Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלכתי לראות גולף GTI, פחות משנה על הכביש עם אחריות יצרן לעוד שנה פלוס.

במהלך הנסיעה הרכב הרגיש לי חזק מאוד ואחרי דין ודברים בעל הרכב אמר לי שאחרי שהוא קנה את הרכב הוא שינה/שיפר את הניהול המנוע בסדנה והגדיל את הכ"ס.

האם זה פוגע באחריות?

האם אפשר לחזור אחורה?

האם כדי לי לשקול כזה רכב?

 

הרכב במחיר מאוד (!!!) אטרקטיבי וממש ממש חזק אבל אם אני מאבד את האחריות זה ממש לא משתלם אפילו במחיר אטרקטיבי...

 

*** עוד לא לקחתי את הרכב לבדיקה.

 

תודה לעונים.

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם

במידה והרכב תקין בבדיקה, לך לסדנא שהתקינה לו את הציפ ותבקש מהם לחזור למקור. זה הכל.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
הלכתי לראות גולף GTI, פחות משנה על הכביש עם אחריות יצרן לעוד שנה פלוס.

במהלך הנסיעה הרכב הרגיש לי חזק מאוד ואחרי דין ודברים בעל הרכב אמר לי שאחרי שהוא קנה את הרכב הוא שינה/שיפר את הניהול המנוע בסדנה והגדיל את הכ"ס.

האם זה פוגע באחריות?

האם אפשר לחזור אחורה?

האם כדי לי לשקול כזה רכב?

 

הרכב במחיר מאוד (!!!) אטרקטיבי וממש ממש חזק אבל אם אני מאבד את האחריות זה ממש לא משתלם אפילו במחיר אטרקטיבי...

 

*** עוד לא לקחתי את הרכב לבדיקה.

 

תודה לעונים.

 

כל עוד זה תוכנה בלבד ואין שינויים מבניים לא הייתי פוסל את הרכב.

תבדוק באיזה סטייג' מדובר. אם מדובר בתוכנה בלבד(כלומר סטייג 1) תבקש את העותק הצרוב של התוכנה המקורית(מקווה שיש לו) וכך תוכל לחזור למצב "סטוק" אם בא לך.

פורסם

הרבה אנשים נמנעים מלקנות רכב משופר כי הם חוששים שהרכב נטחן על-ידי בעליו הקודמים,

 

אני דווקא רואה את זה כיתרון אך ורק בתאי שהבעלים הקודם שמר על הרכב תוך שהוא יודע מה צריך לעשות ע"מ לשמור על רכב משופר. כולל טיפולים בשמן איכותי בזמן ואף לפני הזמן!

 

מעבר לכך - באשר לאחריות -

 

אם תשתף של איזו חברה תוכנת הניהול נהיה חכמים יותר...

 

בגדול - לרוב החברות (אם לא כולן? :roll: ) יש שלט להעברה בין התוכנות כך שאתה יכול לחזור לתוכנה מקורית לפני פנייה למוסך לטיפול או כל בעיה אחרת.

 

בכל מקרה - אני עם לאון קופרה / איביזה fr משופרות בצעתי מספר טיפולים במוסך מורשה ברכב חדש ובאחריות ללא שום בעיה בכלל...

 

רק צ'יפ זה לא משהו שאפשר לעלות עליו בקלות ולכן אל חשש -

אם הרכב שמור ובמצב טוב, תקנה ותהנה.

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

לפני טיפול במוסך גש לסדנה ותסיר את התוכנה כדי שיהיה לך שקט נפשי.

אחרי הטיפול תחזיר.

לחברים שלי לא עשו בעיות ויש להם תוכנה ומטפלים במסגרת אחריות.

אוטו פגז, חבל לפספס אם המחיר טוב...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

הבעיה שלך תדע אם הוא טחן את הרכב או לא. אם הוא חיכה לפני תחילת נסיעה ובסיומה לפני כיבוי וכו'.

 

אני אומר כל עוד זה סטייג' 1 ואין שינויים מבניים זה לא קריטי והמצב גם הפיך.

 

כמו שגיא אמר, תגיד באיזה שיפורים מדובר ושל איזה חברה.

פורסם

מעניין מאיפה הגיע העניין הזה שמכוניות משופרות הן שחוטות. דווקא ממה שיצא לי להכיר, המשפרים למיניהם הרבה יותר מודעים ושומרים על המכוניות שלהם, ואני בטוח שלא קורה כלום לGTI מתאוצות חזקות פה ושם, להפך.

 

לגבי השיפור הספציפי הזה, תבדוק אצל מי הוא התקין את התוכנה. מעבר לזה, הוא בסך הכל עשה לך טובה כי אם לא, היית צריך לעדכן תוכנה בעצמך - ההבדל הוא פשוט עצום. כל דקה שהאוטו הזה נשמר כסטנדרטי היא דקה מבוזבזת.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
הממ..... אולי אני צריך לנסות.

בינתיים לא חשתי צורך.

 

אתה מבזבז את האוטו. כל פעם שאני נוהג על הMK6 הלא משופרת של חבר שלי האוטו פשוט מרגיש לי איטי ואנמי. אלוהים רצה שהאוטו יגדוש יותר חזק, מה תעשה...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

שלי גם לא משופרת.

 

אני לא הייתי מוותר על הרכב בגלל צ'יפ.

כמו שאמרו לך כבר, תבדוק מי ביצע את ההתקנה, תבדוק היסטורית טיפולים במורשה וקח אותה לבדיקה במכון (ואם אתה מהמרכז אז מומלץ לעשות בדיקה אצל רון).

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

אין צורך ללכת להחזיר תוכנה לסטוק לפני טיפול במוסך, הם לא יעלו על שום דבר ומקסימום יעשו לך עידכון תוכנה שימחוק את הניהול שצרבו לך. במקרה כזה אם התוכנה היא מיצרן מוכר מגיע לך צריבה חוזרת חינם (כמובן שאתה תזדקק לאיזו שהיא הוכחת קנייה)

פורסם

ורק הערה קטנה נוספת לפני שאנחנו שולחים אותך לדרכך, לא ציינת שנה אבל GTI שמורות לא נמכרות במחיר "מאוד(!!!) אטרקטיבי" אלא שומרות יפה מאוד על קרבה למחירון ולכן כדאי קצת להתעכב ולהעמיק את הבדיקה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה הוא ציין שהרכב פחות משנה על הכביש ועדיין באחריות יצרן

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

ועדיין, תרשה לי להיות חשדן.

 

GTI שמורה עם הנתונים הנ"ל לרוב נמכרת קרוב מאוד למחירון ועפה תוך יומיים.

 

בכל מרכז מסירת רכבים של יבואן יוכלו לספר לך אנקדוטות "משעשעות" על רכבים חדשים שעשו תאונה מחוץ למגרש המסירה.

 

 

מעניין מאיפה הגיע העניין הזה שמכוניות משופרות הן שחוטות. דווקא ממה שיצא לי להכיר, המשפרים למיניהם הרבה יותר מודעים ושומרים על המכוניות שלהם, ואני בטוח שלא קורה כלום לGTI מתאוצות חזקות פה ושם, להפך.

 

רועי, כמו כל דבר בחיים, יש כאלה ויש אחרים.

אני הייתי קונה GTI משופרת ממך בלי לחשוש כלל, השאלה היא האם אתה היית קונה GTI משופרת מערס בן 19 מבת-ים?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...