Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרסו! כמה קילו עגבניות אפשר לקנות במחיר של קשקאי


Benni Haspel
שימו לב! השרשור הזה בן 4346 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בני, החזרת אותי 30 שנה לאחור, לימים העליזים של סובארו.

לא רק שאיש לא ניגש אליך, ונסיעת מבחן הס מלהזכיר, המכוניות עמדו נעולות (!) באולם התצוגה, ואישור לפתיחת אחת מהן נעשה רק בידי מנהל אולם התצוגה, אם הוא כמובן התרשם שהלקוח רציני דיו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני תמיד אומר שנראה לי שביום שמישהוא יפנה לי מקום באוטובוס/רכבת, אני אתאבד.

 

רק איך שהחברה שלנו מתקדמת, נראה לי שאין חשש שזה יקרה.

 

 

דרך אגב, גם אני "גדלתי עליך", זכור לי איזה טור מיתולוגי על איזה קייזר פרייזר שמצאת ולא נכנסה בגרר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני,אני איתך בנושא ומאוד מבין את הכעס שלך ,אני פשוט מסביר בתור אחד שנמצא שם בצעד השניי מדוע קוראים דברים כאלה.

אני אישית כאיש מכירות לא מסנן אנשים ורואה בכול אחד אופציה מכרתית גם לאחר שהוא נכנס לחנות ורק שואל שאלות ואני כבר יודע שהוא לא יקנה שום דבר אני עדיין משקיע ומקבל הרבה לקוחות חוזרים שבאים וקונים אבל רבים מהם לצערי האלה שלא חוזרים וסתם מזלזלים באנשי המכירות וחושבים שהם יודעים יותר או מסתובבים על הפרש של שקל.

לדעתי יחס של אנשי המכירות היה מזלזל ולא מקצועי כלפיך אבל גם ללקוחות יש יד לא קטנה ביחס מוכרן-לקוח.

אני יכול להבטיח לך שאם הייתי אני איש המכירות היית יוצא עם 370Z :lol:

 

אדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי תפסיקו כבר להשוות בין מכירות של מוצרי חשמל וכו' לבין רכבים שעולים בערך פי 100?

כנראה שגם לאנשי השיווק של קרסו לא הסבירו שלא מדובר באותו דבר. ואגב, את השירות הקלוקל אני קיבלתי בסניף ת"א. דווקא ברנו היו יותר בסדר, אבל כאמור הם לא ממש מתקשים למכור את ה- RS הבודדות שהם מקבלים כך שיש שם בעיה אחרת ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי תפסיקו כבר להשוות בין מכירות של מוצרי חשמל וכו' לבין רכבים שעולים בערך פי 100?

כנראה שגם לאנשי השיווק של קרסו לא הסבירו שלא מדובר באותו דבר. ואגב, את השירות הקלוקל אני קיבלתי בסניף ת"א. דווקא ברנו היו יותר בסדר, אבל כאמור הם לא ממש מתקשים למכור את ה- RS הבודדות שהם מקבלים כך שיש שם בעיה אחרת ;-)

 

ההשוואה במקום כי ברכבים זה אפילו עוד יותר גרוע.

אם במוצרי חשמל מתוך 100 שבאים לבלבל את השכל רק 5 קונים, אז ברכבים זה בערך 1 מתוך 500.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פנדוב - מה סיבכת את avizaz ?

בואו נפתח פורום גריאטריה ונפסיק להביך את עצמנו ברבים (או שמא להביך את "עם הספר")

ולעין -ייננו:

לדעתי האחריות של מנהל השרות בקרסו היא בלעדית והוא הראשון לשאת בתוצאות ובהוצאות, או שמא אובדן הכנסות.

כשחייל לא מבצע נוהל תקין, המג"ד שלו צריך לתת דין וחשבון וכמו שכתבת- אני מחזק:

אחריותו האישית של מנהל השרות לדאוג למשמעת ולתודעת שרות עד לרמת הש"ג. שום התנצלות שבעולם לא תתקבל.

 

אין לי שום ניסיון עם קרסו במכירה, פרט לביקור חד פעמי בסניף הרצליה לפני כשנה שדווקא היה מאוד נעים ואיכותי למרות שסתם נכנסתי מסקרנות על ה Z שקרצה לי מעבר לכביש' ודווקא קיבלתי יחס מצויין.

כן היה לי ניסיון אמיתי עם קרסו טרייד אין במפרץ חיפה כשלפני כ 7 שנים קניתי שם רכב ( סוזוקי) + העברת בעלות תוך שעה. פינקו אותי בסטריאו חדש ושרות מעולה. צר לי שאין לי על מה ללכלך למרות שהשרשורים ממש עושים לי חשק. נו טוב. מגאן 2008 זה חרא של רכב ונראה את מנהל השרות שאפילו לא טורח לחתום את שמו (חתימת האאוטלוק לא נחשבת )חולק עליי.

 

מה שכן, אני יכול ללכלך חופשי על סוכנות רנו בציריך ששם הבוס שלי נמצא כרגע בגלות, כי הם לא הסכימו לאפסן לו את צמיגי החורף של הרנו אספאס בחינם :lol:

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני שלום

 

שמי אריה ואני מנהל השרות בקרסו

ראשית , הרשה לי להתנצל מעומק ליבי בשם קרסו על החוויה הלא נעימה שעברת.

 

לא זו הדרך בה אנו מצפים שינהגו אנשי השירות והמכירות שלנו ואני יכול להבטיחך שמבדיקות וסקרים שאנו עורכים תדיר מצבנו טוב לאין שיעור , זו גם הסיבה שמכירות ניסאן בישראל בשנים האחרונות ובוודאי בשנת 2012 נמצאות באחד המקומות הראשונים בשוק הרכב.

 

אני מפציר בך לתת לנו הזדמנות נוספת לשנות את הרושם ואני מבטיח לעשות את המיטב כדי שזה יקרה.

 

אשמח אם תכתוב לי בפרטי את פרטיך להתקשרות ואנו ניצור עימך קשר בהקדם.

 

תודה מראש , ושוב , סליחה מעומק הלב

 

אריה שלום

אני משיב לך דווקא ב"ציבורי" מהסיבה הפשוטה שהקשקאי, כפי שכתבתי בפוסט "ההוא", לא מתאימה לי. הכוונה שלי בפוסט לא היתה המכונית. ואגב, היתה לי פעם פעם אלמרה, אחת המכוניות הטובות והאמינות שהיו לי איי פעם וגם סאני קשישה שעברה מעט ידיים ומספר מיקרוסקופי של ק"מ עדיין מסתובבת במשפחה. השירות שקיבלתי במוסך בהרצליה פיתוח היה מעולה. מוסך קטן יחסית ואוירה משפחתית כמו שאני אוהב. אבל הפעם היתה הראשונה שנכנסתי אליכם כדי להתעניין ברכב וזה לא היה נעים.

אין טעם שתשכנע אותי לקנות את הקשקאי כי היא כאמור לא מתאימה (רק הדגם הגדול יותר מתאים אבל אני שונא 4X4). אני מקווה שאתה תשתכנע לבדוק קצת יותר טוב, אולי באמצעות לקוחות סמויים, שמה שרואים מכאן (המשרדים שלכם) לא רואים משם (רצפת אולמות המכירות)..

כל טוב

בני

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זו הדרך בה אנו מצפים שינהגו אנשי השירות והמכירות שלנו ואני יכול להבטיחך שמבדיקות וסקרים שאנו עורכים תדיר מצבנו טוב לאין שיעור , זו גם הסיבה שמכירות ניסאן בישראל בשנים האחרונות ובוודאי בשנת 2012 נמצאות באחד המקומות הראשונים בשוק הרכב.

 

אני מפציר בך לתת לנו הזדמנות נוספת לשנות את הרושם ואני מבטיח לעשות את המיטב כדי שזה יקרה.

 

אשמח אם תכתוב לי בפרטי את פרטיך להתקשרות ואנו ניצור עימך קשר בהקדם.

 

לטעמי, פישלתם גם בתגובה זו. אם אתה בטוח לגבי הפסקה הראשונה, ורציני לגבי השניה, אז השלישית היתה צריכה להיות משהו בסגנון - "אני מזמין אותך לבקר שוב בסוכנות המדוברת, או בכל סוכנות ניסאן אחרת לפי בחירתך, כדי להתרשם שהחוויה שעברת איננה מיצגת את השירות הנהוג בניסאן".

 

האוכל במסעדה שלכם צריך להיות טעים תמיד, ועל הגעתו של מבקר המסעדות תלמדו רק בדיעבד, כשתקראו את העיתון.

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איש המכירות של קרסו, שרגיל לראות לפלפים לבנבנים מעונבים מרעננה, הריח את בני הספל המסוקס מקילומטרים - חשב שהוא לא מקומי - ולא טרח לתת לו שירות...

במילה אחת: ב-י-ז-י-ו-ן :!:

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת דוגמא לאיש מכירות גרוע שלצערי יש הרבה כאלו.

תבין, איש מכירות אמור לבצע בעצמו סוג של "הערכת מצב" לגבי סיכויי הסגירה של הלקוח, אבל הוא צריך לעשות זאת רק לאחר שיחה עם הלקוח, בירור צרכיו והסבר מתאים על המוצרים שאמורים להיות רלבנטים ללקוח.

אתה צודק, אבל בסוף החודש מה שקובע את המשכורת החודשית שלך אלו המספרים (כמה עסקאות סגרת, מהו המחזור החודשי שלך, כמה כסף הרווחת וכו') ולא הציון שקיבלת בביקורת שירות מ-1 עד 10.

לכן בזמן שאתה עושה "הערכת מצב" עם הלקוח שלך (שבכל אופן קיבלת רושם ראשוני שלא יקנה), עמיתך לעבודה שפנוי יכול לתפוס את הלקוח הבא (שאולי גם הוא לא יקנה, אבל ההסתברות עולה).

 

אני לא חושב שבתור בורג קטן ושכיר במערכת (או בשמו "איש מכירות") מעניין אותך מה יחשבו על החברה בעוד 3 שנים.

האבסורד כאן כמובן שבאמת אנשי המכירות קובעים מה יחשבו על החברה בעוד 3 שנים, אבל ככה עובדת שיטת התגמול בארץ.

 

:roll:

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני סיפורים על מכירה מוצלחת.

 

ארה"ב יום שבת אחרי הצהרים סוכנות הרכב של פורד צריכה להסגר בשעה 16.30

כמה דקות לפני 4 חבר שלי ואני נכנסו עם ילד בן 10 להתענין ולא לקנות אמרנו לסוכן שהגיע תוך שניה ושאל מה מחפשים.

הסוכן שאל מה מחפשים ואמר שיש שני דגמים אחד עם מנוע קטן שהוא ממליץ עליו ושני עם מנוע גדול וחבל על הדלק שלנו.

תוך כדי כך הסוכן העיר לנו שהיילד משחק במכונית אני כישראלי חשבתי שהוא רוצה שהילד יצא מהרכב. אבל אל! "חבל שהילד בחר במכונית הזו, אמר הסוכן. היא בדיוק הגיע ואין לה מצבר ושום דבר לא פועל בה.

אולי הילד יעבור לרכב שלידו שיש לו מצבר? שם החלונות עולים ויורדים הכסא זז והרדיו פועל שאל המוכר?

איזה צבע תרצה שאל המוכר את החבר שלי כחול כהה עם ריפוד שחור. חמש דקות לאחר מכן עמדה בכניסה לסוכנות מכונית שעוד הספיקו לרחוץ ולנגב. המנוע פעל וכולנו נכנסו לרכב והחבר שלי נהג. הציעו גם לי לנהוג.

החבר שלי אמר שהמנוע חלש לטעמו והסוכן אמר לנו לחזור וכשבאנו כבר עמדה כחולה אחרת עם מנוע גדול יותר.

הסוכן התנצל שהרכב היה רטוב ולא מנוגב כי כבר 16.45 והיום יש לו מסיבת יום נישאין בבית והוא קצת לחוץ אבל שזה לא ידאיג אותנו אשתו תחכה.

אולי אתם רוצים את הרכב עד יום שני? רק אל תסעו יותר ממאה מייל אמר הסוכן עד מאה מיל הרכב חדש ואני יכול לקבל אותו חזרה.

כרטיס אשראי להבטחת החזרת האוטו נסרק ואנחנו בכחולה בדרך הביתה.

ביום שני באנו להשלים את העסקה.

המוכר לא ניסה לעשות קופה ועוד נתן הנחה על מחיר המבצע שהתפרסם בעיתון. הוא הסביר לי שהוא חי ממכירת רכב ולא מוכן לוותר על אף אדם שנכנס לאולם התצוגה ותמיד ימצא דרך לגרום לקונה להרגיש מיוחד ולא להרגיש שסידרו אותו.

אה כן, הסוכנות הזו מוכרת 500 מכוניות בחודש אז אולי הם יודעים דבר או שתיים בענין שירות ומכירות.

 

סיפור שני

חיפה לפני שנה. חבר שלי הלך לראות את הסוכנות של לקסוס לא לקנות אוטו. קיבלו אותו יפה והציעו לו נסעת מבחן שבסופה הציעו לו לקחת מכונית למבחן לסוף השבוע, ללא הגבלה ותנאים.

ביום ראשון הוא קנה אצלם מכונית חדשה.

 

 

לכל הציניקנים, לחבר שלי אין גורמט זהב והוא נראה כאדם רגיל מהישוב והתיחסו אליו כאילו שהוא בן יחיד.

 

כל ענף הרכב החדש אצלנו אינו מצטיין במתן שירות. יש תחושה שהם רוצים לדפוק אותך וחושבים שואתה טיפש ושבוי אצלם. העצוב הוא שכנראה הם צודקים כי ממשיכים לקנות אצלם....

שלמה דן גדרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מה שקורה בארה"ב לא רלוונטי, אנחנו בישראל.

 

הסיפור השני שלך בסוכנות לקסוס, אם בכלל אמיתי, רק מצדיק לפי דעתי את "הלקוח הסטריאוטיפ".

"רק תדליק אותו והוא יקנה". זה לא רק מראה חיצוני, אלא גם צורת דיבור ושפת גוף שאתה משדר.

עצם העובדה שכתוב בכניסה "לקסוס" ולא "טויוטה" כבר מקטין את אחוז הלקוחות הלא-קונים.

אישית, במצב הנוכחי שלי לא חשבתי אפילו להכנס לסוכנות לקסוס, מעניין אם הייתי מקבל סיבוב?

 

חשוב להדגיש כי כשאני כותב "לקוח מתעניין", הכוונה היא ללקוח שנכנס ל:sissies: בשכל.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קוראים לשירשור

בגרות צרכנית בישראל 2012

 

ההתנפלות המתועדת על מחסני קיקה פושטת הרגל ,מראה את בגרותנו כצרכנים

שלב הבא לאחר היחס הוא מעורבות חברתית של אותו יבואן והרוח העקיף שאנו בתור חברה מקבלים ממנו

 

שירשור כזה הוא ועוד שכמותו מראה שהיחס הוא זה שיכריע את העתיד הכלכלי של תרבות בצריכה בעתיד , ללא תלות במחיר

אנחנו בדרך הנכונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת אומרת, אם לצורך העיניין בקרסו יהיה מחר מבצע על הקליאו ספורט בסגנון סיאט לאון ב-119K, זה לא יגרום לאף אחד לתהות רק עצם הידיעה שבסכונות יושב לו איש מכירות מלוכלך.

 

:?:

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני שלום

 

 

גם אם לא מתאים כעת , אז בעתיד בטח תיווצר הזדמנות טובה ואז אשמח אם נדבר.

המקרה בהחלט עורר את ההדים הנדרשים ויטופל כהלכה.

אני מודה לך על המשוב.

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4346 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...