Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מציע למכירה רדיו דיסק של חברת פיוניר, דגם גבוה ויוקרתי.

7900BT - חשמלי! קורא MP3. וניתן לחבר אליו את הפלאפון ובאמצעות ה-BT ולשמוע שירים (ככה חברה שלי שומעת שירים)

ניתן לקבל ולהוציא שיחות דרך הרדיו דיסק בקלות - יש מיקרופון חיצוני.

 

המכשיר מגיע עם שלל תצוגות OEL - כולל הדולפינים שכולם אוהבים לראות.

מגון פונקציות כולל: פתיחת הפאנל אוטומט בזמן סגירת הסוויץ ועוד...

 

המכשיר שמור ברמה גבוהה מאוד, יש את כל האביזרים: שלט,חוברות,צמות חוטים,קופסא/אריזה ועוד ועוד...

נרכש במחיר גבוהה שעדיין לא מגיע למחיר השוק הקיים שלו 1400 ש"ח בזאפ!

http://www.zap.co.il/search.aspx?keyword=7900BT

 

מכשיר איכותי ברמה גבוהה! נמכר עקב שדרוג למכשיר חדש.

 

מחיר מחירון + מפרט טכני מלא באתר היצרן:

http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Car/CD-Receivers/DEH-P7900BT

 

מכשיר במצב תצוגה שמור מאוד, כרגע עדיין מחובר לרכב, ניתן להגיע לשמוע ולהתרשם.

המחיר הנדרש נמוך ומגוחך לסכום הרכישה או מחיר המחירון.

 

מחיר נדרש: 650 ש"ח גמיש ממש אבל ממש מעט.

כל הקודם זוכה! תמונות מצורפות למטה. :wink:

0505091808-00.jpg

DSCF0676.jpg

×
×
  • תוכן חדש...