Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביקשת יפה

 

אני על הכביש חוקית 46 שנה ועם משהו כמו 2 מיליון ק"מ.

 

מעולם לא עצר אותי שוטר על לא עוול בכפי.

 

בהרבה מקרים יצאתי ללא דו"ח בגלל דרך הארץ בה נהגתי כלפי השוטר.

 

בהרבה מקרים קיבלתי דו"ח וניסיתי למזער את נזקיו.

 

לא יודע איך מדבר המפכ"ל , לא בטוח שאתה יודע, אבל ברור שהתנהגות גסה לשוטר לא תביא אותך לשום מקום טוב יותר.

 

טוב כובע לא היה לו , עברנו.

 

אזהרה לא תוכל לקבל כי היית טוב מדי.

 

שוטר יכול לתת לך גם 20 דוחות על 20 עבירות שביצעת בו זמנית.

 

אם מוגש כתב אישום ובו מספר עבירות והורשעת בהם , נקודות תקבל רק על העבירה החמורה יותר.

 

כרגע כל מה שנשאר לך לעשות הוא להזדיין בסבלנות ולחכות. וכפי שנכתב כבר כאן עשה לך תרשומת של האירוע עם הנקודות החשובות שיכולות לסייע לך לתקוף את הדוח/ות אם וכאשר יגיעו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

לא יודע איך מדבר המפכ"ל ,

 

 

ישה,

הוא נואם מוכשר - כדאי לך להאזין לדיבור שלו .

 

וכן, שוטר יכול לגמור פנקס דוחות על אותו הנהג, היו דברים מעולם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מצטער מראש על שבירת השרשור.

 

אתה מתפלא למה עצרו אותך דווקא?

אולי היו עוד שנסעו בשוליים, אך הם כנראה היו חגורים!

 

כל הכבוד לאותו השוטר, עשה מה שלא עשו אחרים 11 שנה.

פורסם
מצטער מראש על שבירת השרשור.

 

אתה מתפלא למה עצרו אותך דווקא?

אולי היו עוד שנסעו בשוליים, אך הם כנראה היו חגורים!

 

כל הכבוד לאותו השוטר, עשה מה שלא עשו אחרים 11 שנה.

 

מילא ,דוח על נסיעה בשוליים -סבבה אני מבין ,השוליים זה מקום שנחוץ .

 

אבל איזה תרוץ מז***ן יש לשוטרים לתת לבנאדם דוח על חגורה?? איזה תרוץ יכול להיות למחוקק לקבוע חוק בנושא?

 

לדבר בטלפון ,מהירות ,אור אדום וכו' = סכנה לנהגים אחרים . חגורה = סכנה רק לעצמך , לכל אדם צריכה להיות זכות לעשות עם עצמו מה שהוא רוצה!

ואני לא מדבר רק על לשחק עם עצמו ...:lol: רציני, זה דפוק לגמרי .

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם

אין ספק המחוקק מתערב בחיינו בהרבה מישורים מגיל 0 ועד גיל המוות.

 

ונחזור לנושא החגורה.

 

אתה אדם נשוי עם X זאטוטים

 

עשית תאונה ובגלל שלא היית חגור נהרגת

 

למה החברה צריכה לשלם לאלמנה ולשאירים כסף בגלל שהיית אידיוט?

 

או נשארת בחיים נכה ?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מסכים איתך לחלוטין ישה !

יש אנשים שלא הפנימו את הנושא של חגורת בטיחות (משמה חגורה שמגנה עליך )

 

מדינת ישראל כמו שאר מדינות העולם ,קובעת חוקים כדי לשמור כל סדר וכללים שאינם פוגעים בחופש הביטוי וחופש בהיותך אזרח,אך באותה נשימה תפקידה למנוע פגיעה שלך בכלל הציבור,לדוגמא מה הבעיה ללכת ברחוב עירום? זה לא הורג אנשים ! אבל כדי למנוע פגיע בציבור הוגבל הנושא.

 

כך גם נושא החגורה המדינה לא צריכה לספוג את הקלות ראש שלך שלא לחגור חגורה ,בכך להשאיר אלמנה יתומים וחס וחלילה נזרקת מחוץ לחלון ישירות על משהוא אחר והרגת אותו!

 

לפי בתיאוריה שלך אתה מוזמן לעלות על רכבת ערים שיש בישראל או בכל מקום בעולם לוותר על חגורת בטיחות ובכך לגמול אותנו.

פורסם
מילא ,דוח על נסיעה בשוליים -סבבה אני מבין ,השוליים זה מקום שנחוץ .

 

אבל איזה תרוץ מז***ן יש לשוטרים לתת לבנאדם דוח על חגורה?? איזה תרוץ יכול להיות למחוקק לקבוע חוק בנושא?

 

לדבר בטלפון ,מהירות ,אור אדום וכו' = סכנה לנהגים אחרים . חגורה = סכנה רק לעצמך , לכל אדם צריכה להיות זכות לעשות עם עצמו מה שהוא רוצה!

ואני לא מדבר רק על לשחק עם עצמו ...:lol: רציני, זה דפוק לגמרי .

 

במקרה ואתה נוסע ולא שם חגורה אתה עלול להרוג מישהו בתוך הרכב שלך - כשהגופה שלך תעוף על מישהו שכן היה חגור

פורסם
מסכים איתך לחלוטין ישה !

יש אנשים שלא הפנימו את הנושא של חגורת בטיחות (משמה חגורה שמגנה עליך )

 

מדינת ישראל כמו שאר מדינות העולם ,קובעת חוקים כדי לשמור כל סדר וכללים שאינם פוגעים בחופש הביטוי וחופש בהיותך אזרח,אך באותה נשימה תפקידה למנוע פגיעה שלך בכלל הציבור,לדוגמא מה הבעיה ללכת ברחוב עירום? זה לא הורג אנשים ! אבל כדי למנוע פגיע בציבור הוגבל הנושא.

 

כך גם נושא החגורה המדינה לא צריכה לספוג את הקלות ראש שלך שלא לחגור חגורה ,בכך להשאיר אלמנה יתומים וחס וחלילה נזרקת מחוץ לחלון ישירות על משהוא אחר והרגת אותו!

 

לפי בתיאוריה שלך אתה מוזמן לעלות על רכבת ערים שיש בישראל או בכל מקום בעולם לוותר על חגורת בטיחות ובכך לגמול אותנו.

 

תמיר , אתה תמים.

קנית היטב את הפורפגנדה אבל אין לך מושג איזה מניע יש מאחורי כל דבר.

אין בטיחות בחיים - מחר יכול לדרוס אותך אוטובוס או איזה פיסכופט ייכנס בך אפילו שנהגת מושלם .

אתה יודע איך חברות ביטוח קובעות חוקים ? - סטטיסטיקה .

איך ממשלות קובעות חוקים ? - תעמולה לבחירות.

 

אתה וגם ישה בוחרים להאמין שמישהו דואג לכם ,אני בוחר להאמין שהממשלה היא רק הגלגל שיניים הראשי במערכת שמטרתה להפשיט את האזרח הקטן מכל נכסיו .

 

תראה לי כתבה אחת על בן אדם שעף מהשמשה בתאונה ובכך גרם למותו של אדם אחר .

או אדם שהגופה שלו מעכה אדם אחר - כמו שהציעו כאן . די ! תפסיקו להאמין לכל מה שמספרים לכם .

-אני יכול לתת לך מקרים של אנשים שנהרגו דווקא בגלל שחגרו חגורת בטיחות .

חגורת בטיחות היא בסה"כ אשלייה .

אתה לא נופל מהרכבת הרים (ערים = עיר ברבים ) לא בגלל החגורה אלא בגלל שאתה נמצא בתנועה מעגלית והכח שפועל עלייך רק מעקל את המסלול שלך מבלי לשנות את המהירות .

- על העקרון הזה נסעו לוליינים בקרקס כבר מזמן - וגם רוכבי אופנוע בכלובים עגולים .

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם
אין ספק המחוקק מתערב בחיינו בהרבה מישורים מגיל 0 ועד גיל המוות.

 

ונחזור לנושא החגורה.

 

אתה אדם נשוי עם X זאטוטים

 

עשית תאונה ובגלל שלא היית חגור נהרגת

 

למה החברה צריכה לשלם לאלמנה ולשאירים כסף בגלל שהיית אידיוט?

 

או נשארת בחיים נכה ?

 

ה X ילדים היחיד שיש לי הוא 0 זהותית .

אני נוהג על לאנוס אז במקרה של תאונה לא סביר שאשאר נכה אלא פשוט אמות אתקפל למוות עם האוטו קרטון שלי - בכל אופן אין שום דבר שהחגורה יכולה לעשות בשבילי וזאת הסיבה שאני גם לא חוגר . אני לא רוצה מהמדינה כלום לאכסף ולא סיוע - רק דבר אחד , שתניח לי לנפשי.

הלך המחשבה שלך שייך לאנשים שמאמינים ש" התנהלות " תקינה מובילה לאורח חיים תקין. הרשה לי לספר לך על אדם בן 72 שעבד כל חייו ובגיל 72 לא קיבל שכר , ביחד עם החברים שלו בגילו על 6 חודשים שמונה שנים לאחר מכן כשחצי מחבריו כבר נפטרו הוא עדיין לא קיבל שום פיצוי מהחברה שפורקה ובטח לא מביטוח לאומי שהתכחש לו רק בגלל שהיה עולה חדש .

אז בבקשה אל תספר לי על מה שהחברה צריכה לשלם כי מאיפה שאני בא אני יכול להביא לך לפחות 100 אנשים שלא קיבלו כלום מהביטוח הלאומי היקר והם נכים , ויש להם ילדים והם באמת נזקקים לעזרה של ה" חברה " אבל הביטוח הלאומי לאדואג להם , הוא רק דואג לשלם לערבים שיש להם טריליון ילדים .

 

אתה יכול להמשיך להאמין בשקרים שאתה צריך בשביל לחיות בשקט דוד יקר שלי אבל אני ממש לא מתכוון לעשות את אותו הדבר.

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם

אחיין שלי לא לקחת את הכדורים היום?

 

עשה מה שבליבך רק תהיה מוכן לשלם על כך.

 

חגורת בטיחות ברכב הותקנה לראשונה על ידי חברה שוודית בשם וולוו לשיטתך בתור גימיק שיווקי.

 

כל מה שכתבת לגבי הביטוח הלאומי לא נכתב ברור .

 

תרצה לכתוב עוד הפעם כדי שאפשר יהיה להגיב , יופי.

 

אני בטח לא שותף לדעתך לגבי מהות המדינה בחיי אזרחיה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

Babybird,

 

למרות ההתנסחות העילגת והבוטה שלך, יש גרעין של הגיון בטענתך לגבי חוקי בטיחות שהחוק/המדינה כופה עליך.

הטעות הלוגית שלך היא בכך שאתה סבור שהמשטרה צריכה תירוץ כדי לאכוף את החוק. תפקידה של המשטרה לאכוף את החוק, היא אינה קובעת את החוק.

 

ניקח לדוגמא את חובת חבישת הקסדה בארה"ב. מכיוון שמדובר בהמנעות מפגיעה עצמית, ולא סיכון של אדם אחר, הועלתה טענה בשם פגיעה בחופש הפרט לגבי זכותה של המדינה לכפות על אדם להגן על עצמו.

מכיוון שתקנות התעבורה אינן חוק פדרלי, רשאית הייתה כל מדינה לקבוע את התקנות כרצונה.

רק בארבע מדינות אין חובת חבישת קסדה

בחלק מן המדינות החובה היא מתחת לגיל 18 או 21 .

כשאתה עובר מתחום השיפוט של מדינה אחת לשניה - חל עליך חוק המדינה בה אתה נמצא.

אין משמעות הדבר שכל אדם יכול להחליט באופן חופשי אם החוק חל עליו.

 

אתה יכול להצהיר כאוות נפשך כי אינך רוצה דבר מן המדינה ("אני לא רוצה מהמדינה כלום לא כסף ולא סיוע - רק דבר אחד , שתניח לי לנפשי.")

אני לא מאמין כי תהיה מוכן באמת לוותר על פינוי רפואי או טיפול בבית חולים ממשלתי .

אני גם לא מאמין כי תהיה מוכן או מסוגל לעשות ביטוח רפואי פרטי שידאג לך במקום המדינה.

כל ההצהרות הפסאודו-אנרכיסטיות שלך נשמעות כמו קשקוש.

פורסם
Babybird,

 

למרות ההתנסחות העילגת והבוטה שלך, יש גרעין של הגיון בטענתך לגבי חוקי בטיחות שהחוק/המדינה כופה עליך.

הטעות הלוגית שלך היא בכך שאתה סבור שהמשטרה צריכה תירוץ כדי לאכוף את החוק. תפקידה של המשטרה לאכוף את החוק, היא אינה קובעת את החוק.

 

ניקח לדוגמא את חובת חבישת הקסדה בארה"ב. מכיוון שמדובר בהמנעות מפגיעה עצמית, ולא סיכון של אדם אחר, הועלתה טענה בשם פגיעה בחופש הפרט לגבי זכותה של המדינה לכפות על אדם להגן על עצמו.

מכיוון שתקנות התעבורה אינן חוק פדרלי, רשאית הייתה כל מדינה לקבוע את התקנות כרצונה.

רק בארבע מדינות אין חובת חבישת קסדה

בחלק מן המדינות החובה היא מתחת לגיל 18 או 21 .

כשאתה עובר מתחום השיפוט של מדינה אחת לשניה - חל עליך חוק המדינה בה אתה נמצא.

אין משמעות הדבר שכל אדם יכול להחליט באופן חופשי אם החוק חל עליו.

 

אתה יכול להצהיר כאוות נפשך כי אינך רוצה דבר מן המדינה ("אני לא רוצה מהמדינה כלום לא כסף ולא סיוע - רק דבר אחד , שתניח לי לנפשי.")

אני לא מאמין כי תהיה מוכן באמת לוותר על פינוי רפואי או טיפול בבית חולים ממשלתי .

אני גם לא מאמין כי תהיה מוכן או מסוגל לעשות ביטוח רפואי פרטי שידאג לך במקום המדינה.

כל ההצהרות הפסאודו-אנרכיסטיות שלך נשמעות כמו קשקוש.

 

אני עילג ? למה ? כי אתה מפחד אז אתה מנסה להתעלות עלי ע"י זה שאתה מציג אותי כנחות?

רק לידע הכללי שלך עילג = לא תקין בדיבורו אני לא חושב שאי פעם שוחננו .אין לי בעיה להיות "לא תקין" ,בשביל זה אני כאן.

 

לגבי החוקים - "כבודו של האדם דורש ציות לחוק עליון אחד והוא כוחה של הרוח." גנדי .

פרט לכך, כל שוטרהוא אדם והוא בוחר מתי לאכוף ומה לאכוף - אני בתור מתנדב לשעבר במשמר האזרחי יודע וראיתי מספיק .

 

בקשר לטיפול וביטוח בריאות - למה שאני אהיה נגד? כדי שהמדינה תוציא את כל מה שהיא שונררה מהאזרחים לטובת כסתח" של EMG . לא נראה לי.

 

ואיזה קשקושים אנרכיסטיים ? זה שוב מראה כמה שאתם מפחדים ממשהו שקצת שונה ממה שהורגלתם לקבל . אני נגד אנרכיה . מעולםלא תמכתי באנרכיה ולעולם לא אתמוך. אני בסה"כ אזרח שמוטרד מהמצב הקיים ורוצה לשנות .אני לא רוצה שישונררו אותי על כלום ובמיוחד לא כשאני לא מסכן אף אחד ובלי שטויות על סיעוד וביטוח לאומי כי אני לא מכיר אחד שקיבל משהו - לפחות לא בלי להילחם על זה קודם ובמשך זמן רב מדי.

אני בסה"כ מצביע על התנהלות לא צודקת שאליה הורגלנו , אתה לא צריך לפחד מכך שמישהו מציע לשנות , אתה צריך לפחד מכך שאף אחד לא ישנה .

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .


×
×
  • תוכן חדש...