמה אתה אוהב רכב כזה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...