Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בוא נסגור את הסיפור בכך שראיתי את המים יוצאים ממיכל העודפים ורטיבות, לא סדק, לא נזילה,לא שטיחים רטובים, לא מים זורמים, והאמת שלא הייתה גם ירידה דרסטית, כפי שציינתי הכמות המשוערת היא חצי ליטר+ ל10K ובימים הקרובים נדע אם הדיאגנוסטיקה הייתה טובה :-).

השאלות שנשאלו הן:

האם שינוי הפקק בעייתי? (אין לי מושג איזה פקק היצרן קבע)

ודעותיכם על חוו"ד של המוסך בנוגע לירידת מפלס השמן.

תודה.

 

סבבה אני רק ייעצתי.

בברכה,

שגיא

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואני מאוד מודה לך על זה, לא התכוונתי לפגוע או משהוא, פשוט אני מחפש תשובות לשאלותיי וראיתי שכנראה אנשים לא הבינו אותי נכון.

כאשר אני מחפש מידע בפורום, העצות מהסוג הזה הן הכי מועילות!

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אחד מהרכבים שלי הוא גם שרייד 97,

גם אני שומע רעש של מים, התנעה של הרכב.

אבל אין לי איבוד מים.

Nir Goldman-Fux

פורסם

תבדוק טוב בתא של הנהג ומתחת לשטיחים.

זה מתחיל מחור קטן מאוד ואז מגיעה הנזילה הגדולה.

זה מה שקרה לי בשרייד 98.

בברכה,

שגיא

פורסם

הרדיאטור החימום נמצא בתוך הדשבורד ובכדי להגיע אליו

צריך לפרק כמעט את כל הדשבורד.

בגלל זה ויתרתי על הרדיאטור ועשיתי מעקף.

בברכה,

שגיא

פורסם

היי

 

גם אני בעלים של שרייד , בקשר לשמן הצריכה באמת גבוהה, יש לי גם הזעות אבל הכמות מאוד מאוד קטנה.

 

בקשר למים , גם לי היה רעש של פכפוך מים כזה בהנעה , מהקריאה פה בפורום הבנתי שזה אוויר במערכת קירור ואכן כך היה, רוקנתי אוויר רעש המים נעלם וכמות המים במיכל ירדה משמעותית.

ממליץ לך לנסות את זה ולראות מה יוצא.

 

אם אתה צריך עזרה עם תהליך הניקוז אוויר מהמערכת אתה יכול לחפש פה בפורום או תשאל אותי בפרטי אשמח לעזור לך..

 

בהצלחה!

פורסם

בקצב של פרסום פוסטים בפורום 3 שבועות זה שנה בפורום אחר, לסיפור היה המשך:

יומיים אחרי הביקור במוסך שמתי לב שטמפ' הרכב עולה, עצרתי בצד חיכיתי שהמנוע יתקרר ותוך כדי התקשרתי למוסכניק לצעוק על המחדל (שינוי סוג הפקק) הוא אמר לי שאין סיבה שהפקק הוא הגורם, אני המשכתי לא להאמין וחשבתי לעצמי שבטח כל המים יצאו מהמיכל עודפים (זו יכולה להיות מחשבה שטותית-אך כל עוד איני בעל מקצוע, אין להתפלא) ברגע שהרכב התקרר פתחתי את הרדיאטור וראיתי שהוא ריק, כמנהג אבותינו במדבר הלכתי לחפש מים (מזל שהיה ברכב בקבוק). תוך כדי מילוי מים אני שומע נזילת מים, מבט חטוף מתחת לרכב הראה שאיזשהו פקק גומי סגור בבנד הממוקם בחלק התחתון של הרדיאטור מצד שמאל(שלי) סיים את חייו האלסטיים, למרות שמדובר ברכיב שטותי לא היתה לי אפשרות לסדר זאת במקום הזמנתי גרר הלכתי למוסך-מסרתי את התנצלותי. המוסכניק הציב בפני שתי ברירות, לחכות לפקק מקורי(מפירוקייה או לחפש בחנויות חלפים) או שהוא ייצר תחליפי, הוא נתן לי את מילתו שהחליפי יחזיק מעמד עד סוף ימיו של הרכב/הרדיאטור והחלטתי ללכת על החליפי. למעוניינים הוא לקח בורג, השחיל אותו לתוך צינור בקוטר המתאים הידק את הצינור לבורג עם בנד, הרכיב את הצינור/פקק מאולתר לרדיאטור. כמובן שאחרי זה התעקשתי על בדיקת לחץ (קומפרסייה?) למערכת, הוא ניסה להזהיר אותי שלא כדאי במערכת ישנה לעשות בדיקה כזאת, אמרתי שלא מעניין אותי ואם הרדיאטור או כל רכיב אחר אמור להתפוצץ בקרוב אני מעדיף שזה יקרה במוסך ולא באמצע שומקום, בדקנו ואין דליפה משום מקום. 8)

אגב יום אחרי כשבדקתי מים לא היה חסר אבל חטפתי עצבים על כך שהמיכל עודפים מטונף וצריך לפתוח כל פעם את המכסה ואין אפשרות לראות מבחוץ את מפלס הנוזל, ניסיתי לראות איך מפרקים אותו, מרפרוף פה בפורום הבנתי שהמיכלים בד"כ מורכבים לרכב באמצעות ברגים, תוך כדי חיפוש אחר ברגים התחוור לי שהמיכל פשוט מורכב מטה על מסילה ונשלף במשיכה כלפי מעלה, קצת סקוטש, מברשת, והשרייה באקונומיקה-כמו חדש!

פורסם
היי

 

אם אתה צריך עזרה עם תהליך הניקוז אוויר מהמערכת אתה יכול לחפש פה בפורום או תשאל אותי בפרטי אשמח לעזור לך..

 

בהצלחה!

 

היי,

אשמח אם תשתף אותי כיצד ביצעת את ניקוז האוויר בשרייד, זה מידע שיכול לתרום לכל בעלי השרייד שגולשים כאן :-o

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם
היי,

אשמח אם תשתף אותי כיצד ביצעת את ניקוז האוויר בשרייד, זה מידע שיכול לתרום לכל בעלי השרייד שגולשים כאן :-o

 

טוב אז ככה ע"פ מה שקראתי פה בפורום:

 

כשהאוטו קר, פותחים מכסה רדיאטור, מניעים את הרכב ולוחצים על צינורות נוזל הקירור שנכנסים ויוצאים לרדיאטור, כבר בכמה לחיצות הראשונות ניתן יהיה לראות בועות אוויר יוצאות מפתח הרדיאטור, לא לפחד ללחוץ חזק גם כשמים יוצאים מהרדיאטור , עושים את הפעולה עד שהמאוורר מתחיל לעבוד.

 

זה ממש עזר לי , רעש המים נעלם, וגם טמפ' המים טיפה פחות ממה שהיתה לפני כן...

 

מקווה שעזרתי ואם כן שמחתי לעזור!

פורסם

טוב אני כבר ממש מתוסכל מכל הסיפור הזה,

נעשתה בדיקת לחץ ולא אותרו אי אלו נזילות, הכל יבש מתחת לשטיחים, הוחלף פקק רדיאטור,בוצע ניקוז אויר, ועדיין מפלס הנוזל יורד.

לאחר נסיעה כשאני מרים מכסה מנוע אני רואה שכמות מי הקירור במיכל העודפים היא עד הסוף(מעל המקסימום, ממש עד הפקק) ושהסביבה אליה מכוון צינור היציאה של מיכל העודפים רטובה מנוזל קירור-המסקנה המתבקשת היא שיש משהוא שגורם לנוזל ממיכל העודפים לא לחזור לרדיאטור, אבל אם הוחלף פקק הרדיאטור מה יכולה להיות הסיבה?

תודה לעוזרים.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני יודע שזה כבר מאוחר (מקווה שלא)

גם לי יש דייהטסו שרייד

עדיין יש לי את המקרה שהמיכל עיבוי מתרוקן ולפי בירורים זה הפקק

המוסכניק הסביר שיש לפקק חומר שמתרחב בהתאם לחום וללחץ שהמים גורמים עקב זאת הוא מתוכנת לזרוק נוזלים או לקחת בהתאם

כנראה שהפקק גמור אצלך . עוד דבר המוסכניק אמר שיש צורך רק בפקק מקורי והמידה שלו היא 0.9 שיהיה בהצלחה

ועזרת לי עם בעית הפחפוח מים ... אני אנסה את זה תודה דימו.

פורסם

שלום רב.

אני רוצה לדבר על המנוע ולא על הרדיאטור.

קודם כל היה לי שרייד 93 6 שנים וגם לו הגומיות שסתומים היו יבשות.

מצד שני המנוע היה 1000 והשתמשתי בשמן 20W50 ולכן צריכת השמן היתה מועטה יותר.

ובכל זאת-מוסכניקים תמיד יגידו רינגים כדי לגזור ממך את הקופון.

אני במזדה שהיתה לי עם ק"מ של 185K ניסיתי משהו וזה הצליח.

הרכב התחיל לצרוך שמן ליטר ל5000 ק"מ ומה שעשיתי החלפתי לשמן 10W40

ליקווי מולי MOS -זה שמן עם תוסף בפנים ,שתומך במנועים עייפים.

התוצאה היתה שכמעט לא היתה צריכת שמן.

לכן תנסה בהחלפת השמן הבאה-אולי זה ישתפר.

בהצלחה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

אם גומיות השסתומים יבשות לא אמור להיות שמן על הפלאגים ועשן בהנעת בוקר? (מה שלא קיים אצלי)

אני משתמש ב10X40 של AGIP (נראה לי שגם הוא עם תוסף)ניסיתי תוספים של STP ושל XADO ללא הועיל.

המוסכניק אמר לי "תמשיך להוסיף שמן, לא כדאי להתעסק עם מנועים כאלה" :shock:

מצאתי בפורום כאלה שאמרו שלבעיה זו כדאי לעשות בדיקת לחץ, המוסכניק אמר שזה לא קשור.

והבעיה עם בריחת המים עדיין קיימת, על אף ששמתי פקק 0.9, מתסכל אותי ונגמר לי הכסף לפרסטון ( יכול לברוח ליטר בשבוע של 300-400 ק"מ נסיעות)


×
×
  • תוכן חדש...