Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למנהלים, אני יודע שזה לא הכי קשור לאודיו אבל זה חלק מכל התכנון של התקנת מערכת טאבלט ברכב כדאבל דין. אם זה ממש לא קשור תמחקו/תעבירו. בבקשה ותודה.

פורסם

המצלמה מיצאת לבננות (אחת במקרה זה, שהיא הוידאו) הידועות כ-RCA- תמונת המחשה:

Car_reverse_camera.jpg

 

הצהוב- שידור הוידאו שהעדשה קולטת

האדום- ספק כוח.

 

בטאבלט תקן אותי אם אני טועה אין הכנה לערוצים של טלויזיה \ קליטה מRCA.

 

ולכן התשובה היא לא- לא אפשרי.

בהקשר לטכנולוגיה חדשה יותר שאולי תאפשר זאת אין לי מושג תצטרך להמתין לעוד תגובות.

JL Audio

פורסם

עקרונית זה כן אפשרי.

במקרה כזה לא חייב מצלמת RCA.

תעשה בדיקה באינטרנט לגבי מצלמות USB ואל-חוטיות.

בטאבלטים יש אופציית OTG, שזה מאפשר לחבר התקני USB ויש כל מיני מצלמות אל-חוטיות (בד''כ מצלמות IP).

אם תחפש טוב, אני בטוח שתמצא פתרונות באינטרנט.

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם

שימוש טכנולוגיה זאת תעלה לך יותר.

 

תעשה את החישוב לבד, באיזור ה35~40 דולר אתה יכול להביא מצלמת רוורס RCA + מסך 3.5 אינצ' \ 4.3 אינצ'.

שזה יוצא באיזור ה130 ~ 140 ש"ח.

JL Audio

פורסם

למה אתה חושב שמצלמות אחרות יעלו יותר?

גם אם זה אולי 10$ יותר, זה לא כזה נורא.

אני אישית משתמש ב-S2 שלי בטור מדיה סנטר באותו ומריץ דרכו FLAC, YOUTUBE, סרטונים ובלה בלה בלה...

ומשתמש ביציאות הדיגיטלית.

אם היה לי טאבלט והיתה לי אופציה להתקין אותו, אז כן, היתי מתקין כי יש שם יותר אופציות מאשר במערכת "סטנדרטית".

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם
למה אתה חושב שמצלמות אחרות יעלו יותר?

גם אם זה אולי 10$ יותר, זה לא כזה נורא.

אני אישית משתמש ב-S2 שלי בטור מדיה סנטר באותו ומריץ דרכו FLAC, YOUTUBE, סרטונים ובלה בלה בלה...

ומשתמש ביציאות הדיגיטלית.

אם היה לי טאבלט והיתה לי אופציה להתקין אותו, אז כן, היתי מתקין כי יש שם יותר אופציות מאשר במערכת "סטנדרטית".

הארתי פניו של פותח השרשור. את השיקולים הוא כמובן יעשה בעצמו בהתאם לאפשרויות :wink:

JL Audio

פורסם

קודם כל צריך לבדוק אם זה קיים, מה צריך בשביל זה, לבדוק עלויות ואחרי זה להחליט :wink:

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם

תודה רבה לכם חברים, התגובות והדיון הואילו לי רבות ואני אבדוק הכל אם יהיו לי שאלות נוספות לא אהסס לשאול :)

×
×
  • תוכן חדש...