Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה מתכוון לספייס אז אני יודע על כך שבדגמים הראשונים היו תקלות עם ההגה החשמלי,היום זה לא סיפור יקר כמו פעם.

הגירים הידנים טובים.ראשי מנוע רגישים למי ברז. ועדיף להשתמש בנוזל קירור היעודי בשם פארפלו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הפונטו ספייס תהיה בחירה טובה עבורך. גם תזכה ברכב שידוע כחסכוני מאוד, גם קל לטיפול ואחזקה, גם עלותו לא רבה וגם בתקציבך תקבל שנתון מתקדם יחסית ולא תתפשר על שנת 99.

החסרון היחיד הוא במעמד החיפוש והקניה, צריך לבדוק שמדובר באקזמפלר שמור ושהרכב לא עבר התעללות (דוגמא מוכרת היא השימוש בנוזל קירור של פיאט על פני מים)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

ודרך אגב מה לגבי שברולט אוואו שנת 2004?

חורגת קצת מהתקציב אבל אם הרכב שווה את זה יהיה אפשר לעשות מאמץ לטובת העניין.

פורסם

במגרשי הליסינג לא תמצא כזה סכום,אלא במגרשים של סוחרים,ולשם לרוב לא מגיעה סחורה טובה.

 

האוואו לא בטיחותית,בפנים מרגישה זולה,מושב אחורי לא נוח,לא חסכונית,מנוע סביר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מישהו יודע לתת לי צפי של הוצאות למכונית בסגנון שדיברתי עליו, הדגמים פיאט פונטו ספייס/אופל קורסה/פורד פיאסטה?

נסיעה של כ-7-8 אלף בשנה,טסט שנתי, והוצאות תיקונים בסיסים.

עדיף מישהו שבא רכב כזה.

 

תודה

פורסם

טסט די זהה בכולם באזור ה 1K.

ביטוח אתה יכול לעשות סימולציה באתרי החברות הגדולות וכך תדע את המחיר לגבי כול רכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש לי אפשרות לחכות שנה ולקנות אופל קורסה מקרוב משפחה בן 80, האוטו יד ראשונה ידני שנת 2000 דגם 1.4 ספורט עשה 85 אלף בלי תאונות בלי כלום, עוד שנה הוא מוכר את האוטו כי עוד שנה הוא לא יהיה מסוגל בריאותית לנהוג וייפסל לו הרשיון.

מעבר לזה ששווה לחכות בשביל זה, האם שווה לחכות עם קניה של אוטו עד אז או לקנות משהו בשביל השנה הזאת?

האם ירידת הערך של האוטו ומכירתו לאחר שנה יהיו קיצוניים או שזה עניין של מאות-אלף ומשהו שקלים?

פורסם

סיריון למרות הביקורות הלא רעות בכלל אני לא מסוגל לסוע באוטו הזה..

והסיוויק למרות שהוא אמין הוא יקר לי קצת לתקציב..

 

מה אתה אומר לגבי מה שאמרתי? שווה קניה של רכב זמני לשנה עד שאני קונה מקרוב המשפחה את הקורסה המדוברת או שאני יכנס להוצאות מיותרות והפסדים?

פורסם
פורד פיאסטה יותר אמינה וקלה לאחזקה מהקורסה, ממליץ על אחת שנת 2002.

 

מצטרף בתור בעל אחד כזאת

2002 נכנסת בדיוק בתקציב שלך

פורסם

אם אתה יודע שהקורסה טופלה על ידו בצורה טובה היא תגלה אמינות טובה, כמובן להתרחק מהגיר האוטומטי של הרכב במידה והוא איזוטרוניק (לא זוכר את השם המדוייק) ולבדוק מערכת קירור וחימום, רדיאטור, זה הבעיות המרכזיות שידועות לי בקורסה.

אם אתה רוצה לחכות שנה זה ישתלם, קילומטראז' נמוך זה מעולה ויהיה לך יותר קל למכור את הרכב בגיוס (במידה ותרצה).

הוצאות צפויות ביטוח 5000 טסט 1000 עוד 1000-2000 לפני טסט במידה והרכב לא "לוקק" ועוד כמובן כמה אלפים בצד לבעיות שעלולות לצוץ .

אם הרכב טופל בצורה טובה על ידי האדם המבוגר ואתה רוצה לחכות שנה תחכה, אבל אם אתה לא יודע את עברו של הרכב ועד כמה הוא טופל בצורה טובה תמשיך לחפש לך רכב , ההמלצות פה על פונטו ספייס הן בגלל שהרכב זול לתחזוקה וצריכת הדלק שלו מאוד נמוכה.

תמיד תזכור שאם אתה קונה רכב ב 15K אתה צריך לשים עוד כסף בצד שיהיה לך על כל צרה שלא תבוא , לכן אם אתה קונה עכשיו רכב ב 15K ולא ישאר לך גרוש בצד כדאי שתוריד את התקציב.

Miata ND2

 

פורסם

תודה על כל ההמלצות...

כרגע מצאתי כרכב לכרגע גם כן אופל קורסה, הפעם שנת 98, גיר ידני מנוע 1.4 עבר 85 אלף יד ראשונה.

העניין הוא כזה, האוטו במחירון עולה 10700 שקל, הגברת מוכרת ב-5000 כי הלך האלטנרנטור (לפי מה שהבנתי עסק של 500-700 שקל, אני צודק) שווה קניה? כמובן שאני לא אחד שמסתכן ולוקח לבדיקה, במידה ואין עוד משהו חריג, שווה לקנות?

כמובן שיחד עם הבדיקה, האלטרנטור והעברת בעלות יוצא לי 6.5 אלף אבל זה נשמע לי כמו משהו משתלם שיכול להיות לי מעולה לאורך השנה הזאת.

 

דרך אגב עוד לא קיבלתי תשובה לגבי קניה של רכב עכשיו ומכירתו עוד שנה, כמה ההפסד הכלכלי משמעותי?

פורסם
תודה על כל ההמלצות...

כרגע מצאתי כרכב לכרגע גם כן אופל קורסה, הפעם שנת 98, גיר ידני מנוע 1.4 עבר 85 אלף יד ראשונה.

העניין הוא כזה, האוטו במחירון עולה 10700 שקל, הגברת מוכרת ב-5000 כי הלך האלטנרנטור (לפי מה שהבנתי עסק של 500-700 שקל, אני צודק) שווה קניה? כמובן שאני לא אחד שמסתכן ולוקח לבדיקה, במידה ואין עוד משהו חריג, שווה לקנות?

כמובן שיחד עם הבדיקה, האלטרנטור והעברת בעלות יוצא לי 6.5 אלף אבל זה נשמע לי כמו משהו משתלם שיכול להיות לי מעולה לאורך השנה הזאת.

 

דרך אגב עוד לא קיבלתי תשובה לגבי קניה של רכב עכשיו ומכירתו עוד שנה, כמה ההפסד הכלכלי משמעותי?

קצת חשוד שרק בשביל אלטרנטור שהלך המחיר הוא 5K. אמנם גברת, אבל צריך לבדוק היטב מה מסתתר מאחורי זה. כמו שאמרת, אם תקח למכון בדיקה וייתגלו עוד דברים, כנראה שתבין למה המחיר הוא כזה.

 

בנוגע למכירת רכב אחרי שנה, קצת קשה לענות על השאלה.

לרכב כמו שאתה מחפש, בן 10-14 שנים, תהיה ירידת ערך (בחישוב של ערך מוחלט ולא אחוזים) קטנה לעומת שנתונים גבוהים יותר. עניין אחזקה הוא גם פונקציה, הרי על רכב שנחבט ישלמו הרבה פחות.

:twisted:Seat Leon FR 2013 1.4TSI 122HP Manual
פורסם

ההפסד הכלכלי לא משמעותי לדעתי לרכב כזה במידה ותחזקת אותו טוב , אין לו בעיות ולא עברת איתו נסועה גבוהה, אתה אפילו יכול לקבל יותר ממה שקנית , אני לא מאמין שרק האלטרנטור זה הבעיה ובגלל זה הגברת החליטה למכור , בטוח יש עוד כמה דברים בעייתים ברכב או דברים שבעבר סבלה מהם והחליטה שדי לה

Miata ND2

 


×
×
  • תוכן חדש...