Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא נסביר

 

נגיד שהלכת לבית המשפט והצלחת להוכיח את הקייס שלך כי לא הפרעת לתנועה , אבל מתוך התמונות רואים בבירור כי ביצעת חניה כפולה אז בית המשפט רשאי להרשיע אותך בעבירה הזו.

 

והתשובה לגבי החניה כפולה ניתנה לאלקמינו ששאל אם יש כזו בספר החוקים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בוא נסביר

 

נגיד שהלכת לבית המשפט והצלחת להוכיח את הקייס שלך כי לא הפרעת לתנועה , אבל מתוך התמונות רואים בבירור כי ביצעת חניה כפולה אז בית המשפט רשאי להרשיע אותך בעבירה הזו.

 

והתשובה לגבי החניה כפולה ניתנה לאלקמינו ששאל אם יש כזו בספר החוקים

 

אני לא בטוח, ותקן אותי אם אני טועה, אם בבית המשפט אני יכול להוכיח את חפותי שלא הפרעתי לתנועה ולא חסמתי נתיב תנועה (שזו ההרשעה לפי הדוח) אז הם לא יכולים להרשיע אותי על דברים אחרים שלא הופיעו בדוח. לא ככה ?

פורסם

אתה לא נישפט בארה"ב מול מושבעים על עבירה ספציפית שביצעת.

 

אתה מול שופט בישראל שאמור לתת את חוות דעתו, הם נוטים בדרך כלל לרשויות ואתה מבזבז זמן יקר של בית משפט.

 

קח את הריזיקה עמוד מול שופט הם גם בדרך כלל לא מענישים יותר ממה שצריך.

מקסימום יעבירו לך לקנס על חניה כפולה והפסדת יום עבודה, אבל יהיה לך מה לספר לנו.

פורסם

אתה טועה

 

מבחינה משפטית ניתן להרשיע אדם על עבירה שונה מזו שהופיעה בגליון האישום ובתנאי שניתנה לו ההזדמנות להגן על עצמו כנגד אותה האשמה.

 

וכמו שכתב אלקמינו השופט אינו מחוייב לקנוס אותך בקנס המקורי אל א כאשר יידבנו ליבו וטוב ליבו באותו יום

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אבל הדו"ח הוא לא על הסעיף הזה ... אלא רק על חסימת נתיב תנועה

 

אין הגבלת מרחק ל"נתיב תנועה", נתיב תנועה יכול להיות גם מטרים ספורים, שאותם חסמת.

לפי גובה המדרכה, לפני מכוניתך, יש מעבר שמאלה. מזה יוצא, שרכב הרוצה לפנות שמאלה, בגלל שרכבך חוסם את הנתיב ממנו הוא אמור לפנות, יפנה מנתיב בו הוא אמור לנסוע ישר. לו היית מתחיל בנסיעה מיד כשרכב מימינך פונה שמאלה והייתה התנגשות, היית טוען שהוא פנה שמאלה שלא מהנתיב הנכון...

ארז רונן

פורסם

יש לי שאלה מקצועית נטו: פותח השרשור טוען שהוא לא חוסם את שני הרכבים שלידו, אבל האם זה שהיונדאי צריכה לעלות על המדרכה כדי לצאת, לא הופך את זה לחסימה? (מבחינת חוק).

כי בפועל פותח השרשור מכריח נהג אחר לעלות על מדרכה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...