Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אנחנו יורדים לאילת ביום העצמאות מהצפון כ500KM דרך כל צד

אנחנו יורדים 4 אנשים מבוגרים.

 

בבעלות חבר שלי מיצובישי כריזמה שנת 98 עם 190 אלף K השאלה שלי האם היא תעמוד בדרך במידה ונוסעים איתה 80-90 כל הדרך.

הרכב אצלו כבר 4 שנים מאז שעבר טסט, עשה איתה מעל 100 K והאוטו מפגין אמינות מופלאה, חוץ מטיפולים ממש כלום!

קיים בו החשש שאנחנו לא נגיע לשם אלא רק על גרר, האם כדאי לרדת עם רכב כזה או שלא שווה לקחת את הסיכון?

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תסביר בבקשה למה אתה חושב שזה לא אפשרי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אם האוטו במצב מיכני תקין, לא אמורה להיות שום בעיה, בעיקר כשמדובר ברכב שנוסעים בו הרבה באופן שוטף, כמו במקרה הזה.

בדקו מפלס מים ושמן לפני היציאה לדרך (וגם יום-יומיים קודם, כדי שתהיה אפשרות למלא חוסרים במידת הצורך), נפחו צמיגים וסעו. אל תשכחו לעשות עצירות רענון בדרך, זו נסיעה מאוד מתישה. מומלץ מאוד לעשות תורנויות בנהיגה, ולא להסתמך על נהג אחד ויחיד. כמובן לוודא שהביטוח מאפשר זאת.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

אני אישית מאמין שזה אפשרי, העליתי את הסוגיה לפה בגלל שהבעלים של הרכב פה לידי מזלזל בו!, יותר נכון מפחד שייהרס לנו הטיול כי נתקע בדרך

בכל מקרה אנחנו 3 נהגים באוטו, עושים תורנויות בטוח, זו לא הפעם הראשונה פשוט הפעם אין לנו אלטרנטיביות חדשות יותר

פורסם

חד משמעי, אם הרכב במצב תקין לחלוטין, אין סיבה שלא תגיעו.

האוטו אינו "מתעייף" כי הוא נוסע 500 ק"מ ברצף. כל עוד מערכת הקירור תקינה, והמנוע אינו מאבד שמן, אין סיבה לא להגיע.

מובן שבנסיעה לאילת הרכב גם עמוס יותר מאשר ביום יום, ולכן יש לנסוע במתינות יחסית על מנת שלא לאמץ את הרכב סתם עקב בלאי מוגבר וצריכת דלק בזבזנית (לדוגמא, קיק דאון תכוף על מנת לבצע עקיפות או לטפס עליות בפול גז).

 

תקפידו שהצמיגים תקינים כי בנסיעה כזאת יש עליהם עומס לא מבוטל, וזהו.

 

סעו בזהירות.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
הבעלים של הרכב פה לידי מזלזל בו!

 

קחו לו את האוטו, שיסע באוטובוס :twisted:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

במצב ענינים הרגיל הוא לא עושה איתו 1000 ק"מ בשבועיים ?

אז עכשיו הוא יעשה איתו 1000 ק"מ בשבוע.

ירדתי לאילת מהקריות עשרות פעמים (עד לפני 6 שנים שהיתה בבעלותי) עם מיצובישי 93 עם עגלות וילדים וחגיגות.

הפעם היחידה שנתקלתי בבעיה היתה עם מצבר שהחלפתי באילת, כשחזרתי לביתי המצבר החדש גם כן לא הניע את הרכב .

התברר שהבעיה היתה קורוזיה במגעים וגם המצבר הישן היה תקין.

פורסם

עד לפני כשנתיים, הייתה לי את אותה המכונית מאותו השנתון ובתקופה האחרונה שהיא הייתה אצלי, היא הספיקה להיות בצפון ובדרום. שום התחממות לא הייתה ונרשמה עצירה אחת לתדלוק בלבד.

 

בקיצור, מכונית מצויינת:wink: .

פורסם

למה לא?

תבדקו כל מה שנחוץ לבדוק - שמן, מי רדיאטור, אוויר בצמיגים (תמלאו עבור לחץ מלא, כי אתם 4 מבוגרים וסביר להניח עם מטען) וכמובן דלק.

אם האוטו במצב מכני תקין אין שום בעיה להגיע לאילת ולחזור מאילת באותו מצב צבירה, בלי להשתמש בשירותי הגרר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם יוסי פרנקוס נסע לאילת וחזר עם הטוינגו שלו, גם אתם יכולים:lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...