Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי גולף 2008 אוטומטית לפני מספר ימים יד 2 כמובן, עכשיו בנסיעות הראשוניות שמתי לב לביצוע לא חלק של הגיר וזה מתבטא במספר סיטואציות:

 

1. לפעמים כשאני בעמידה ונותן גז הרכב עומד ולא מגיב בין חצי שניה לשניה ורק אז נותן לי קיק כזה כאילו מגיב באיטיות.

 

2. ההילוכים לא מתחלפים בצורה חלקה, כל הילוך שעובר נותן איתו קיק קטן ומעצבן

 

3. המעבר בין ההילוכים מהיר מאוד. אני מוצא את עצמי על הילוך חמישי או שישי כשאני בנסיעה על 40-50 קמ"ש. לא מוזר?

 

4. כבר פעמיים- שלוש האוטו נכבה לי כשאני בעמידה. לא יודע אם זה קשור לגיר אבל בכל זאת בחרתי לציין את זה.

 

אני אודה לכם על כל עזרה =]

 

עריכה:

*ביצעתי בדיקה לפני קנייה ושום ממצא משמעותי לא עלה מהקצין הבודק. יכול להיות שזה נורמלי?

פורסם

לגבי הגיר מדובר בDSG 6 למיטב הבנתי.

מדובר בDSG האמין לדעת כולם.

 

הייתי מציע לך לגשת למוסך ולבדוק לגבי עדכון גירסא לגיר.

לגבי דימום המנוע לא חושב שיש קשר, בדוק זאת באותו המוסך.

ממליץ לך על מוסך רון.

×
×
  • תוכן חדש...