Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה כל המערכת שלי בשלמותה או בחלקים למי שמעוניין:

 

רדיו דיסק - Pioneer DEH-P6950IB באריזה מקורית כולל השלט וכל שאר החלקים

בנוסף מי שקונה אותו מקבל את הקבל המקורי לחיבור איי פונים ואיי פדים שמאפשר שליטה מלאה עליהם דרך הרדיו דיסק.

500 ש"ח

 

סט קומפוננט - Rockford Posgate FNX2614 במצב חדש עם האריזה המקורית וכל החלקים הרטנים לכל צורת חיבור אפשרית של הטוויטרים.

סט נדיר ואיכותי, יוצא בארה"ב ואני הבאתי אותו משם בעצמי (תפסו אותי במכס :-()

700 ש"ח

 

מגבר - Lithining Audio B400.4 חברת הבת של רקופורד, דגם שלא ממש נפוץ בארץ.

המגבר במצב מצויין כמו שאר הציוד.

1000 ש"ח

 

סאב - Rockford Posgate P212S4 סאב '12 כולל תיבה מקורית וגריל מיוחד (בתמונה)

500 ש"ח

 

כמובן שיש לי גם את כל החיווט הרלוונטי ואשמח לסגור עסקאות עם מי שרוצה יותר מדבר אחד.

 

ניתן ליצור קשר בהודעות דרך פה או בטלפון 050-9294606

תודה

Picture 001.jpg

Picture 006.jpg

B3004.jpg

B3004bottom.jpg

Rockford_FNX2614.jpg

×
×
  • תוכן חדש...