Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הללויה! גולן טלקום עלו לאוויר ופרסמו תעריפים.


ya_pl
שימו לב! השרשור הזה בן 603 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הוא דווקא בעל עסק לא קטן, בארץ.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועדיין זה דיבור של צרכן, כשזה מגיע לכיס שלנו כולנו מדברים כמו צרכנים.

 

עסק שלא תופס לקוח, לא יכול להתקיים בג'ונג'ל של הארץ.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוך השם הסים הגיע אליי היום.

נרשמתי וזה רושם לי סטטוס: בתהליך ניוד פנימה.

מה זה אומר?

ראיתי אנשים שרשמו פה שהניוד נקבע להם ל:x Y Z

לי זה לא רשום.

אפשר הסבר בבקשה?

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כמו שלא תקבל לקוחות לשווארמיה שלך כי נגמרו הבגטים , לא , אתה תגיד להם לחכות ורץ להביא חדשים. מי יחכה זה כבר משהו אחר

 

אתה אולי תקבל אותם ותתחיל למשוך אותם אבל בעל עסק חכם או שיגיד שנגמר או שיגיד שהוא שלח מישהו להביא באגטים וזה יקח עוד חצי שעה (כשבחצי שעה הזו יש לפחות רבע שעה מקדם ביטחון). הנקודה היא שאתה צריך לשים ללקוח הכל על השולחן בשקיפות מלאה ולתת לו לבחור.

 

בעל עסק חכם יכריז באותו רגע על 50% הנחה על שווארמה בצלחת!

הוא מרוצה, הלקוחות עוד יותר.

 

שזה די דומה למה שגולן הודיעו שכל מי שהסים התעכב יותר מיומיים בדרך, יקבל את הסים במתנה.

 

 

שורה תחתונה, רובכם פה בכיינים עלובים!

 

לא טוב לכם? תחזרו לאיפה שהייתם ותמשיכו לשלם 400 ש"ח לחודש וליות נעולים בתוכניות דרקוניות של 36 חודשים.

 

קצת חבלי לידה וקשיים וכל אחד במקום לפרגן מתחיל ליילל כאילו הוא איזה נוחי דנקנר ומפסיד מליונים אם הסלולארי שלו לא און-ליין 24/7.

 

כנסו לפרופורציה כי מהצד זה נרעה מגוחך ופטטי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באגירה, אם תגיש שווארמה בצלחת בלי באגט ליד יהרגו אותך.

 

אני לא מתבכיין בקשר לגולן כי מלכתחילה לא עברתי. הוא לא מתאים לי במבנה השירותי שלו ולכן לא אעביר אליו גם בעתיד קוים עסקיים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם בדיעבד זה קל להיות חכם גדול, אבל: אם אתם מבצעים ניוד לגולן, קחו מרווח ביטחון של יומיים (נגיד) שבהם תוכלו להסתדר בלי סלולרי - בכלל! אמנם יש אנשים שהניוד שלהם עבר מיידית, או לאחר כמה שעות, יש כאלו שלוקח יותר. ממה שלי נראה, ביצעתי את הניוד ביום חמישי (סופ"ש), כלומר שיתכן ולא מבצעים בו ניוד. לאחר מכן שישי ושבת (אין ניוד, אני מניח) ואז שני ימי חול - ראשון ושני, כאשר רק בשני הקו הופעל.

 

אני לא יכול להגיד על כולם כאן אבל מניסיון כפול שלי.

ניידתי את אמא שלי ולאחר שבוע גם אותי לגולן טלקום,

בשני המקרים ניידו אותי באותו יום לקראת השעה 9 בערב כשבכלל היה רשום באתר של ג"ט שעד 6 אני אעבור חברה,

מה גם שאחד המקרים היה יום חמישי.

 

ככה שאין תורה מסיני במקרה הזה, אני רק מקווה שהמצב הזה יתחיל לאט לאט להסתדר ולא יהיו בעיות כמו שאמרת "יומיים ללא סלולרי".

404

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובאותו נושא, מHWZone:

 

7. טוקבק שקראתי:

 

מאת: Milford Cubicle (ב-22:29, 06.06.2012)

 

"לצערי אני מאשר כי החברות הגדולות מאחורי הצעדים הללו

איש יח"צ, משרד כלשהו (04.06.12):

שלוש החברות הגדולות שכרו שירותיהם של משרדי יח"צ ופרסום רבים (ביניהם משרד בו אני עובד)

הן הקימו חפ"ק משותף (!)- ובו הן מתאמות צעדים (משותפים) למלחמה במפעילות החדשות.

על הכוונת - בעיקר גולן טלקום.

אל תאמינו לתגובות שאתם רואים בדף הפייסבוק של גולן טלקום. למעלה מ-50 אחוזים מהתגובות שם הן יוזמה של משרדי הפרסום והיח"צ.

נשכרו לצורך כך טוקבקיסטים בתשלום, מעצבי מדיה ועוד.

כמו-כן, נרכשו סימים באופן חוקי - על מנת לשוות תוקף אמיתי לתלונות (כולל מספרי הזמנה וכו`)

החברות גם מפעילות עומס טלפוני מכוון על מוקדי השירות של החברות החדשות (מרכזיות רובוטיות יוצרות עומס מכוון על מוקד השירות)

אז נסו להיות בבקשה קצת יותר חכמים.

כי ככה זה.

כשהמניות צוללות, מוכנים לעשות הכל."

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה אתה צודק.

תרשה לי לחזק אותך.

 

זה אשכרה עובד כך

אתה תחזיר אותי כל יום הביתה מהעבודה, אני אגיד בגירה מלך! תמיד עוזר.

יום אחד תגיד לי שאתה רוצה היום, רק היום לחזור לבד, ישר ישכחו הכל ויגידו : בגירה זבל! אף פעם לא לוקח אותנו הביתה טרמפ.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

NINJMNKY

 

הציטוט שפרסמת כל כך לא מפתיע,זה ממש אופיניי שתאגידי ענק דרקוניים יחליטו לפעול בצורה כזו,

כי המחשבה הבריאה הייתה אומרת : לקחת את כל הכסף שזרקנו על משרדי פרסום וטוקביסטים והלאה

ולייעל אותו בהורדת מחירים ובשימור לקוחות וכיוצא בזה.

 

אני באופן אישי עדיין לא נטשתי את הדרקון,אני מחכה פרק זמן בכדי שיירדו העומסים ובכדי שהשירות

יעלה על כנו בקרב המפעילות החדשות.

Gn'f'R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועדיין זה דיבור של צרכן, כשזה מגיע לכיס שלנו כולנו מדברים כמו צרכנים.

 

עסק שלא תופס לקוח, לא יכול להתקיים בג'ונג'ל של הארץ.

 

 

אתה טועה.

 

אני לא מוכר לכל אחד ולא מוכר כל מוצר לכל שימוש. אין לי בעייה להגיד ללקוח ללכת למתחרה שלי כי הימוצר שלו יותר מתאים ליישום הספציפי שלו ואין לי בעייה להגיד גם שאוכל לספק רק בעוד X זמן. מעדיף לא לקבל הזמנה מאשר לקבל ולהיכשל או לקבל ולא לספק.

 

עסק בסדר גודל של חברת תקשורת זה לא באסטה בשוק שמי שתפסת תפסת ומי שהמשיך לא תראה אותו אף פעם. פה מדובר על מותג ועל לקוחות שעדיף שיחשבו ויקבלו את ההחלטה הנכונה עבורם מהראש תוך ידיעת כל הפרטים. לקוח ממורמר גורם הרבה יותר נזק מלקוח שלא קיים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באגירה, אם תגיש שווארמה בצלחת בלי באגט ליד יהרגו אותך..

 

בחצי מחיר?

 

ילקקו את האצבעות, יגידו תודה ואפילו פעם הבאה שיבואו לקנות שווארמה בפיתה ישאלו אם אין גם היום 50% הנחה על צלחת.

 

תאמין לי שבמהלך שכזה אתה גם מוכר יותר טוב וגם מרוויח לקוחות יותר מרוצים מאשר לייבש אותם חצי שעה מול השווארמה המסתובבת בזמן שכל 5 דקות אתה אומר להם "הנה, הנה, עוד 2 דקות הוא מגיע" ובינתיים חצי מהם איבדו את הסבלנות ולא "הוצאת מהם שקל".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו מוזר,הסים הופעל,

המכשיר עושה ריסטים לעצמו {נוקיה 5800}

ואז נותן הודעה:

הפעלת הטלפון נכשלה.פנה לקמעונאי.

מה זה?

טוב שלא רשמו חנווני!

ועכשיו ברצינות, מה זה אומר?!

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...