Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אני מחפש מוסך באזור המרכז בשביל להכניס את הרכב לטיפול 132,000 ק"מ.

את דב ברעננה ופתח תקוה אני מכיר ולא כל כך מרוצה.

יש אלטרנטיבות אחרות חוץ מהמרכזי בפ"ת?

האם כדאי בכלל להכניס רכב כזה למוסך מרכזי? אני שואל בגלל העלויות הגבוהות ובגלל שיש לא מעט עבודה על הרכב כמו טיימינג (החלפת משאבת מים), החלפת טרמוסטט, החלפת משולשים, ברקסים ועוד כל מיני בעיות שצריך לסדר.

כמו כן, רציתי לדעת אם מומלץ לעשות פלאשינג בק"מ כזה ואם כדאי לעבור לשמן סינטטי מלא (כרגע חצי סינטטי 10W30).

 

תודה לעוזרים

פורסם

אני טיפלתי בקרייזלר ב'מוסך הקניון' - מורשה (רחוב ברוך הירש ליד קניון איילון).

לא זולים, אבל מקצועים!

אין הרבה מקומות שמכירים את המכוניות האלו.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

דבר עם אריה בעל המוסך. ברשותו היה רכב זהה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

דיברתי כרגע עם המוסך הקניון.

טיפול בסיסי מתחיל מ900 ש"ח פלוס מע"מ. הכולל החלפת שמן ופילטר שמן ודיאגנוסטיקה של הרכב.

המוסך אמר לי שמשאבת מים עולה 7000 ש"ח ותרמוסטט 1300 ש"ח האם המחירים האלו הגיוניים?

שאלתי אותו מכיוון שהרכב לא מתחמם וגם חסרים מים במיכל של המים.

בנוסף שאלתי לגבי השמן ונאמר לי שהשמן שצריך להשתמש בו הוא 5W30 5W20, זה מוזר מכיוון שבמוסך שאני מטפל עד עכשיו ברעננה שמו בכלל 10W30 חצי סינטטי. יכול להיות שנגרם איזשהו נזק למנוע בגלל השמן??

(הרכב עם 110,000 ק"מ)

פורסם

אם הוא דורש 7000 שקל על משאבת מים אז הייתי מגדיר אותו כגנב, שיטוט קטן באיביי העלה את התוצאות הבאות:

 

http://www.ebay.com/itm/Dodge-Chrysler-2-7L-V6-24-Valves-DOHC-New-Water-Pump-/370463405682?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AChrysler%7CModel%3ASebring%7CYear%3A2004&hash=item564156f672&vxp=mtr

 

http://www.ebay.com/itm/New-Water-Pump-Coupe-Sedan-Chrysler-Sebring-2007-2006-2005-2004-2003-2002-Parts-/370565022504?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AChrysler%7CModel%3ASebring%7CYear%3A2004&hash=item5647658328&vxp=mtr

 

למי שאין כוח להיכנס המחירים לא עוברים את ה50 דולר.

 

נניח שנוסיף משלוח, מיסים וכו יצא לך 200 דולר(ואני מגזים).

 

בהצלחה!

 

עריכה:

אתה לא תאמין כמה עולה טרמוסטט...

http://www.ebay.com/itm/Parts-Master-54990-190f-88c-Thermostat-/120895935481?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AChrysler%7CModel%3ASebring%7CYear%3A2004&hash=item1c25f593f9&vxp=mtr

פורסם

משאבת מים 800 ש"ח +2300 ש"ח עלות עבודה+מע"מ במורשה קרייזלר ב"ש,אם כבר אתה מבצע עבודה זו מומלץ לבדוק אטמי מכסי שסתומים בדרך +פלגים.

Gn'f'R

פורסם

אני אדבר מחר שוב עם המוסך הזה. אני לא מבין מאיפה הוא הביא את הסכומים האלה..

בכל מקרה, נראה לי שאני אחפש מוסך אחר. מישהו מכיר מוסך טוב של קרייזלר באיזור המרכז?

 

לא היה אכפת לי להביא את החלקים מחו"ל אם לא היה את כל הבירוקרטיה פה בארץ של חלקי רכב :-(

איך יכול להיות שחלקים כל כך זולים ובארץ זה כל כך יקר?

פורסם

הם אמורים להיות יקרים יותר בערך פי 2 עקב עלויות משלוח ,מיסים ורווח של היבואן אבל ההפרש במחיר בפועל הוא הרבה יותר ממה שאמור להיות בגלל שמרווח השיווק של המוסך הוא גדול. כלומר הוא מרוויח הרבה על החלקים.

 

אגב המחירים של הבחור מבאר שבע נשמעים הרבה יותר הגיוניים..

פורסם

7000 ש"ח למשאבת מים.... הזוי.

 

לדעתי מדובר בטעות.

 

בדוק גם את המוסכים שהמליצו לך מעלי ותחליט.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • ספונסר פורום
פורסם

מוסך CMI בתל-אביב אכן מומלץ ביותר בכל הנוגע לרכבים הללו. כיום הוא מוסך מורשה אופל אך מנהל המוסך (אסף) התמחה במשך שנים רבות ברכבים אמריקאיים והוא מכיר אותם היטב.

אני די בטוח שהוא לא יבקש ממך 7,000 ש"ח למשאבת מים.

פורסם

דיברתי עם שני המוסכים, מוסך הקניון צריך לחזור אליי לגבי עלות של משאבת מים ותרמוסטט.

מוסך CMI נשמע מאוד מקצועי אבל לא נראה לי שיש לו מספיק נסיון עם המנוע הזה, הוא מתמחה ברכבים של GM ופחות בקרייזלר. אני מעדיף מוסך שמכיר טוב את המנועים האלה..

 

המחרים של המוסך מב"ש בהחלט נשמעים הגיוניים אבל אני מעדיף מוסך באיזור המרכז.

אגב, יכול להיות שאין שום מוסך טוב (עם מחירים הגיוניים) בכל איזור המרכז??

פורסם

תיקון קטן ,הסתכלתי היום על הקבלה מהמוסך ולהלן המחיר המדוייק:

משאבת מים 625 ש"ח

עבודה +מע"מ 2000 ש"ח במחיר העבודה כלולות עבודות נוספות שבוצעו על הדרך ברכב.

המחיר לאחר התמקחות קלה עם מנהל העבודה.

Gn'f'R

  • ספונסר פורום
פורסם

מוסך נשר - מורשה קרייזלר (מכשירי תנועה).

 

תרים לו טלפון לקבלת הצעת מחיר. מוסך הוגן ומקצועי. אני מניח שבנוסף, הוא יהיה זול מההצעה שקיבלת.

×
×
  • תוכן חדש...