Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהנחה שאני מסיים חצי בקבוק יין היום שזה מקביל ל-4 שוטים של וודקה , תוך כמה שעות מותר לי לנהוג ע"פ חוק ולעבור על בדיקת הינשוף של המשטרה ?

משקל 87 גובה 177 נהג צעיר (23).

פורסם

אין נוסחה מדויקת לחישוב כזה, כי חוץ מגובה ומשקל יש גם עניין של חילוף חומרים, מה אכלת ויכולת הגוף לספוג אלכוהול.

אתה נהג צעיר (אסור לשתות בכלל) - אל תנהג באותו היום, גם לא אחרי 5 - 4 שעות, בהן 4 מנות אלכוהול צפויות להיעלם.

לא כדאי להסתכן בשנתיים שלילה והליך הוצאת רישיון נהיגה מחדש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

למיטב ידיעתי, עפ"י חוק לנהג צעיר אין סף.

כלומר שאם תפסו אותך גם עם 0.000000001 מ"ג לליטר, אז אתה מורשע בנהיגה בשכרות.

אם אני טועה ,אנא תקנו אותי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

יש רף של 50 מיקרוגרם באוויר בבדיקת הינשוף, כי יש תרופות שמכילות ריכוז מזערי של אלכוהול.

 

נהג לא צעיר - עד 240 מיקרוגרם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני שואל מתי זה יצא מהגוף , לא הגיוני שנהג צעיר לדוגמא שתה ב-12:00 במוצ"ש בלילה וב-7:30 לא יכול לנהוג לעבודה נכון ?

אם אני מחכה 6 שעות האם זה כבר יצא מהמערכת ? כי מבחינת הרגשה אחרי 2-3 זה כבר לא קיים.

פורסם

הגיוני זה אולי לא, אבל אתה לא יכול להסתמך על הגיוני.

אף אחד לא יוכל להגיד בדיוק מתי זה יוצא מהגוף שלך, גם רופא יוכל רק להעריך.

הדרך היחידה היא בעצם לעשות בדיקה כל כמה זמן ולראות מתי האלכוהול סונן מדמך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
יש רף של 50 מיקרוגרם באוויר בבדיקת הינשוף, כי יש תרופות שמכילות ריכוז מזערי של אלכוהול.

 

נהג לא צעיר - עד 240 מיקרוגרם.

 

 

לא רק נהג צעיר, גם נהג חדש בן 30 מוגבל ל 50 מיקרוגרם בשנתיים הראשונות.

פורסם
למיטב ידיעתי, עפ"י חוק לנהג צעיר אין סף.

כלומר שאם תפסו אותך גם עם 0.000000001 מ"ג לליטר, אז אתה מורשע בנהיגה בשכרות.

אם אני טועה ,אנא תקנו אותי.

 

ממש לא נכון , אין מכשיר שמדוייק עד אינסוף וגם לא ברמת הדיוק שאתה מציע .

כמו שישה כתב פעם : 50 מ"ג לליטר זה המקסימום שאדם נחשב לא שתוי - כנראה שזה השגיאת מדידה של המכשיר .

 

הינשוף לא מודד את כמות או ריכוז האלכוהול בדם - בשביל למדוד כמה באמת שתית צריך לדחוף לך מזרק לקיבה או למעי ולבדוק את הריכוז וגם אז זה לא תוצאה אמיתית . בכל מקרה חלק ממה שאתה אוכל / שותה - כמות מזערית כמובן מגיעה לנשימה שלך , כך למשל כולם יודעים אם אכלת טונה :) פשוט מהריח . על העקרון הזה הישנוף מבוסס והמידה שהעקרון הזה תקף משתנה מאדם לאדם לא בהכרח באופן התלוי בממדי הגוף . באופן כללי ככל שאדם שתה יותר כך יגיע יותר אלכוהול לנשימה ויזוהה ע"י פגיעה של קרינה אולטרה אדומה - לא חשוב כרגע איך בדיוק .

השיטה כן מבדילה בין מי שמאד שתוי למי שלא שתוי בכלל - בגבול תמיד אפשר לשחק.

 

שתי כללים שיעזרו לך :

1. שתית - המשך היום שרוף לנהיגה .

2. אם אין שום ברירה אחרת ואתה חייב לנהוג - שתה 2-3 ליטרים מים לאורך כ 3 שעות לפני הנסיעה - ככה גם לא תהיה מסטול .

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם

שתי כללים שיעזרו לך :

1. שתית - המשך היום שרוף לנהיגה .

2. אם אין שום ברירה אחרת ואתה חייב לנהוג - שתה 2-3 ליטרים מים לאורך כ 3 שעות לפני הנסיעה - ככה גם לא תהיה מסטול .

 

שני כללים שלא יעזרו בדבר.

 

מה זה "המשך היום"?

אם שתית כוס יין בארוחת צהריים אסור לי לנהוג בחצות?

או אם תדלקתי במשך שעות במסיבה לאורך הלילה, למחרת בבוקר מותר לי לנהוג?

 

ובמה בדיוק עוזר לשתות 2-3 ליטר מים חוץ מלגרום לך לרוץ לשירותים כל דקה? מי בכלל מסוגל לשתות 3 ליטר מים בטווח זמן קצר? ואם יש לי זמן לתכנן שתיה 3 שעות לפני הסנעיה איך בכלל הגעתי למצב שאין לי ברירה אלא לנהוג תחת השפעת אלכוהול? שלא לדבר על ההנחה המטועת מיסודה ששתית מים "תדלל" את ריכוז האלכוהול בדם (אם נפח הדם שלך יגדל ב-3 ליטר, תמות).

פורסם
לא רק נהג צעיר, גם נהג חדש בן 30 מוגבל ל 50 מיקרוגרם בשנתיים הראשונות.

 

 

נהג חדש ולא משנה באיזה גיל אסור שיהיה לו בדם טיפת אלכוהול

פורסם
שני כללים שלא יעזרו בדבר.

 

מה זה "המשך היום"?

אם שתית כוס יין בארוחת צהריים אסור לי לנהוג בחצות?

או אם תדלקתי במשך שעות במסיבה לאורך הלילה, למחרת בבוקר מותר לי לנהוג?

 

ובמה בדיוק עוזר לשתות 2-3 ליטר מים חוץ מלגרום לך לרוץ לשירותים כל דקה? מי בכלל מסוגל לשתות 3 ליטר מים בטווח זמן קצר? ואם יש לי זמן לתכנן שתיה 3 שעות לפני הסנעיה איך בכלל הגעתי למצב שאין לי ברירה אלא לנהוג תחת השפעת אלכוהול? שלא לדבר על ההנחה המטועת מיסודה ששתית מים "תדלל" את ריכוז האלכוהול בדם (אם נפח הדם שלך יגדל ב-3 ליטר, תמות).

 

 

ובמה בדיוק עוזר לשתות 2-3 ליטר מים חוץ מלגרום לך לרוץ לשירותים כל דקה? אלכוהול מומס היטב במים גם אם תשתי 3 ליטר מים בבת אחת את לא תמותי מזה - ממש לא רק תשתיני הרבה - ביחד עם האלכוהול שמוסע בשתן .

 

"ואם יש לי זמן לתכנן שתיה 3 שעות לפני הסנעיה איך בכלל הגעתי למצב שאין לי ברירה אלא לנהוג תחת השפעת אלכוהול? שלא לדבר על ההנחה המטועת מיסודה ששתית מים "תדלל" את ריכוז האלכוהול בדם " - תשאלי תעצמך , אני לא מתמצא באנשים טיפשים.

 

(אם נפח הדם שלך יגדל ב-3 ליטר, תמות) - פחהההחהחה יופי טיפשה כנראה שביום מד"א משהו חדר למח הקטן שלך .עכשיו תקראי שוב את התגובה ההיא שלי . עכשיו תחשבי - אם תשתי 3 ליטר מים ב 3 שעות מה קורה .

 

אבל ככה זה טיפשים מחפשים על חשבון מי להיות חכמים ....

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם
שני כללים שלא יעזרו בדבר.

 

מה זה "המשך היום"?

אם שתית כוס יין בארוחת צהריים אסור לי לנהוג בחצות?

או אם תדלקתי במשך שעות במסיבה לאורך הלילה, למחרת בבוקר מותר לי לנהוג?

 

ובמה בדיוק עוזר לשתות 2-3 ליטר מים חוץ מלגרום לך לרוץ לשירותים כל דקה? מי בכלל מסוגל לשתות 3 ליטר מים בטווח זמן קצר? ואם יש לי זמן לתכנן שתיה 3 שעות לפני הסנעיה איך בכלל הגעתי למצב שאין לי ברירה אלא לנהוג תחת השפעת אלכוהול? שלא לדבר על ההנחה המטועת מיסודה ששתית מים "תדלל" את ריכוז האלכוהול בדם (אם נפח הדם שלך יגדל ב-3 ליטר, תמות).

 

 

אה כן , בקשר ללנהוג בחצות אחרי שתיית צהרים - תנסי , דווקא יהיה נחמד אם תהיה טיפשה אחת פחות על הכביש .

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם
ובמה בדיוק עוזר לשתות 2-3 ליטר מים חוץ מלגרום לך לרוץ לשירותים כל דקה? אלכוהול מומס היטב במים גם אם תשתי 3 ליטר מים בבת אחת את לא תמותי מזה - ממש לא רק תשתיני הרבה - ביחד עם האלכוהול שמוסע בשתן .

 

"ואם יש לי זמן לתכנן שתיה 3 שעות לפני הסנעיה איך בכלל הגעתי למצב שאין לי ברירה אלא לנהוג תחת השפעת אלכוהול? שלא לדבר על ההנחה המטועת מיסודה ששתית מים "תדלל" את ריכוז האלכוהול בדם " - תשאלי תעצמך , אני לא מתמצא באנשים טיפשים.

 

(אם נפח הדם שלך יגדל ב-3 ליטר, תמות) - פחהההחהחה יופי טיפשה כנראה שביום מד"א משהו חדר למח הקטן שלך .עכשיו תקראי שוב את התגובה ההיא שלי . עכשיו תחשבי - אם תשתי 3 ליטר מים ב 3 שעות מה קורה .

 

אבל ככה זה טיפשים מחפשים על חשבון מי להיות חכמים ....

 

כנראה שעם מבעל יכולת התבטאות כמו שלך אין הרבה מה לעשות חוץ מלחייך ולעבור הלאה.

לא אנסה יותר לגרור אותך לדיונים עניינים שמעבר ליכולותיך.

×
×
  • תוכן חדש...