Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי סוזוקי סוויפט 1990 וכל המים ברכב עם חלודה , אני רוצה השבוע לרוקן את כל המים ולשים נוזל קירור טוב.

ראיתי בפורום שהרבה ממליצים על "פרסטון" הוא מתאים לרכב שלי ? וכמה ליטר אמור להספיק לי למלא את הרדיאטור והמיכל הקטן וכמה אמור לי לעלות לי ?

פורסם

שחכתי לציין שאין בעיות חימום ברכב , סתם מציק לי בעין שיש מים עם חלודה .

אבל שמעתי על מקרים שהחלפה למי קירור עשתה בעיות אחרי שהיה הרבה לכלוך ברדיאטור אז כדאי להלחליף בכל זאת ?

פורסם

פרסטון נוזל קירור טוב, לפי דעתי אמור להתאים. יש כמה סוגים, אני חושב שאתה צריך את הירוק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כמה אמור לעלות גלון של פרסטון ? שלא ידפקו אותי בחנות ? ואיפה בתל אביב יש זול ?

ואמרו לי שחשוב לעשות ניקוז אויר שמחליפים מים .. מזה אומר ?

פורסם

באייס גלון פרסטון עלה משהו כמו 40~60ש"ח אם אני זוכר נכון.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

על זה נאמר "צ.ה.ל"= צרות הלכתי לחפש!!

עזוב את מערכת הקירור שלך במנוחה !

באם רכבך לא מתחמם, תרמוסטט לא תפוס לא במצב פתוח ולא במצב סגור, המנע לפתוח תיבת פנדורה, ברכב, שהאבנית עטפה את קירות מערכת הקירור בבידוד, שיוסר עם מעבר למי קירור פרסטון, או כל נוזל קירור אחר, איכותי יותר.

המנע מפתיחת , תיבת פנדורה, וחיפוש צרות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
על זה נאמר "צ.ה.ל"= צרות הלכתי לחפש!!

עזוב את מערכת הקירור שלך במנוחה !

באם רכבך לא מתחמם, תרמוסטט לא תפוס לא במצב פתוח ולא במצב סגור, המנע לפתוח תיבת פנדורה, ברכב, שהאבנית עטפה את קירות מערכת הקירור בבידוד, שיוסר עם מעבר למי קירור פרסטון, או כל נוזל קירור אחר, איכותי יותר.

המנע מפתיחת , תיבת פנדורה, וחיפוש צרות.

בברכה

צביקה

 

גם אם מישהו מנוסה עם ידע עושה את זה עדיין לא לעשות ?

האוטו לא מתחמם אבל עשיתי איתו רק נסיעות יחסית קצרות , לא יודע מה קורה איתו בנסיעות ארוכות שהוא מתאמץ.

פורסם

צביקה צודק במידה כלשהי, אך מצד שני האבנית והקורוזיה שנוצרו לך בנוזל הקירור עלולים לפגוע ולאכול את האטם ראש מנוע ואף לגרום לאיכול של הברזל בצלינדרים ובפקקי המים.

אני ממליץ על ביצוע פלאש למערכת הקירור ולאחר מכן שטיפה יסודית ומילוי נוזל קירור איכותי.

פורסם
מזה אומר פלאש ? ומה לגבי ניקוז אויר ? אמרו לי שצריך לעשות את זה אבל אני לא יודע מה זה אומר

 

חומר לשטיפת מערכת הקירור ,החומר מסיר חלודה במערכת ומאפשר זרימת מים טובה יותר וע"י כך מעלה את יעילות המערכת.

בעת החלפת נוזל הקירור המכונאי יעשה גם ניקוז אוויר.

×
×
  • תוכן חדש...