Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בנושא רישוי רכב אספנות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אשמח אם תוכלו לעזור לי.

ביצעתי חיפוש בפורום ולא ממש מצאתי תשובה קונקרטית בנושא. במידה וידוע לכם על שרשור בנושא, אשמח אם תפנו אותי.

 

אני מתעניין ברכב אספנות כלשהו, אך אני רוצה להשתיל בו מנוע יותר מודרני. אני לא אכנס כרגע לאיזה רכב ואיזה מנוע וכו'.

אני מחפש מידע על נושא הרישוי וטסט. אני יודע שצריך לעשות טסט דו שנתי וצריך אישור כלשהו ממוסך פעם בשנה.

השאלה היא האם זה אפשרי מבחינת רישוי, הרכב יחשב לאספנות? האם יש הגבלות בנושא שינויים לא מקוריים ברכב מבחינה מכנית?

האם זה בעייתי להשיג אישור ממוסך אם הרכב לא מקורי לגמרי?

 

אשמח לכל עזרה בנושא.

תודה מראש

ר

פורסם
שלום לכולם,

 

אשמח אם תוכלו לעזור לי.

ביצעתי חיפוש בפורום ולא ממש מצאתי תשובה קונקרטית בנושא. במידה וידוע לכם על שרשור בנושא, אשמח אם תפנו אותי.

 

אני מתעניין ברכב אספנות כלשהו, אך אני רוצה להשתיל בו מנוע יותר מודרני. אני לא אכנס כרגע לאיזה רכב ואיזה מנוע וכו'.

אני מחפש מידע על נושא הרישוי וטסט. אני יודע שצריך לעשות טסט דו שנתי וצריך אישור כלשהו ממוסך פעם בשנה.

השאלה היא האם זה אפשרי מבחינת רישוי, הרכב יחשב לאספנות? האם יש הגבלות בנושא שינויים לא מקוריים ברכב מבחינה מכנית?

האם זה בעייתי להשיג אישור ממוסך אם הרכב לא מקורי לגמרי?

 

אשמח לכל עזרה בנושא.

תודה מראש

ר

עושים טסט פעם בשנה לרכב אספנות צריך אישור אחד של רכב מיושן את זה אתה מקבל ממוסך מורשה!

אסור לעשות שום שינוי במנוע שחורג מהמותר ברשיון הרכב !

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
שלום לכולם,

 

אשמח אם תוכלו לעזור לי.

ביצעתי חיפוש בפורום ולא ממש מצאתי תשובה קונקרטית בנושא. במידה וידוע לכם על שרשור בנושא, אשמח אם תפנו אותי.

 

אני מתעניין ברכב אספנות כלשהו, אך אני רוצה להשתיל בו מנוע יותר מודרני. אני לא אכנס כרגע לאיזה רכב ואיזה מנוע וכו'.

אני מחפש מידע על נושא הרישוי וטסט. אני יודע שצריך לעשות טסט דו שנתי וצריך אישור כלשהו ממוסך פעם בשנה.

השאלה היא האם זה אפשרי מבחינת רישוי, הרכב יחשב לאספנות? האם יש הגבלות בנושא שינויים לא מקוריים ברכב מבחינה מכנית?

האם זה בעייתי להשיג אישור ממוסך אם הרכב לא מקורי לגמרי?

 

אשמח לכל עזרה בנושא.

תודה מראש

ר

 

רכב אספנות: כל רכב בן 30 שנה ומעלה, החל ב1 בינואר אותה שנה, ללא קשר מה תשתיל בו.

טסט: פעם בשנה בתאריך המקורי.

לגבי שנוי מנוע: יש אפשרות להשתיל ולקבל רישוי עפ"י אישור מעבדה מוסמכת, או להביא אישור מהיבואן/יצרן על כך שהמנוע הנ"ל מתאים, בתוספת אישור מוסך על ההתקנה הנכונה.

אישור אפשר להשיג על כול דבר שהוא מתאים עפ"י המלצה של גוף מורשה.

פורסם

תודה רבה לכל העונים, עזרתם לי מאוד!

אם יש עוד אנשים עם מידע נוסף או אנשים שביצעו משהו דומה, אשמח לשמוע על התהליך.

 

תודה והמשך יום נפלא!

ר

פורסם
תודה רבה לכל העונים, עזרתם לי מאוד!

אם יש עוד אנשים עם מידע נוסף או אנשים שביצעו משהו דומה, אשמח לשמוע על התהליך.

 

תודה והמשך יום נפלא!

ר

יש חבר מועדון שיש לו nsu רו 80 עם מנוע סובארו מאושר ברישיון.

בבעלותי BmW 518 1982

:-D.ואני מהמפגש הצפוני.:-D

פורסם

בטוח שכל מי ששתל מנוע יכנס עכשיו לשרשור הזה ויתן פרטים מדוייקים מה בדיוק עושים :roll:.

 

הלו אנחנו בישראל אסור אסור ושוב פעם אסור להשתיל מנוע שונה למעט מיקרים חריגים.

כל מי ששתל מנוע באישור זה מנוע שהותקן באותו דגם או שהיבואן אישר ובדרך כלל זה לא קורה.

 

אני לא חושב שאתה שוטר אבל גם אם הייתי מכיר מישהו בטח לא הייתי מפרסם זאת כאן.

פורסם
יש חבר מועדון שיש לו nsu רו 80 עם מנוע סובארו מאושר ברישיון.

 

זה ספציפית אישור שאושר עוד בזמן שהמכוניות היו על הכביש, אישרו להן מנוע של פורד או של סובארו שכן המנועים המקוריים נשחקו מהר מאוד (כשל תכנון קצה רוטור במנוע וונקל).

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

×
×
  • תוכן חדש...