Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי לפני כחודשיים דוח חניה מעריית תל אביב בגין חסימת נתיב תנועה.

כתושב האזור יותר משנתיים (בעל תו חניה אזורי ), מעולם לא קיבלתי, לא אני ולא נהגים אחרים שחנו במקום, דו"ח על חנייה במיקום הנ"ל.

החניה עצמה הינה חניה כפולה : 2 חניות "שקועות" אל תוך המדרכה ו-2 החניות המקבילות להן בקו המדרכה בהמשך לחניות האחרות ברחוב.

2 החניות החיצוניות אכן מסומנות באדום לבן, אך הקנס לא היה על חנייה באדום לבן אלא על חסימת נתיב תנועה (ושוב חונים ב-2 החניות הנ"ל כל הזמן ופקחים עוברים במקום ולא נותנים על כך קנסות.. חוץ מהמקרה שלי).

בדו"ח עצמו תחת הערת בפקח נרשם "חסם נתיב נסיעה" אך מכיוון ש-2 החניות הנ"ל הן בקו הצמוד למדרכה הן אינן משמשות כלל כנתיב נסיעה (מצ"ב תמונה להמחשה).

פניתי בערעור לערייה ובתגובה קיבלתי דחייה לבקשתי בטענה ש"החניה הנ"ל גרמה להפרעה לזרימת התנועה, המאלצת את הנהגים לסטות ממסלולם ולכן אסורה אף לזמן קצר ביותר".

מהתשובה של הערייה נראה שהם בכלל לא בדקו את הנושא מקרוב, לא חסימת נתיב, לא אילוצי סטייה ושום דבר בסגנון.

האם שווה לי לבקש להשפט ?

Untitled.jpg

פורסם

2 החניות החיצוניות אכן מסומנות באדום לבן,

זה מספיק כדי להצדיק את הדו"ח. אדום-לבן משמעותו לא שאין חניה אלא שאין עצירה, משום כך קיומו של התמרור הזה מעיד שכן מדובר בחלק מנתיב נסיעה ולא חנייה. יש וועדות שקובעות מיקומם של תמרורים והן פועלות על פי שיקולים מסויימים. זה שיש נוהג לחנות במקום ונוהג של פקח לא לתת דוחות זה לא אומר שהחניה חוקית.

פורסם

הם חוסמות את שתי החניות השקועות ולכך התכוון המשורר ( הפקח )

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא חוסם אף חניה. הרכב בשקועה הקדמית יוצא בקלות בנסיעה קדימה . האחורי , רוורס קטן והוא בחוץ.

מישהו פה בקי בתחום או שכולם על תקן גשש בלש ,ספקולציות והסקות הגיוניות ?

פורסם

התמונה שהעלת מראה שהרכב שלך חונה חניה כפולה במקביל לרכב אחר.

הרכב שחונה לצידך אם הבחנתי נכון חונה לצד המדרכה הצבועה בכחול לבן,

ואילו רכבך חוסם אותו וחונה לצידו על נתיב.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תגיד לי אתה אמיתי?

 

ואיך בדיוק רכב שרוצה לחנות במקום הרכב שחסמת (שלטענתך יוצא בקלילות) אמור להיכנס לחניה? אה כן, לעלות על המדרכה ברברס כי אתה הפרעת לו בחניה הכפולה שעשית.

 

רואים בבירור שיש סימון אדום לבן. החניות השקועות הן פריבילגיה שהעירייה הוסיפה, אז מושיטים לתושבים שם אצבע ואתה רוצה את כל היד. בעצם הזלזול שלך בחברי הפורום שמגיבים ניתן להסיק על הזלזול שלך בחוק ובכל דבר שלא מוצא חן בעיניך כי אתה הרי צודק בהכל.

פורסם

החניות השקועות הן לא פריביליגיה .. שים לב שבהמשך לקו החניה של הסוויפט והמיצובישי יש חנייה בצמוד למדרכה.

כך שאם לא היו החניות השקועות בעצם החנייה לאורך המדרכה היתה מותרת כנראה.

פורסם

"כך שאם לא היו החניות השקועות בעצם החנייה לאורך המדרכה היתה מותרת כנראה."

אבל החניות "השקועות נמצאות שם וזה מצב נתון.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
החניות השקועות הן לא פריביליגיה .. שים לב שבהמשך לקו החניה של הסוויפט והמיצובישי יש חנייה בצמוד למדרכה.

כך שאם לא היו החניות השקועות בעצם החנייה לאורך המדרכה היתה מותרת כנראה.

לא בהמשך, מאחורי הסוויפט ווהמיצובישי יש חנייה בצמוד למדרכה.

השאלה היא מה קורה בהמשך הדרך?

איך שזה נראה מהצילום בהמשך הדרך, יש אדום לבן. ז"א ששיקעו את החניות הנ"ל (כנראה קרובות לצומת), כדאי לאפשר את הגדלת הנתיבים ברחוב. בכך שאתה חנית במקביל לרכב אתה חסמת את הנתיב הזה.

פורסם
הם חוסמות את שתי החניות השקועות ולכך התכוון המשורר ( הפקח )

 

תקן אותי אם אני טועה, אבל אם אין סימון של חניה, זה אומר שזה נתיב, לא? לכן לדעתי הוא קיבל את הדוח. (ובנוסף, הוא עמד באדום לבן...)

פורסם
לא בהמשך, מאחורי הסוויפט ווהמיצובישי יש חנייה בצמוד למדרכה.

השאלה היא מה קורה בהמשך הדרך?

איך שזה נראה מהצילום בהמשך הדרך, יש אדום לבן. ז"א ששיקעו את החניות הנ"ל (כנראה קרובות לצומת), כדאי לאפשר את הגדלת הנתיבים ברחוב. בכך שאתה חנית במקביל לרכב אתה חסמת את הנתיב הזה.

 

אולי באמת הייתי צריך לקחת צילום של מה שקורה גם לפני וגם אחרי החניות הנ"ל.

בכל מקרה, בהמשך הרחוב (לכיוון חזית הרכבים) יש שוב חנייה בצמוד למדרכה בדומה לחניות מאחורי הרכבים.

פורסם

מה זה משנה, דו"ח היית צריך לקבל בכל מקרה גם אם זה רק חניה כפולה.

 

אם יש שינוי בגובה הקנס שווה להלחם.

 

דבר אחר, אין לי מושג אם יש סעיף כזה חניה כפולה אולי הסעיף של העבירה הוא חסימת נתיב.

פורסם

יש סעיף של חניה כפולה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...