Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאשר הבאתי את הגולדווינג ארצה, היה מחובר לו וו גרירה.

כשאר הוא עבר תקינה, דרשו ממני להוריד אותו, בטענה שזה לא עבר אישור מכון התקנים, ובכל מקרה, אין אפשרות חוקית לחבר וו גרירה בארץ.

ניגשתי לספר התקנות, ואין שם כל איסור על גרירה ע"י אופנוע, אלא רק נפח מנוע מינימלי של הרכב הגורר, והגולדווינג עומד בדרישות.

ניגשתי למפקח במשרד הרישוי בירושלים, והוא אמר, שאם יהיה מי שיתקין לי כזה, ואשיג אישור של הטכניון, אוכל לקבל אישור כזה.

ניגשתי למתקין ווי גרירה, והוא אמר שאין לו שום בעיה לשים וו גרירה, אך לדעתו לא אקבל אישור מהטכניון עבור ההתקנה, ולכן לא אוכל להוסיף את זה לרשיון הרכב.

התקשרתי לטכניון... שם אמרו לי שזה לא חוקי לשים וו גרירה על אופנוע.

הסברתי שאין כל מניעה חוקית או תקנה כזאת, ואז אמרו לי משהו בסגנון: זה לא חוקי וזהו. כשביקשתי הפניה למקום בו כתוב האיסור, הטלפון נטרק (ותודה על השירות האדיב לאזרח אשר מממן את המשכורת).

 

מיותר לציין כי בארה"ב ובאירופה אין כל מניעה לגרירה ע"י אופנועים. לא רק זאת, בעת הקמת האיחוד האירופי, נדרשה ספרד להסכים להרשות גרירה ע"י אופנועים בשטחה, וזה אף גרר תקרית דיפלומטית, וכעת זה מאושר.

 

לא שיש אפשרות לגרור הרבה דברים עם אופנוע, בהתחשב במגבלה שלרכב מותר לגרור עד 50% ממשקלו, אבל כעת זה נהיה עקרוני...

 

אשמח לרעיונות...

ד"א, השלב הבא יהיה עזרה בחיפוש מי ייבנה לי עגלונת קטנטונת, אבל עוד חזון למועד

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ביפאן המשטרה נעזרת באופנועים לביצוע גרירות כאשר יש קושי להגיע למקום (לאחר תאונות דרכים למשל).

 

דוגמאות:

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

פורסם

לעניות דעתי יש שתי דרכים:

תתקשר לטכניון כדי לקבוע תור להונדה 1100, בלי לציין דגם.

תגיע עם כל התקנות מודפסות, וו גרירה מותקן, והרבה סבלונות, בסוף אחרי שהם יבינו שאין מניעה חוקים הם ימצאו איזה ריג'קט, לך למתקין שוב, שיתקן את הריג'קט ותחזור אליהם לקבל את האישור.

 

הדרך השניה שהיא גם הדרך במקרה שהראשונה לא תעבוד, זה לתבוע אותם בבית המשפט, אם אני מבין את החוק נכון, אם החוק קובע שהם הסמכות לאיך להתקין הם חייבים לתת תקן איך מותר.

 

הייתי מצטייד גם בתקן הארופאי לנושא הזה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
מה ש- אומי5 אמר.

רק זאת הדרך ואין שום קיצורים. דגש על ענין הסבלנות, לעולם אל תכעס שם ותהיה תמיד מחויך.

 

 

מה שמזכיר לי את הסיפור הבא:

 

עם גל העלייה מרוסיה אי שם בעשור הקודם, הגיע בחור ללשכת הפנים.

הפקידה ניסתה לתקשר איתו ולהסביר לו מס' דברים, אבל בכל פעם נכשלה

מחדש, והבחור שלנו הלך והתעצבן הלך והאדים...

 

בשלב מסויים תפס את הפקידה, קרע ממנה את הבגדים והשכיב אותה על השולחן.

 

שאר הפקידים קפצו מיד להגנת הפקידה ותפסו את הבחור בכתפיו.

 

" הזהירו אותי" אמר הבחור "הזהרו אותי שאצלכם בארץ, אם לא דופקים על השולחן,

שום דבר לא זז!"...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
מה שמזכיר לי את הסיפור הבא:

 

עם גל העלייה מרוסיה אי שם בעשור הקודם, הגיע בחור ללשכת הפנים.

הפקידה ניסתה לתקשר איתו ולהסביר לו מס' דברים, אבל בכל פעם נכשלה

מחדש, והבחור שלנו הלך והתעצבן הלך והאדים...

 

בשלב מסויים תפס את הפקידה, קרע ממנה את הבגדים והשכיב אותה על השולחן.

 

שאר הפקידים קפצו מיד להגנת הפקידה ותפסו את הבחור בכתפיו.

 

" הזהירו אותי" אמר הבחור "הזהרו אותי שאצלכם בארץ, אם לא דופקים על השולחן,

שום דבר לא זז!"...

 

ואיל זה מזכיר לי את הסיפור הבא...

משם אותו בחור הלך לבנק, וביקש לקבל הלוואה לקנות דירה.

מנהל הבנק הסביר לו שללא ערבויות, אין על מה לדבר, ואין שום הלוואה.

הבחור מתעקש ומתעקש ומנהל הבנק חוזר ומסביר לו שוב ושוב, אך ללא הועיל.

לפתע נכנס סגן המנהל, ורואה את המנהל שלו קצר רוח, והוא שואל לפשר הדבר.

המנהל מסביר לו, ומייד סגן המנהל מוריד סטירה מצלצלת לאותו הבחור.

הבחור קם ועומד לצאת מהחדר בשקט.

המנהל תופס אותו ושואל אותו, תגיד איך זה שלא הבנת כלום ופתאום אתה הולך?

עונה לו הבחור: "הסגן שלך יודע איך להסביר".

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

למען הסר ספק כלשהו לגבי חוקיות הגרירה באמצעות אופנוע, ולאור הודעות פרטיות רבות (שהפתיעו אותי בכמותן, ותודה לכל אחד ואחד ממי ששלח לי אותן), אני מצרף את ההגדרה של רכב מנועי מתוך פקודת התעבורה:

רכב המונע בכוח מיכני מכל צורה שהיא, ולרבות תלת אופנוע ואופנוע עם רכב צדי או עם גרור או בלעדיהם ולמעט רכב הנגרר על ידי רכב מנועי;

 

כלומר, אופנוע עם גרור הינו רכב מנועי ומותר על פי חוק.

כעת נשאלת השאלה איך מיישמים את החוק (וכן, כנראה שבסופו של דבר אפעל לפי שיטתו של אומי, אם כי יש מצב כי אנסה לפני כן שיטות אחרות, ואשמח לרעיונות נוספים.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

מה עם עתירה לבג״צ?

אני בטוח שאם תציג שם את הסיפור אתה צפוי לניצחון קליל..

הרי אם החוק אינו מונע ממך, אין סיבה שהרשויות יעשו כן בגלל שכך נוח להן.

 

במדינתנו פשוט צריך לבצע מעשה, הרי תמיד יגידו ״לא״. פשוט צריך ללחוץ עוד קצת...

 

בהצלחה!

פורסם

כעת נשאלת השאלה איך מיישמים את החוק (וכן, כנראה שבסופו של דבר אפעל לפי שיטתו של אומי, אם כי יש מצב כי אנסה לפני כן שיטות אחרות, ואשמח לרעיונות נוספים.

 

 

שוב:

מה ש- אומי5 אמר.

רק זאת הדרך ואין שום קיצורים. דגש על ענין הסבלנות, לעולם אל תכעס שם ותהיה תמיד מחויך.

פורסם
מיותר לציין כי בארה"ב ובאירופה אין כל מניעה לגרירה ע"י אופנועים. לא רק זאת, בעת הקמת האיחוד האירופי, נדרשה ספרד להסכים להרשות גרירה ע"י אופנועים בשטחה, וזה אף גרר תקרית דיפלומטית, וכעת זה מאושר.

 

יש לי רעיון שבטוח יעבוד - לעבור לגור או באירופה או בספרד...!!! :lol: :lol: :lol:

פורסם
יש לי רעיון שבטוח יעבוד - לעבור לגור או באירופה או בספרד...!!! :lol: :lol: :lol:

רעיון מצויין.

איטליה. מולדת האינוצ'נטי :-D

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
ואיל זה מזכיר לי את הסיפור הבא...

משם אותו בחור הלך לבנק, וביקש לקבל הלוואה לקנות דירה.

מנהל הבנק הסביר לו שללא ערבויות, אין על מה לדבר, ואין שום הלוואה.

הבחור מתעקש ומתעקש ומנהל הבנק חוזר ומסביר לו שוב ושוב, אך ללא הועיל.

לפתע נכנס סגן המנהל, ורואה את המנהל שלו קצר רוח, והוא שואל לפשר הדבר.

המנהל מסביר לו, ומייד סגן המנהל מוריד סטירה מצלצלת לאותו הבחור.

הבחור קם ועומד לצאת מהחדר בשקט.

המנהל תופס אותו ושואל אותו, תגיד איך זה שלא הבנת כלום ופתאום אתה הולך?

עונה לו הבחור: "הסגן שלך יודע איך להסביר".

 

גם אני רוצה להתקין וו גרירה ,למי מצלצלים?


×
×
  • תוכן חדש...