Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכולם,

 

המוכר הוא בחור צעיר שקנה את הרכב אבל פוטר לצערו ממקום עבודתו ואין ביכולתו לעמוד בתשלומים וזו הסיבה למכירה לטענתו.

 

מאחר ולא היה לי רכב ספורט בחיי, למה חשוב לחכות עם רכב דולק אחרי נסיעה למשך דקה???

לתת לטורבו להתקרר?

ואם לא עשיתי את זה? הבלאי מואץ?

 

האם בדיקה של הרכב במכון מראה בלאי שלי מנוע/גיר/טורבו/מיתלים???

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם
אתה מבזבז את האוטו. כל פעם שאני נוהג על הMK6 הלא משופרת של חבר שלי האוטו פשוט מרגיש לי איטי ואנמי. אלוהים רצה שהאוטו יגדוש יותר חזק, מה תעשה...

 

מחזק +.

 

על מנת להיכנס בראש שקט למוסך מורשה לצורך טיפול תקופתי - העברתי בשלט את הרכב לתוכנת סטוק וכך נסעתי למוסך בת"א.

הנסיעה לשם הייתה כל כך משעממת!! האוטו הרגיש אנמי, חלש ופשוט לא סחב.

 

גולף GTI, לאון קופרה ודומיהם לא משופרות זה חילול ;)

 

רועי, כמו כל דבר בחיים, יש כאלה ויש אחרים.

אני הייתי קונה GTI משופרת ממך בלי לחשוש כלל, השאלה היא האם אתה היית קונה GTI משופרת מערס בן 19 מבת-ים?

 

אני יענה בשמי על השאלה שלך בגירה,

כנראה שלא, מערס בן 19 מבת-ים באמת כנראה שלא...

 

יחד עם זאת,

מבחור צעיר, שנראה ששומר על הרכב, עם היסטוריית טיפולים לא הייתי חושש לקנות רכב משופר בכלל.

להיפך, הייתי מודה לבחור הנחמד שחסך לי עלות של תוכנה ועוד חמוצים...

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

מכיר חברה בני 40+ שהגולפים GTIים שלהם בפול גז כול שבת למשך שעות.

הם יכולים לעשות בית ספר באיך לקרוע את האוטו לצעירים מבת-ים:-D

פורסם

כמובן שאני מכליל אבל מרבית בני ה 40 שנוסעים בשבת לנס הרים הם אנשים שיודעים משהוא על נהיגה נכונה ועל שמירה על הרכב בזמן מאמץ ולכן לא ממש גורמים נזק מעבר לאולי בלאי טבעי מואץ במקצת.

 

בו זמנית, אותו ערס מבת ים שעושה פתיחות בכל רמזור ועושה רייסים עם הסיביק קופה טורבו של חבר שלו יוצר בלאי ונזק הרבה יותר גדולים.

 

מעבר לזה, בעלי GTI בני כ 40 לרוב כשירצו לשפר את הרכב יגשו לאחת הסדנאות הגדולות וירכשו מוצר פרמיום לרכב בעוד שצעירים יותר ימהרו להתפתות לכל מיני ציפים סינים מאיביי.

 

 

שוב, ברור שאני מאוד מכליל אבל אלה לרוב הם הקוים המנחים.

 

יאללה, קח כבר את הרכב לבדיקה (במקום שאתה סומך עליו ולעולם לא במכון שהמוכר ממליץ עליו).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הצעירים אולי ישרפו קלאץ וצמיגים.

אבל תאמין לי שהטמפרטורת שמן שמגיעם אליה בנסיעה חזקה בנס הרים,הצעירים לא מתקרבים.

יש המון בלאי למי שעושה הרבה טיולי נהיגה,יש לנו בחברה כמה שהחליפו טורבוים וגירים יותר מפעם אחד,למכוניות חדשות.

אבל שנינו צודקים בגירה.

יש ויש.

פורסם

מי שהחליף גירים שיבדוק אם יש לו במקרה רגל שמאל קצרה או בעית תזמון יד מול רגל, בעיה שלא קשורה לתוואי כזה או אחר.

 

טמפרטורת שמן בקטע המדובר לא תחרוג מהטולרנסים של היצרן כל זמן שיש מספיק שמן איכותי במערכת, מערכת הקירור תקינה והרכב לא שופר ברמה שלא נתמכת בשיפור מקביל של מערכת השימון והקירור.

 

בקיצור אין ממה להיבהל,

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

×
×
  • תוכן חדש...