Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כנראה שעם מבעל יכולת התבטאות כמו שלך אין הרבה מה לעשות חוץ מלחייך ולעבור הלאה.

לא אנסה יותר לגרור אותך לדיונים עניינים שמעבר ליכולותיך.

 

לא , אל תעשי לי את זה .

 

** הדמעות לא מפסיקות לזלוג **

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם

גוזל

 

קצת דרך ארץ בפני גברת מבוגרת ממך לא מזיקה, מה גם שבנושאי חוק אתה יכול ללמוד ממנה דבר אחד או שניים או שלוש או...יותר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
גוזל

 

קצת דרך ארץ בפני גברת מבוגרת ממך לא מזיקה, מה גם שבנושאי חוק אתה יכול ללמוד ממנה דבר אחד או שניים או שלוש או...יותר

 

איך אתה יודע שהיא מובגרת ממני ?

-אובייקטיבי ?

 

קראת את התגובה שלה לתגובה שלי ?

 

"שני כללים שלא יעזרו בדבר. "

 

ככה , בלי שום ביסוס . זו פשוט טענה מתלהמת . אני מביא את עצותיי בתום לב , מתוך שנים רבות ואלפי ליטרים של בירה .

והיא פשוט מטילה מימיה על כללי הברזל שלי . זו חוצפה זה ,אבסורד ,ב-י-ז-י-ו-ן .

 

אבל אתה צודק , אין לי זמן לדברים האלה ...

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם

תקרא איך שופט כותב

 

הנאשם לא דובר אמת זה הכלל. אם הוא משקר במצח נחושה כך ייכתב זה היוצא מהכלל או העדפתי את עדותו שלל פלוני על עדותו של אלמוני..

 

וכאשר הוא חולק על חברו היושב עימו בדין .

 

דעתי שונה משל חברי , או שוגה חברי .

 

אותה תוצאה רק בשפה תרבותית.

 

את האנרכיסטיות תשאיר נגד השלטון לא נגד נתיניו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

זה לא משנה אם אני מבוגרת ממך, צעירה ממך, אישה, גבר, יודעת יותר או פחות.... לאף אחד לא מגיע התייחסות כמו זו שאתה מחלק כאן לא מעט.

 

רק מה שאתה לא מבין שהיחיד שמאבד כבוד בשימוש ילדותי בכיוניי גנאי הוא המחלק, לא המקבל.

 

 

תום לב או אלפי שנות בירה הם לא בסיס למתן עיצות וכשאתה נותן כללי "ברזל" שעלולים להטעות קורא לחשוב שהם יעזרו לו במשהו, בנושא בטיחותי כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, אתה תקבל תגובה נחרצת כדי למנוע מאחר לפעול לפיהם.

 

 

אבל כאמור, דרך ארץ, יכולת לנהל דיון ענייני, התמודדות עם חוסר הסכמה והתנהלות בוגרת זה רף קצת גבוה שלא כולם מסוגלים לעמוד בו.

 

וכדי לעזור לך ללמוד: "שני כללים שלא יעזרו בדבר" הם טענה נחרצת, לא מתלהמת. דוגמאות להתלהמות הן: "ללא כל בסיס" (כאשר הבסיס הוצג והוסבר), "ב-ז-י-ו-ן"

פורסם
זה לא משנה אם אני מבוגרת ממך, צעירה ממך, אישה, גבר, יודעת יותר או פחות.... לאף אחד לא מגיע התייחסות כמו זו שאתה מחלק כאן לא מעט.

 

רק מה שאתה לא מבין שהיחיד שמאבד כבוד בשימוש ילדותי בכיוניי גנאי הוא המחלק, לא המקבל.

 

 

תום לב או אלפי שנות בירה הם לא בסיס למתן עיצות וכשאתה נותן כללי "ברזל" שעלולים להטעות קורא לחשוב שהם יעזרו לו במשהו, בנושא בטיחותי כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, אתה תקבל תגובה נחרצת כדי למנוע מאחר לפעול לפיהם.

 

 

אבל כאמור, דרך ארץ, יכולת לנהל דיון ענייני, התמודדות עם חוסר הסכמה והתנהלות בוגרת זה רף קצת גבוה שלא כולם מסוגלים לעמוד בו.

 

וכדי לעזור לך ללמוד: "שני כללים שלא יעזרו בדבר" הם טענה נחרצת, לא מתלהמת. דוגמאות להתלהמות הן: "ללא כל בסיס" (כאשר הבסיס הוצג והוסבר), "ב-ז-י-ו-ן"

 

אל תתממי , את מתלהמת , ומנסה להציג אותי כטיפש . הסברתי לך כבר למה הכללים שלי נכונים , והם נכונים ועוזרים ועזרו לי יותר מפעם אחת . מה שמישהו מפיק מזה - זה אשמתם שלהם . אם תשתכרי כהוגן בצהריים ותסעי בערב ותתפסי בינשוף תחשבי שיכורה לכל דבר גם אם את בטוחהשאת צלולה .הטריק של מים ואלכוהול עובד וידוע וכל מי שנוהג לשתות הרבה מכיר אותו . גם , לא רשמתי לאף אחד לסיים סמירנוף ולצאת לדרך . להפך , אמרתי שאני לעולם לא נוהג שיכור ואם כבר אני חייב לנהוג ושתיתי לפני אז אני שותה מים בפרק זמן של כמה שעות - את זה פיספסת בתגובה שלי ולמה ? כי את מתלהמת ומנסה בכח להציג אותי באור רע וזה לא רק בהודעה הזאת . לא איכפת לי גם אם את גוני קוקרן הישראלי אל תכתבי לי בולשיט כאילו שאת המבוגרת האחראית כי את לא . אז שמרי תפקה פקה שלך לעצמך.

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם
אם יש משהו שאתה לא צריך בו עזרה זה להציג את עצמך באור רע.

 

אה כמו שאת לא צריכה עזרה להיות צבועה .

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

×
×
  • תוכן חדש...